Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim itseni. Mä olen kohdannut miehen jonka kanssa mulla oli täysin sama energia ja ei tarvittu sanoja toisen ymmärtämiseen. Mut hän ei halua sitoutua muhun ja koska kukaan muu ei edes yllä lähellekään samaa tasoa, niin olen mieluummin yksin. Seuraa saan vaikka samantien 10 miehestä, mut vaikka munasta tykkäänkin niin seksiin vaaditaan oikeasti tunneälyä ja sitä on harvalla. Ja tietysti haluan ihan kunnon suhteen, enkä vain seksiä. Se on joko tai ei.

Vierailija
82/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman ja kaikista kyllä huomaa, miksi ovat sinkkuina ja pitkään.

Kerro ihmeessä, miksi.

Täysin keskiverron näköisiä, mutta vaativat miehen ulkonäöltä ja arvomaailmalta ihan jotain muuta, mitä itse ovat. Maskuliinisia jyriä, jotka eivät pystyisi parisuhdetta pitämään yllä, vaikka sellaisen jostain syystä löytäisivätkin.

Tuntuu, että tää vastaus kertoo enemmän susta kuin noista sinkkunaisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen: minut. En jaksa enää vehdata miesten kanssa. Viimeisen miesystävän jätin, koska hän joi eikä hänellä enää seisonut.

Vierailija
84/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin kokonaan parisuhteet miesten kanssa, kun tajusin, että ne ottavat paljon enemmän kuin antavat. Elämän on tasaisempaa ja onnellisempaa ilman miestä.

Sama juttu, mutta minulla on toiseen suuntaan. Eli olen mies ja tunnen samoin. En tarvitse naista mihinkään enää. Kaverit ei ymmärrä tätä ja osa ei edes usko, että olen onnellisempi kuin koskaan. Kun otin vaimostani eron ja muutin omaan kotiin, niin hävisi vatsakivut, en herää enää 10 kertaa yöllä, nukahdan heti, ei vtuta mikään ja kiva tulla kotiin, kun kukaan ei ole vastassa. 

Pääasia, että itse on tyytyväinen elämäänsä. Parisuhteessa ei ole mikään pakko olla.

Vierailija
85/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. 15kg ylipainoa, en kelpaa kellekkään.

Älä nyt viitsi. 15 kg ylipainoa ei todellakaan estä parisuhdetta. Kyllä vika on jossakin muualla.

N46

Kyllä se oman pään sisällä estää. Ja toimii samalla suojapanssarina, johon voi aina vedota, kun kumppania ei löydy. Kyllä mä muuten, mutkun tää ylipaino. 

Vuositolkulla ollut kaikenmaailman deittisivuilla. Treffeille pääsen ehk kerran, kaks vuodessa ja sitten ghostaavat ekan tapaamisen jälkeen. Ihan tavallinen mielestäni muuten. Osa deiteistäkin olleet 20+ kg ylipainoisia. Niin vaan häviävät.. 

Vierailija
86/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni, joo.

En näköjään edes osaa elää parisuhteeseen hakeutuen, kun juuri tänään kävin syömässä kaverin kanssa joka ollut useastikin parisuhteessa ja nyt 30v hiljattain sinkkuuntui ja nyt on deittaillut ainakin paria miestä. Kuuntelin siinä ja tajusin, että enhän mä edes osaa tolleen, joten ei se ole ihme senkään puolesta, että sinkkuna elää. Kun noi jotka ei kauaa sinkkuna ole, niin ne vaan deittailee ja tapaa niitä uusia ihmisiä helposti Tinderin ym. kautta ja juttuja on, parisuhteita syntyy. Tuokin kaveri sanoi, että hän "ei mihinkään kotiin jää kököttämään" eli haluaa seuraa miehistä ja etsii sitä. 

Pitäisi vissiin ottaa mallia. 

Ei kannata. Ajan ja energian haaskausta joku tinder. Jää lähinnä traumat siitä touhusta ja menee usko ihmisiin.

Vierailija
87/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen siskoni. Ei ole tietääkseni koskaan seurustellut. Viihtyy kait sitten mieluummin yksin. On kyllä fiksu, suht sosiaalinen ja kaunis nainen. Joskus sukulaisten uteluihin vastannut, ettei ole löytänyt tarpeeksi hyvää miestä. 

Jotkut on kyllä hämmentäviäkin tapauksia. Tiedän sellaisen nelikymppisen, kauniin ja hyväkuntoisen, paljon Gal Gadotia muistuttavan naisen joka on ollut aina sinkku - eli hän ei ole ollut KOSKAAN elämässään parisuhteessa, ja hänellä on pari lastakin hedelmöityshoitojen kautta hankittuna. Koulutukseltaan DI ja hyväpalkkaisessa työssä, joten sen puoleen ei tarvitse puolisoa. Mutta aika jännä tyyppi on. Tosi mukava, mutta keskivertonaista paljon älykkäämmän oloinen. Ehkä ei ole vain tavannut koskaan ketään, kenen kanssa olisi synkannut. 

Älykkäimmät naiset jäävät todennäköisimmin yksin. Olen tuo selibaatista ja parittelusta kirjoittanut ja omakin äo on >1%

Rationaalinen ihminen lisääntyy nimenomaan hedelmöityshoidolla. Se on juridisesti järkevintä ja lapsen kasvun kannalta vakainta. Isyyssepitykset ovat sepitteitä vaan. Mutta itse en aio lisääntyä edes luovuttajan avulla. Olen liian henkistynyt pystymään ottamaan sikiämistä enää vakavasti

Muuta en allekirjoita, mutta ilmeisesti jonkun tutkimuksen mukaan naisen älykkyys korreloi ikisinkkuuden kanssa, vaikka toisaalta tuosta ei ole käsittääkseni tarpeeksi dataa. Lisäksi myös miesten suhtautumisesta naisten älyyn on kahdenlaista tulosta; jonkun amerikkalaisen tutkimuksen mukaan miehet eivät halua älykästä naista, mutta sitten on paljonkin tutkimuksia nimenomaan päinvastaisesta eli älyn suosimisesta pariutumismarkkinoilla - niin naisilla kuin miehilläkin. Äly ja kauneus linkittyvät myös tutkimusten mukaan yhteen. 

Vierailija
88/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni, joo.

En näköjään edes osaa elää parisuhteeseen hakeutuen, kun juuri tänään kävin syömässä kaverin kanssa joka ollut useastikin parisuhteessa ja nyt 30v hiljattain sinkkuuntui ja nyt on deittaillut ainakin paria miestä. Kuuntelin siinä ja tajusin, että enhän mä edes osaa tolleen, joten ei se ole ihme senkään puolesta, että sinkkuna elää. Kun noi jotka ei kauaa sinkkuna ole, niin ne vaan deittailee ja tapaa niitä uusia ihmisiä helposti Tinderin ym. kautta ja juttuja on, parisuhteita syntyy. Tuokin kaveri sanoi, että hän "ei mihinkään kotiin jää kököttämään" eli haluaa seuraa miehistä ja etsii sitä. 

Ei kannata. Ajan ja energian haaskausta joku tinder. Jää lähinnä traumat siitä touhusta ja menee usko ihmisiin.

Minä tunnen monia pariskuntia, jotka ovat löytäneet toisensa Tinderistä.

Vierailija
89/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin ei LÖYDÄ miestä. Josko haluavatkin olla ILMAN miestä!!?

Nunnan elämä? Eiei,  sex haetaan tarpeen mukaan. Kuten miehetkin hakevat. Salaa vaimoiltaan. Rumasti samalla vaimolleen valehdellen, etteivät petä.

Millaisia persoonia ovat nämä sinkkunaiset?!

Siis mitä ky..ää? 

Sellasia naisia jotka ovat vaakakuppiin laittaneet plus ja miinuspuolet parisuhdetta ajatellen. Älykkäitä ja pienillä tuloillaankin toimeentulevia. Seulovat pois elämästään turhakkeet ja hyväksikäyttäjät. 

Kyllä osa elää ilman seksiä eikä kaikilla ole mitään angstista asennetta miehiä tai ketään kohtaan. 

Vierailija
90/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen siskoni. Ei ole tietääkseni koskaan seurustellut. Viihtyy kait sitten mieluummin yksin. On kyllä fiksu, suht sosiaalinen ja kaunis nainen. Joskus sukulaisten uteluihin vastannut, ettei ole löytänyt tarpeeksi hyvää miestä. 

Jotkut on kyllä hämmentäviäkin tapauksia. Tiedän sellaisen nelikymppisen, kauniin ja hyväkuntoisen, paljon Gal Gadotia muistuttavan naisen joka on ollut aina sinkku - eli hän ei ole ollut KOSKAAN elämässään parisuhteessa, ja hänellä on pari lastakin hedelmöityshoitojen kautta hankittuna. Koulutukseltaan DI ja hyväpalkkaisessa työssä, joten sen puoleen ei tarvitse puolisoa. Mutta aika jännä tyyppi on. Tosi mukava, mutta keskivertonaista paljon älykkäämmän oloinen. Ehkä ei ole vain tavannut koskaan ketään, kenen kanssa olisi synkannut.&

Mies haluaa dominantin aseman eli jos nainen on älykkäämpi suhdetta ei tule. Johan tämä nähtiin jo raamatussa kun adam loi eevan itselleen apulaisekseen, tasavertainen lilith hiihti jo toisella puolen maailmaa kun ei suostunut adamille alistumaan. Lähti paratiisista menemään

Allekirjoituksellasi ei ole väliä, totuus on totuus

Vierailija
91/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on kyllä hämmentäviäkin tapauksia. Tiedän sellaisen nelikymppisen, kauniin ja hyväkuntoisen, paljon Gal Gadotia muistuttavan naisen joka on ollut aina sinkku - eli hän ei ole ollut KOSKAAN elämässään parisuhteessa, ja hänellä on pari lastakin hedelmöityshoitojen kautta hankittuna. Koulutukseltaan DI ja hyväpalkkaisessa työssä, joten sen puoleen ei tarvitse puolisoa. Mutta aika jännä tyyppi on. Tosi mukava, mutta keskivertonaista paljon älykkäämmän oloinen. Ehkä ei ole vain tavannut koskaan ketään, kenen kanssa olisi synkannut.&

Muistaakseni ainakin yksi tutkimus totesi, että miehet väittävät haluavansa älykkään naisen, mutta todellisuudessa kikkeli kutistuu ja he kokevat alemmuudentunnetta, jos nainen on heitä itseään älykkäämpi ja menestyneempi. Poikkeuksiakin varmasti löytyy, mutta omat kokemukset puhuisi kyllä samaa kieltä tuon tutkimuksen kanssa. Onko se halu alfailla joku luolamiesvaisto? En tiedä. Onneksi elämä on ihanaa ilman pikkusieluisia miehiä.

Vierailija
92/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen erehtynyt aiemmin 2 suhteeseen, jossa kumpikin mies oli mielestänsä sairas. Toisesta eroon pääsy kesti 20 vuotta (stalkkasi, vainosi, seurasi, häiriköi)  Toisesta toivon pääseväni eroon edes muutamissa vuosissa....  Eli minulla on pelkästään huonoja kokemuksia. Se kun elää sinkkuna kauan, niin ei nosta statusta. Kaikki alkaa ihmettelemään kuin aloittaja. Alkaa olla se outo lintuu, josta kaikki supisee. Vähäinenkin kiinnostus loppuu. Näin se vaan menee. 

T.6 vuotta sinkkuna ja ikää kertyy. N.55

Mutta onneksi meitä on monia muitakin pitkään sinkkuna olleita :). Ei ole yksin 'outo' vaikken nää siinä outoa,että elää mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Vierailija
93/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna neljättä vuotta pitkän avioliiton päätteeksi.

Olinkin jo unohtanut, kuinka raivostuttavaa oli se jatkuva seksin vinkuminen ja jos ei huvittanut, niin mykkäkoulut ja oven paiskomiset.

Jääkaappi syötiin tyhjäksi, vessassa haisee paska, jälkiä sai korjailla.

Ei. Ei ikinä enää.

Vierailija
94/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni, joo.

Minä tunnen

Kiva, jos sieltä tinderistä jotkut löytävät toisensa. Kamalaa helmenkalastusta se touhu vaan on. Ei jaksa. Mun ajalle on parempaakin käyttöä.

Vierailija
95/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen: minut. En jaksa enää vehdata miesten kanssa. Viimeisen miesystävän jätin, koska hän joi eikä hänellä enää seisonut.

;D

Vierailija
96/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna neljättä vuotta pitkän avioliiton päätteeksi.

Olinkin jo unohtanut, kuinka raivostuttavaa oli se jatkuva seksin vinkuminen ja jos ei huvittanut, niin mykkäkoulut ja oven paiskomiset.

Jääkaappi syötiin tyhjäksi, vessassa haisee paska, jälkiä sai korjailla.

Ei. Ei ikinä enää.

Hyi hemmetti mikä ajatus. Työkaverimies istui parin tunnin matkan mun kyydissä ja heti jäi auton penkkiin joku perseenhaju. Ihan siistin oloinen mies ja silti se perseenhaju jäi leijumaan autoon. 

Vierailija
97/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, ymmärtäkää, että...

Nainen saa seuraa aina. AINA. 

Eri juttu, millaista.

En väitä, että olisi välttämättä vara valita, mutta seuraa_ on_tarjolla_aina. 

Vierailija
98/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuollainen ennen. Ujo, introvertti, enkä tavannut miehiä missään. Ihan tyytyväisenä elin yksikseni.

Vierailija
99/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä itte.

Vierailija
100/142 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin vähän minulle sopivia miehiä, ja ne harvat joita olen tavannut, eivät ole halunneet kanssani suhdetta (esim varattuja, en ollut heidän tyyppiään jne). En halua lapsellista enkä lapsia haluavaa, tupakoivaa enkä alkoholia käyttävää miestä, joten jo nämä karsivat ihan hirveän määrän pois. Lisätään siihen sopiva huumorintaju ja pysyvästi erillään asuminen niin puhutaan jo promillien sadasosista...