Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tekee äkkijarrutuksen suoralla tiellä kun bemari on takana

Vierailija
06.10.2025 |

Tänään suoralla tiellä edessä oleva tesla teki äkkijarrutuksen ilman mitään syytä. Ei ollut ensimmäinen kerta, mutta yleensä tuota on tehneet volkkarikuskit lähinnä. Kerrankin joku jarrutti edessä tyhjällä ja suoralla tiellä ja kun lähdin ohittamaan, niin kiihdytti täysiä, ja teki vielä saman uudestaankin. Onneksi pidän turvavälin, mutta en ymmärrä mikä siinä provosoi niin lujaa, jos näkee bemsarin taustapeilistä. Kaikenlaisis ìdiootteja sitä näkee liikenteessä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä liikenteessä muita autoilijoita äkkijarrutuksilla ja mielenosoituksilla ,,opettavat,,  autoilijat ovat itse pahin turvallisuusriski. 

Mikä on paras keino kouluttaa näitä takapuskurissa roikkujia? Jos joku roikkuu minun takapuskurissa kiinni siitä huolimatta vaikka ajan suurinta sallittua nopeutta niin tiputan oman vauhdin 10 alle suurimman sallitun, tämän jälkeen minun oma nopeus alkaa seilaamaan jotta takana hiillostava joutuu myös sovittamaan omaa nopeutta että hän voi roikkua kiinni takapuskurissani. Ajan joka vesilätäköstä ja kun on kiviä niin tähtään niihin jotta kiviä lentää takana olevan auton tuulilasiin. Kun käännyn tieltä pois niin teen sen todella hitaasti jotta sen takapuskurissa roikkujan pitää myös hidastaa vauhtia. 

Kerta ne takapuskurissa roikkujat kiusaa meitä muita kuskeja niin me kiusaamme myös niitä. Takapuskurissa roikkujat

Luepa ne aiemmat kommentit.

Vierailija
22/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan bemarikuskilla olisi väärä käsitys riittävästä turvavälistä. Jos ajetaan 100km/h, pitäisi turvavälin olla 100m (kaksi tolppaväliä) ja sellaisella välimatkalla tuskin kenelläkään tulee mieleen alkaa jarrutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olekkaan niin että bemaria ei saa ohittaa ja noin käyttäytyy bemarinisti.

Vierailija
24/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bemari ja ajan aina rauhallisesti ja maltilla. Käytän vilkkua enkä ohittele. Silti joitain tiellä liikkujia näyttää ärsyttävän, koska bemari.  Lapsellista ja vaarallista. Kasvakaa aikuisiksi.

Bemarin valitseminen kertoo aivovammasta.

Vierailija
25/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään suoralla tiellä edessä oleva tesla teki äkkijarrutuksen ilman mitään syytä.

Tesloissa on automatiikkaa, joka toimii huonosti.

Vierailija
26/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä liikenteessä muita autoilijoita äkkijarrutuksilla ja mielenosoituksilla ,,opettavat,,  autoilijat ovat itse pahin turvallisuusriski. 

Mikä on paras keino kouluttaa näitä takapuskurissa roikkujia? Jos joku roikkuu minun takapuskurissa kiinni siitä huolimatta vaikka ajan suurinta sallittua nopeutta niin tiputan oman vauhdin 10 alle suurimman sallitun, tämän jälkeen minun oma nopeus alkaa seilaamaan jotta takana hiillostava joutuu myös sovittamaan omaa nopeutta että hän voi roikkua kiinni takapuskurissani. Ajan joka vesilätäköstä ja kun on kiviä niin tähtään niihin jotta kiviä lentää takana olevan auton tuulilasiin. Kun käännyn tieltä pois niin teen sen todella hitaasti jotta sen takapuskurissa roikkujan pitää myös hidastaa vauhtia. 

Kerta ne takapuskurissa roikkujat kiusaa meitä muita kuskeja niin me kiusaamme myös niitä. Takapuskurissa roikkujat

Yleensä roikkujien kojelauta täyttää käsistä kun yht'äkkiä yllättäen olen näkevinäni karvaisen hahmon tienlaidassa.  Siellä se roikkuja sitten kiemurtelee taustapeilissä.

Vierailija
27/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, exäni oli juuri tällainen liikenneraivoaja, joka mielestään itse ajoi aina oikein. Pelkääjän paikalla sai todella pelätä, sillä aina tiesi, että jokainen automatka muuttuu painajaiseksi. Kerran sai jopa melkein turpaan edellämenevältä kuskilta, joka nousi liikennevaloissa penkistään ja käveli meidän autolle ja riuhtaisi oven auki. Tuskin oppi edes mitään. 

Vierailija
28/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bemari on paras auto ja se suututtaa kateellisia.

Ei siinä merkissä kuule muu suututa kuin kusipäinen kuljettaja.

Ne ajaa ilman vilkkua kääntyen ja aina ylinopeutta.

Niilä ajaa just ne huomioväri-tyypit jotka ei saa suoralla kaupalla uutta Toyota Yarista merkkiliikkeestä ulos, mutta kymppitonnin saksalainen tekee partajätkästä premiumjupin. Not.

Vierailija
29/29 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bemarit ajaa aina puskurissa kiinni. Merkki jotenkin velvoittaa kusipäisyyteen.

Jos olisin ajanut puskurissa kiinni, niin olisi rytissyt monta kertaa. Toinen ilmiö on muuten juuri tuo että bemarilla ajaessa myös jotkut tulee tahallaan takapuskuriin, vaikka tosiaan takana oleva on vastuussa jos törmää.

-AP

Menenytjovittuun näine 180asteen valheinesi.

Taidat olla yksi näistä kusipäistä, jotka näkee punaista kun bemari on näköpiirissä.

Sinulla on joku vi tun pakkomielle sun "bemusta". Luuletko että ihmisiä kiinnostaa millä ajat vaan MITEN ajat. Paljon kalliimpia on liikenteessä. Eiköhän jokaisella ole vähän muuta sisältöä elämässään kun miettiä millä autolla joku nobody ajaa.