Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?
Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä?
Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. 15kg ylipainoa, en kelpaa kellekkään.
Älä nyt viitsi. 15 kg ylipainoa ei todellakaan estä parisuhdetta. Kyllä vika on jossakin muualla.
N46
Kyllä se oman pään sisällä estää. Ja toimii samalla suojapanssarina, johon voi aina vedota, kun kumppania ei löydy. Kyllä mä muuten, mutkun tää ylipaino.
Tunnen useamman, niin ystävänä, työkaverina ja naapurina. Vaikea olisi kuvitella heitä parisuhteessa, sillä elävät itsenäistä ja aktiivista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin kokonaan parisuhteet miesten kanssa, kun tajusin, että ne ottavat paljon enemmän kuin antavat. Elämän on tasaisempaa ja onnellisempaa ilman miestä.
Sama. Vakipano mulla kyllä on, mutta ihan pelkkää seksiä varten siis.
Kyllä mä itseni melko hyvin tunnen. En halua ketään sotkemaan elämääni. Pitäisi tehdä kompromisseja ajankäytöstä, kaikista suunnitelmista, hyi yök.
Tunnen. Itseni 52v.
Muutama parisuhde takana. Parisuhde ei ole minua varten. Haluan oman kodin ja vapauteni.
Tunnen, taitaa olla impi-ihmisiä. Nuorempana ihan siedettävän näköinen!mutta vanhemmiten luovuttanut ja lihonut melkoisesti.
No minä itse. En tarvitse miestä ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. 15kg ylipainoa, en kelpaa kellekkään.
Älä nyt viitsi. 15 kg ylipainoa ei todellakaan estä parisuhdetta. Kyllä vika on jossakin muualla.
N46
Kyllä se oman pään sisällä estää. Ja toimii samalla suojapanssarina, johon voi aina vedota, kun kumppania ei löydy. Kyllä mä muuten, mutkun tää ylipaino.
Hehheh. Hyvä sinä. Kyllä muuten, mutku ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Etteivät LÖYDÄ??!
Voisit ehkä kysyä mikseivät halua.
Eikä tarvitse edes kysyä, vastaus on ilmiselvä. 🥳
T. Nainen
Vanhenet sitten yksin. Äläkä tule tulevaisuudessa sitten kiljumaan katkeruuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä itseni melko hyvin tunnen. En halua ketään sotkemaan elämääni. Pitäisi tehdä kompromisseja ajankäytöstä, kaikista suunnitelmista, hyi yök.
Tämä. Oma tupa, oma lupa.
Avioliiton kokeneena ja nyt kunnon ja oikean vapauden kokeneena, en ikinä enää suostu ottamaan miestä riesakseni. Voin nukkua x asennossa keskellä sänkyä, syödä just mitä huvittaa ja milloin huvittaa, nukkua milloin huvittaa, harrastaa ja mennä just milloin lystään, matkustaa ulkomaille. Keneltäkään en tarvitse lupaa, kenenkään mielipiteitä ei tarvitse huomioida. Ei kompromisseja, ei riitoja, ei pettämisepäilyjä, ei mitään. Pelkkää rauhaa ja onnea. Koen eläväni elämäni parasta aikaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole ikinä kiinnostanut mikään seurustelu mutta olen alkanut miettiä herranen aika olen jo 36v olisiko jo korkea aika.
Vai onko jo liian myöhäistä?
Ei koskaan ole liian myöhäistä seurustella. Lapsien saanti on tuossa iässä jo... mut seurustella voi aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etteivät LÖYDÄ??!
T. Nainen
Vanhenet sitten yksin. Äläkä tule tulevaisuudessa sitten kiljumaan katkeruuttasi.
Ketjusta päätellen kukaan meistä ei vanhene yksin vaan meitä on paljon.
Tunnen. Käytännössä kaikki alle kolmekymppiset, erityisesti kouluttautuneet naiset. Eivät harrasta irtosuhteita, eivät seurustele. Et löydä tinderistä jne. Ovat poissa parisuhdemarkkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole ikinä kiinnostanut mikään seurustelu mutta olen alkanut miettiä herranen aika olen jo 36v olisiko jo korkea aika.
Ei koskaan ole liian myöhäistä seurustella. Lapsien saanti on tuossa iässä jo... mut seurustella voi aina.
Se on vaan vähän niin ja näin että löytyykö sellaista joka hyväksyy sellaisena kuin on. Kun minullakin on jonkun verran ongelmia. Vaikka ei minun kriteerit kumppanille niin korkeat kuitenkaan ole.
Melkein kolme sivua itsensä ilmoittaneita? Tulenpa tähän jonon jatkoksi.
Kiinnostaisi kyllä kuulla ulkopuolisten mietteitä siitä, miksi juuri minä olen ollut sinkkuna koko ikäni. Ja muut tietysti omalta kohdaltaan. Veikkaan, että kuultaisiin yleistyksiä ja tuomitsemisia.
t. Kuusikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etteivät LÖYDÄ??!
T. Nainen
Sinulla ei taida olla paljon elämänkokemusta?
Olen yli 75v ja omassa ystäväpiirissä yksikään leskeksi jäänyt ei haikaile uuden parisuhteen pariin, päinvastoin hehkuttavat viimein nauttivansa yksinolosta ja vapaudesta. Että se siitä vanhojen katkeruudesta
t. sinkku 75v.
Tuula 50v Oulussa, jota Toni kuulemma panee aina silloin tällöin. Ovat ilmeisesti samassa työpaikassa..