Millä alalla et ikinä voisi työskennellä?
Itselleni ilmailuala olisi kauhu - epäsäännölliset työajat, suhdanneherkkyys sekä työympäristö varsinkin lentokoneessa aika hc.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Käsienheiluttelualat ei ole minun juttu. Tykkään teknisistä aloista enemmän.
Mun unelma on päästä palaveriin palaverin jälkeen. Pukupäällä lämpimässä toimistossa ja voin katsella välillä ikkunaan missä näkyy räntä sade vaakatasossa.
Poliisina. Jos otat rikollisen kiinni niin olet joko itse syytteessä tai sitten oikeus antaa jonkun naurettavan tuomion ja sama paska on kohta taas vapaana. Siihen sitten kaikki ruumiitten näkemiset ja kännisten kuskaamiset niin eihän sitä pää kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Rakennusala. Vaikka vasara ja saha pysyy käsissä ja olen DI niin en osaisi rakentaa nykyisen kaltaisia taloja. Sama juttu laivatelakoiden kanssa.
Vartiointialalle en haluaisi johtuen alan maineesta.
Nykyään enemmän käytetään akkuporaruuvinväännintä ja sirkkeliä.
Oikeastaan on aika vähän sellaisia mitä en voisi missään nimessä tehdä, mutta esimerkiksi bisnesmaailmassa, lakimiehenä tai muilla ns kovilla aloilla tuskin viihtyisin.
Vierailija kirjoitti:
Parturikampaaja, kokki, myynti, putkimies...
Lisään viestiini rekkakuski.
Aluksi kuvittelin että työ on lepposaa istuma työtä omassa rauhassa kunnes kuulin mitä se todellisuudessa on. Kauhea kiire, epärealistinen aikataulu, muut liikenteessä hidastaa jolloin aikataulu kusee, vaaratilanteita, itsem#rhak#skeja, stressiä ja paineita ja hirviä. Kirsikkana kakun päälle paska palkka.
Kaikki alat missä pitää koskea ihmisiin ammatin vuoksi.
Urologi ja se peräpäälogi. Enpä usko että olisi mitenkään nautinnollista olla gynekologi....
Siivooja, en varsinkaan teollisuussiivooja! Suuri hatunnosto siivoojille, että teette pskaduunia pienellä palkalla
En missään asiakaspalvelussa. Minua ärsyttää.jo pelkästään se, miten epäselvästi monet ihmiset puhuvat. Ja suurin osa ihmisistä on niin vaikealuonteisia että ei kiitos.
Hoitoala. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alat missä pitää koskea ihmisiin ammatin vuoksi.
Muistan kun joskus vuosikymmeniä sitten oli sellaista halausterapiaa missä vieraat ihmiset vain halaili. Sinusta siis haliterapeutti!
Järjestyspoliisi, palomies, presidentti, pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksityötä 17 vuotiaana poikana. Silloin tuli huomattua että miehet, jotka maksavat poikaseksistä ovat 98% urpoja, mielenvikaisia tai muuten vaan idareita. En tekisi enää sitä työtä, kun kaksi asiakasta sadasta on ihan ok. Mika82
Tommosia ne Mikat on.
Seksiala. "Kova" business jakkupuku päällä. Puhelinmyynti. Varhaiskasvatus.
Lääkäri, hoitaja, lentäjä, siivooja... Paljon niitä mitkä vaatii koulutuksen
Poliisi, lastensuojelun sosiaalityöntekijä, varhaiskasvatus (mikä tahansa rooli), yläkoulun opettaja, astronautti, teurastaja....
Rutiinihommissa, jossa jokainen päivä on samanlainen kuin edellinen. Esim. tehdastyö, varastotyö, siivooja, kassatyö, datan syöttö, palkanlaskenta, kirjanpito...
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, hoitaja, lentäjä, siivooja... Paljon niitä mitkä vaatii koulutuksen
Mikä EI vaadi koulutusta?
Korealainen wokki-kokki menettelisi mulle, muuten ei.