Miksi jotkut tekee äkkijarrutuksen suoralla tiellä kun bemari on takana
Tänään suoralla tiellä edessä oleva tesla teki äkkijarrutuksen ilman mitään syytä. Ei ollut ensimmäinen kerta, mutta yleensä tuota on tehneet volkkarikuskit lähinnä. Kerrankin joku jarrutti edessä tyhjällä ja suoralla tiellä ja kun lähdin ohittamaan, niin kiihdytti täysiä, ja teki vielä saman uudestaankin. Onneksi pidän turvavälin, mutta en ymmärrä mikä siinä provosoi niin lujaa, jos näkee bemsarin taustapeilistä. Kaikenlaisis ìdiootteja sitä näkee liikenteessä.
Kommentit (29)
Höpö höpö unta näet. Kerrotko sinä minulle miksi 40 alueella pitää lähteä Bemarilla mopon ohi joka ajaa 45 ?
Miinustajat ovat selvästi näitä tyyppejä, niin kertokas nyt muillekin miksi.
Bimppeli on niin iso, että sitä ihan pelästyy. Varmaan ihan luonnollinen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö unta näet. Kerrotko sinä minulle miksi 40 alueella pitää lähteä Bemarilla mopon ohi joka ajaa 45 ?
Kun se tekee äkkijarrutuksen ja pysähtyy. Oletko lukutaidoton vai muuten vain vajaaälyinen?
Vierailija kirjoitti:
Peräänajaja maksaa!
Paljon lohduttaa jos niskat menee paskaksi. Mitäpä jos kojelautakamerasta käykin ilmi että edessä ajava teki äklijarrutuksen ilman syytä?
Nämä liikenteessä muita autoilijoita äkkijarrutuksilla ja mielenosoituksilla ,,opettavat,, autoilijat ovat itse pahin turvallisuusriski.
Bemarit ajaa aina puskurissa kiinni. Merkki jotenkin velvoittaa kusipäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä liikenteessä muita autoilijoita äkkijarrutuksilla ja mielenosoituksilla ,,opettavat,, autoilijat ovat itse pahin turvallisuusriski.
ihmettelen tuota kun pidän turvavälin, ja ajan muutenkin aivan normaalisti, eikä muilla automerkeillä ajaessa vastaavaa ole tapahtunut ikinä
-AP
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ajanut puskurissa kiinni, niin olisi rytissyt monta kertaa. Toinen ilmiö on muuten juuri tuo että bemarilla ajaessa myös jotkut tulee tahallaan takapuskuriin, vaikka tosiaan takana oleva on vastuussa jos törmää.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ajanut puskurissa kiinni, niin olisi rytissyt monta kertaa. Toinen ilmiö on muuten juuri tuo että bemarilla ajaessa myös jotkut tulee tahallaan takapuskuriin, vaikka tosiaan takana oleva on vastuussa jos törmää.
-AP
Menenytjovittuun näine 180asteen valheinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Menenytjovittuun näine 180asteen valheinesi.
Taidat olla yksi näistä kusipäistä, jotka näkee punaista kun bemari on näköpiirissä.
Mulla on bemari ja ajan aina rauhallisesti ja maltilla. Käytän vilkkua enkä ohittele. Silti joitain tiellä liikkujia näyttää ärsyttävän, koska bemari. Lapsellista ja vaarallista. Kasvakaa aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska bemarikuskit tunnetusti ovat perseestä
Eli siinä hyvä syy aiheuttaa liikenneonnettomuus? Kortti pois vaan tuollaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on bemari ja ajan aina rauhallisesti ja maltilla. Käytän vilkkua enkä ohittele. Silti joitain tiellä liikkujia näyttää ärsyttävän, koska bemari. Lapsellista ja vaarallista. Kasvakaa aikuisiksi.
Niinpä. Itsellä monesti vielä lapset kyydissä, joten ajan erityisen varovasti, en kuitenkaan alinopeutta, joten tympii ne tahallaan vaaratilanteita aiheuttavat. Ajattelin kyllä hommata sen kojelautakameran, kun tuo on kuitenkin melko yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska bemarikuskit tunnetusti ovat perseestä
Mitä se sun persettäsi kaivaa. Keskity omaan ajoosi ja yritä pysyä edes kaistallasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras keino kouluttaa näitä takapuskurissa roikkujia? Jos joku roikkuu minun takapuskurissa kiinni siitä huolimatta vaikka ajan suurinta sallittua nopeutta niin tiputan oman vauhdin 10 alle suurimman sallitun, tämän jälkeen minun oma nopeus alkaa seilaamaan jotta takana hiillostava joutuu myös sovittamaan omaa nopeutta että hän voi roikkua kiinni takapuskurissani. Ajan joka vesilätäköstä ja kun on kiviä niin tähtään niihin jotta kiviä lentää takana olevan auton tuulilasiin. Kun käännyn tieltä pois niin teen sen todella hitaasti jotta sen takapuskurissa roikkujan pitää myös hidastaa vauhtia.
Kerta ne takapuskurissa roikkujat kiusaa meitä muita kuskeja niin me kiusaamme myös niitä. Takapuskurissa roikkujat aloittaa sen provoamisen joten heidän vika on kaikki.
Olen ajanut myös skodalla ja volkkarilla, enkä silloin ole havainnkt tällaista. Bemarilla ajaessa tapahtuu noin kerran kuussa ainakin vastaavaa.