Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuteleeko muille aikuisille ikinä esiteinit tai teinit jotain ?

Vierailija
05.10.2025 |

eli olen 31 vuotias nainen ja koulukiusattu. Itsetuntoni on heikko ja se saattaa jopa näkyä olemuksesta. välillä vieläkin ohikulkiessa teinipoika lauma luo pidempää katsekontaktia ja huutaa jotain yleensä aika harmitonta esimerkiksi kerran , että "keuli", kun poljin pyörällä.

Jotenkin itse en oikein koe tätä normaaliksi. Joudutteko muut aikuiset satunnaisesti tällaisen kohteeksi vai onkohan minussa jokin vialla D:

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin parikymppinen samassa naapurustossa asui yksi orvoksi jäänyt teini, noin 15v., huuteli ohi kulkeville ihmisille ihan outoja, esimerkiksi kun kävelin tätäini kanssa, huuteli että ai sä kävelet sun äidin kanssa etkö pärjää ilman äitiä.

En tiedä oliko hänen kohdallaan mennyt jotain pieleen jo tekovaiheessa vai oliko päänsä kolahtanut johonkin onnettomuudessa missä vanhempansakin kuolivat.

Jos et tuosta huudetusta lauseesta todellakaan ymmärrä asiayhteyttä,miksi orvoksi jäänyt traumatisoitunut lapsi tuollaista tuntemattomille sanoisi, olet enemmän kuin yksinkertainen,suorastaan hävettävän tyhmä ja kylmä ihminen. Lapsia sinulla tuon perusteella tuskin on ja toivottavasti ei tule olemaankaan. Häpeä!

Voi kyynel ja itkuntuhruiset silmät kun sillä orvoksi jääneellä on ollut niin vaikeaa. Orvoksi jääneet pääsevät sosiaalihuollon piiriin ja voivat siellä kiukkuilla traumojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla