Elokuvateatterit ongelmissa. Nuoret ei enää jaksa katsoa elokuvaa loppuun
"Jokaisessa näytöksessä on jouduttu puuttumaan käytökseen, Lindqvist sanoo.
Hän sanoo, että huomautukset ovat tehonneet, joskin ongelmana on ollut, että kun yhden kaveriporukan saa rauhoittumaan, niin toisaalla katsomossa toinen aloittaa elämöinnin."
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Leffat on nykyään liian pitkiä. Vähintään pari tuntia, alkumainoksineen voi mennä kolmenkin yli. Ennenkin oli pitkiä leffoja, mutta nykyään joka toinen on tällainen piinaava pläjäys, etenkin kun nykytyyli on se, että koko ajan tapahtuu jotain eikä aivot saa lepoa.
Muuten olen samaa mieltä, mutta minusta nykyelokuvat on vaan todella tylsiä. Voihan niissä olla jotain räiskintää, mutta käsikirjoitus on laiskaa ja yllätyksetöntä. On myös paljon hitaita ottoja ja kohtauksia jotka olisi vaan pitänyt editoita pois tai ainakin lyhentää niitä. Ja studioiden pitäisi vaatia parempaa käsikirjoitusta ennen kuin elokuvat menee tuotantoon, mutta ei taida studiopomotkaan jaksaa lukea enää kässäreitä. Elokuvasopimuksen saa vaan nimellä tai teemalla.
Jos itse haluan katsoa jonkun viihdyttävän elokuvan niin mielummin katson jonku 2000 luvun alun tai ysärin elokuvan. Tuntuu, että sen ajan keskiverto elokuvatkin on parempia kuin nykyaikaiset. Sama on myös tunnettujen ohjaajien kohdalla esim. Tarantinon, Spielpergin tai Scorsesin kaikki vanhat elokuvat on lähes klassikoita, mutta uudet? blaah. Irish man, west side story tai once upon time in hollywood on kaikki puuduttavia tekohengityksellä tehtyjä elokuvia, jotka kaikki on yritetty myydä vain nostalgialla.
Ei nuoret kykenee enää paria tuntia keskittymään, ellei ole loputonta toimintaa.
Onneks ei oo rahaa käydä leffoissa ettei tuollaista porsastelua tartte kattella tai kuunnella. Mutta eihän nykyajan nuoriso mitään jaksa, naukuu vaan koko ajan rahaa, merkkivaatteita, kalliita luureja ja kouluunkaan ei jaksa mennä jossei "huvita". Siinä meidän tulevaisuuden toivot...
Minusta on kiva katsoa erilaisia leffoja, niitäkin jotka eivät ole juuri minun genreä. ( paitsi kauhua). Avartaa.
Ihmiskunta degeneroituu, se on ollut selvää jo pitkään. Taantuu takaisin apinaksi, osa on jo taantunut.
On varmaan liikaa rahaa, kun on varaa mennä leffaan vain sekoilemaan.