Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuteleeko muille aikuisille ikinä esiteinit tai teinit jotain ?

Vierailija
05.10.2025 |

eli olen 31 vuotias nainen ja koulukiusattu. Itsetuntoni on heikko ja se saattaa jopa näkyä olemuksesta. välillä vieläkin ohikulkiessa teinipoika lauma luo pidempää katsekontaktia ja huutaa jotain yleensä aika harmitonta esimerkiksi kerran , että "keuli", kun poljin pyörällä.

Jotenkin itse en oikein koe tätä normaaliksi. Joudutteko muut aikuiset satunnaisesti tällaisen kohteeksi vai onkohan minussa jokin vialla D:

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu, olen opettaja. Koulun ulkopuolella kulkevat pälyillen suu persereiällä, varsinkin, jos ovat vanhempiensa kanssa liikkeellä.

Vierailija
2/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lähes päivittäin minulle huudellaan kunnianloukkauksen kriteerit täyttäviä asioita. Olen siis rehellisesti sanottuna rikosten uhrina päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun kokemasi huutelu ap on aika pientä tänä päivänä. Ikävä kyllä :(.

Vierailija
4/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, saan yleensä olla suht rauhassa mut välillä ne huutelee kaikkea typerää, monesti kyl kuulokkeet korvilla joten en välttämättä kuule jos vaikka ne pikkupskiaiset huuteliskin. 

Vierailija
5/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huudan jotain sopivaa takas. Jos ne pahoja huutaa,huudan kahta pahemmin takas. 

Vierailija
6/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea teille on huudeltu?

Vierailija
7/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huuhdeltu koskaan mutta  vaikka  huudeltaisiin niin en kiinnittäisi siihen huuhteluun  mitään huomiota koska mua ei kiinnosta. 

Vierailija
8/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja pienellä paikkakunnalla, joten aina kuuluu jostain moikkailua. En pistä pahakseni. 

Vierailija
9/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon homottelua muun muassa. Olen miesmalli.

Vierailija
10/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse mutta tissit liian pienet!

Vierailija
11/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ainakaan, että olisi huudellut. Edes oma teinini ei huuda mulle :D

Mutta noin yleisellä tasolla suosittelisin olemaan välittämättä teinien huutelusta, vaikka ymmärrän kyllä, että ne voivat triggeröidä traumoja jos on koulukiusaamista taustalla <3 

Vierailija
12/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja pienellä paikkakunnalla, joten aina kuuluu jostain moikkailua. En pistä pahakseni. 

Oletko tietoinen, että jokaiselle opettajalle keksitty joku pilkkanimi mitä lapset käyttää jopa vuosikymmeniä? Opettajasta ei käytetä koskaan oikeaa nimeä kun hänestä puhutaan. 

Vierailija
13/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen, että jokaiselle opettajalle keksitty joku pilkkanimi mitä lapset käyttää jopa vuosikymmeniä? Opettajasta ei käytetä koskaan oikeaa nimeä kun hänestä puhutaan. 

Ei me vaan keksitty pilkkanimiä opettajille, ja useimmista käytetään ihan oikeaa nimeä kun puhutaan. Sama lapsellani. 

Vierailija
14/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen opetellut kulkemaan nopeasti ja silmiin katsomatta kaikenlaisia porukoita. Olen myös entinen koulukiusattu ja kiusaajat haistaa helpon uhrin. Sun pitää vaan opetella kohtelemaan niitä niinkuin vihaisia koiria

Vierailija
15/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohita päiväkodin kävelylenkilläni. Sieltä todella pienet pojat huutavat aidan takaa että taas toi mummo kävelee tuolla. Enkä todellakaan ole vielä kovin vanhan mummon näköinen.

Kerran S-marketissa joku poikaryhmä seuraili minua hyllyjen välissä. Sitten yksi laittoi sormet 'aseeksi' ja osoitti niillä minua ja sanoi PAM PAM. Tämä oli aika paha ja voin vieläkin omituisesti jos tämä tulee mieleen. Ei mitään tietoa mistä kysymys.

Vierailija
16/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähän nokka pystyssä eteenpäin, silleen ihan aidosti kulje niin kuin ajattelisit että kaikki muut on vaan jotain tuntemattomia ulkopuolisia eikä niillä voi olla sulle mitään asiaa koska ette tunne, noin noista kiusaajista aikuisena pääsee eroon

Vierailija
17/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lähes päivittäin minulle huudellaan kunnianloukkauksen kriteerit täyttäviä asioita. Olen siis rehellisesti sanottuna rikosten uhrina päivittäin.

Miten minä, tavallinen tallaaja Hervannassa, en tämmöistä ole kokenut 35 asuinvuoteni aikana kuin pari kolme kertaa yhteensä? En ole iso enkä pelottava.

En usko.

Vierailija
18/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parikymppinen samassa naapurustossa asui yksi orvoksi jäänyt teini, noin 15v., huuteli ohi kulkeville ihmisille ihan outoja, esimerkiksi kun kävelin tätäini kanssa, huuteli että ai sä kävelet sun äidin kanssa etkö pärjää ilman äitiä.

En tiedä oliko hänen kohdallaan mennyt jotain pieleen jo tekovaiheessa vai oliko päänsä kolahtanut johonkin onnettomuudessa missä vanhempansakin kuolivat.

Vierailija
19/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkään aikaan huudeltu. Joskus nuorena ehkä teinipojat. Kuljen näiden laumojen ohi aina niinkuin en huomaisikaan niitä. Olin yläasteen kiusattu, joten tiedän että se on ikävää. Nyt opiskelen amiksessa ja edes siellä ei ole huudeltu, vaikka siellä niitä teinejä kyllä on. 

Vierailija
20/81 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohita päiväkodin kävelylenkilläni. Sieltä todella pienet pojat huutavat aidan takaa että taas toi mummo kävelee tuolla. Enkä todellakaan ole vielä kovin vanhan mummon näköinen.

No voi oh ja hoh.

Nyt ymmärsinkin tämän ongelman. Eli tarhalapset tunnistivat sinut ja sanoivat sen ääneen. Tulkitset siis pikkulasten viattomat havainnot itseäsi vastaan kohdistuvaksi ilkeilyksi. Asia selvä. Elämäsi ei todellakaan taida olla helppoa.

Kerran S-marketissa joku poikaryhmä seuraili minua hyllyjen välissä. Sitten yksi laittoi sormet 'aseeksi' ja osoitti niillä minua ja sanoi PAM PAM. Tämä oli aika paha ja voin vieläkin omituisesti jos tämä tulee mieleen. Ei mitään tietoa mistä kysymys.

Siitä, että se oli pikkupojista hassua. Olen vastaavassa tilanteessa virittänyt sormipyssyni ja ampunut saman tien takaisin PAM! Pikkupojat hekottivat kun aikuinen tajusi leikin. Tai en minä tiedä nauroivatko kanssani vai minulle, mutta eipä sillä väliä.