Millä alalla et ikinä voisi työskennellä?
Itselleni ilmailuala olisi kauhu - epäsäännölliset työajat, suhdanneherkkyys sekä työympäristö varsinkin lentokoneessa aika hc.
Kommentit (105)
Elämänkokemusta ja työkokemusta on kertynyt jo sen verran että tiedän ettei se ala ole niin tärkeä. Paljon oleellisempaa on minkälaisessa firmassa olet, sopivatko yrityksen arvot ja kulttuuri itsellesi, miten sinua johdetaan ja ennen kaikkea minkälaisia ovat työtoverisi.
Yksi hauskimmista työpaikoistani on ollut alalla jota tässäkin ketjussa on haukuttu.
Siitä huolimatta en itse suostuisi menemään esim tupakkayhtiöön töihin vaikka olisi miten kiva työyhteisö, koska mielestäni kyseinen teollisuus tuottaa ihmiskunnalle enemmän kärsimystä kuin hyötyjä.
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhaus, ihmiskauppa, terveysala, kauneusala.
Ihmiskauppa on laitonta. Minulla olisi tusina aloja mitä voisin tehdä mutta ne on laittomia joten minusta niiden tuominen keskusteluun on asiatonta ja turhaa.
Kaupassa tai muussa tosi asiakaspalveluhenkisessä paikassa. Minkään sortin myyntiä. Lastensuojelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskauppa on laitonta. Minulla olisi tusina aloja mitä voisin tehdä mutta ne on laittomia joten minusta niiden tuominen keskusteluun on asiatonta ja turhaa.
Ihmiskauppa eli henkilöstövuokraus on täysin laillista, joskin liian usein hyvin kyseenalasta.