En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.
Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin naisen kosketusta ja olla lähellä.
Mitä olisit valmis antamaan naiselle? Haluat, mutta et vastavuoroisesti anna mitään. Enkä tarkoita rahaa.
Rakkautta. Pusuja. Läheisyyttä. Seksiä. Kosketusta.. teemme asioita yhdessä.
Tässä syy, miksi et saa naista. Jos tuo on totta, voisit harkita maksullista seuraa.
Ei kiitos.
Jos tuossa oli kaikki, mitä haluat antaa vaikka tuo on lista siitä mitä itse haluat, et tule onnistumaan. En tiedä, ymmärrätkö mistä puhun.
No olet loukkaava sairas ihminen. hyvää jatkoa
Copypastaatko sä näitä juttujasi, kun ne on aina sanasta sanaan samanlaisia?
Vajaaälyisen mökellystä heti aamuun.
poistoon.
No haukkukaa vähän lisää, mulla onneks menee hyvin ja töitä piisaa enkä ole ulosotossa ja en välitä :D
No ainakaan mun kulta ei oo tuollainen meuhkaaja, vaan rauhallinen ja positiivinen luonne 🥰
Kysyin, mitä olet naiselle valmis antamaan parisuhteessa. Vastasit listalla asioista, joita itse haluat. Sinun pitää keskittyä muihin ihmisiin, ei itseesi. Vain siten voi saada ystäviä. Noita asioita, joita luettelit saat maksullisilta naisilta.
Joko sä olet Allu kokeillut anaalitappia? Roope Salminen suosittelee sitä kaikille miehille, tekee kuulemma gutaa.
Niin en sitten tiedä mikä täs mättää niinku jatkuvasti, onko ne vaa vääränlaisia
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, mitä olet naiselle valmis antamaan parisuhteessa. Vastasit listalla asioista, joita itse haluat. Sinun pitää keskittyä muihin ihmisiin, ei itseesi. Vain siten voi saada ystäviä. Noita asioita, joita luettelit saat maksullisilta naisilta.
Just just no en kyllä tota niin tarkottanut.
Ilmeisesti ne naiset ovat ihan vääränlaisia ja liian tasokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Parempi lyödä hanskat tiskiin ja vetää käteen ku ei kelpaa naisille.
Näinhän moni mies tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ne naiset ovat ihan vääränlaisia ja liian tasokkaita.
Mulle kyl kelpais lihavempi ja tavallinen, ei tarvi olla hoikka nuori kaunotar jolla on rahaa.
Haluaisitko itse viettää aikaa kaltaisesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Joko sä olet Allu kokeillut anaalitappia? Roope Salminen suosittelee sitä kaikille miehille, tekee kuulemma gutaa.
Sillä on varmaan sellainen koko ajan, sisään luiskahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse viettää aikaa kaltaisesi kanssa?
Kyllä jos nainen on mun tyyppinen mukava ja kiltti ja kaunis ja pukeutuu miten haluan naisen pukeutuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä saanut fudut kun oot täällä joka päivä aamusta iltaan jankuttamassa?
Ihan kuule töissä käyn!!
No ala mennä töihin siitä sitten. Saat niitä velkojasikin maksuun.
Teen kuule yövuoroa nyt ei tarvi!!
Teitkö silloinkin kun tapoit sen postinjakajatytön Myyrmäessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just just no en kyllä tota niin tarkottanut.
Hyvä, tuo on alku. Et tarkoittanut asiaa noin ja huomaat sen. Nyt sovellat tätä käytäntöön. Miten voisit olla luomatta itsestäsi tuollaista käsitystä naisille?
Vierailija kirjoitti:
Copypastaatko sä näitä juttujasi, kun ne on aina sanasta sanaan samanlaisia?
Ei Allun pää muuhun pysty.
En tiedä vaan mistä löytäis tavallisen naisen jolla on myös velkaa ja juo välillä ja ei oo rahaa paljoa.
Mä en ole ulosotossa miten sä väität tommosta valhetta kun sä et tunne mua.. ?