Miksi naiset tarvitsevat niin paljon turhaa draamaa?
Silloinkin kun kaikki on hyvin, niin pitää oikein keksimällä keksiä.
Jos ei muuten saa itse sitä aikaan, niin pitää vähintään katsoa jotain tosi tv:tä, jossa muut riitelee.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämästään nauttiva nainen on tabu ah nautinnot en jaksa hitustakaan välittää kuka on oikeassa kuka väärässä ,kun vaakakupissani painavat nautintoni,olen raukeaa kuin haareminnainen:)
Näinhän toimivat suomi h u o r a t viime sodassakin: parittelivat vihollissotilaiden ja/tai saksalaisten kanssa, sillä aikaa kun aviomiehensä olivat taistelemassa isänmaata vapaaksi.
Samaan aikaan, kun nämä aviomiehet r*iskasivat vihollisen emäntiä. Voi mitä kullannuppuja. <3
Raiskasivat? Ketkä? Suomi h u o r a t h a n ne raiskasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on turhanpantti-vtunkantotelineitä. Sitä karmeampi, mitä nuorempia. Nimittäin täynnä itseään ja pilunsa hyvinvointia.
Nyt suutahti mies. Draamaa tiedossa.
Kyllä olisi hirveää seurustella tuollaisen miehen kanssa :D
Ei kykene edes kuvittelemaan. Kiitollinen saa olla joka päivä omasta turvallisesta kodista ilman miesdraamaa.
Millainen mies sanoo "rakkaalleen", että olet pelkkä vtunkanto teline.
Draamaa rakastava riidankylväjä tietysti! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämästään nauttiva nainen on tabu ah nautinnot en jaksa hitustakaan välittää kuka on oikeassa kuka väärässä ,kun vaakakupissani painavat nautintoni,olen raukeaa kuin haareminnainen:)
Näinhän toimivat suomi h u o r a t viime sodassakin: parittelivat vihollissotilaiden ja/tai saksalaisten kanssa, sillä aikaa kun aviomiehensä olivat taistelemassa isänmaata vapaaksi.
Miksi väännät tästäkin jotain ihme draamaa? Olihan niillä yksin jääneillä naisillakin tarpeensa.
Otsikosta jo arvasin että täällä mammat draamailee.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta jo arvasin että täällä mammat draamailee.
Otsikosta arvaa, että mammoilla on vaan hauskaa, kun miehet tunteilee. 😁
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaupungissa oli nainen, aviovaimo ja äiti paritellut kimppapanossa sodan aikana useiden saksalaissotilaiden kanssa, kun mies pölähti arvaamatta lomalle. Oli akka nostanut jumalattoman draaman, kun kehtaa tulla ilmoittamatta lomalle ja kotiinsa! Lapset oli lukittu viereiseen keittiöön. Se naisesta, äidistä ja aviovaimosta!
Miessotilaat raiskaavat sodan aikana toisten naisia ja lapsia samalla kun oma vaimo kaitsee miehen omia lapsia kotona. Se miehestä, isästä ja aviomiehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on turhanpantti-vtunkantotelineitä. Sitä karmeampi, mitä nuorempia. Nimittäin täynnä itseään ja pilunsa hyvinvointia.
Ei kykene edes kuvittelemaan. Kiitollinen saa olla joka päivä omasta turvallisesta kodista ilman miesdraamaa.
Draamaa rakastava riidankylväjä tietysti! 😊
Ja siis kuinka ty
Ei mulla oo ollu draamaongelmia mun elämässä. Sullahan se ongelma oli. 😄
"Ei mulla oo ollu draamaongelmia mun elämässä. Sullahan se ongelma oli."
Niin kun sulla ei ole suhdetta, niin ei voi olla ongelmiakaan. Mutta olisi, jos olisit suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se on. Koulussakin opetettiin puhumaan totta.
Vierailija kirjoitti:
"Ei mulla oo ollu draamaongelmia mun elämässä. Sullahan se ongelma oli."
Niin kun sulla ei ole suhdetta, niin ei voi olla ongelmiakaan. Mutta olisi, jos olisit suhteessa.
Fiksu jättäisi suhteet väliin sitten, jos ei muuta tuo elämään kuin draamaa ja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se on. Koulussakin opetettiin puhumaan totta.
Kuinka tyhmä ja lapsellinen kommentti.
Sitten kannattaa varautua olemaan ikuisesti yksin, jos täryttelee naisille, että ovat vtunkanto telineitä yms.
Epämiellyttävä eukko kannattaa laittaa heti kuuran puolelle, jos se alkaa vähänkin olla ärsyttävä. Varsinkin jos omistat sen asunnon. Olen laittanut kävelemään monta vtunkantotelinettä, kun pilu on kuivahtanut, velli palanut pohjaan tai muuten vain ärsyttänyt. Mies, näytä kuka on herra talossasi! Sitä naiset kunnioittaa ja ryömii pian edessäsi anteeksiantoa anellen!
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävä eukko kannattaa laittaa heti kuuran puolelle, jos se alkaa vähänkin olla ärsyttävä. Varsinkin jos omistat sen asunnon. Olen laittanut kävelemään monta vtunkantotelinettä, kun pilu on kuivahtanut, velli palanut pohjaan tai muuten vain ärsyttänyt. Mies, näytä kuka on herra talossasi! Sitä naiset kunnioittaa ja ryömii pian edessäsi anteeksiantoa anellen!
PRÖÖT
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla okt? Jos ei niin miksi sanot, että on.
Vierailija kirjoitti:
Puuro palaa pohjaan. Siis nainen tulee raskaaksi. Muutenkin sä olet ihan väärässä. Naiselle pitää olla hellä.
Miksi kenenkään pitäisi ryömiä toisen jaloissa. Ei tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro palaa pohjaan. Siis nainen tulee raskaaksi. Muutenkin sä olet ihan väärässä. Naiselle pitää olla hellä.
Ei vaan luja ja kova ote kuin hevoseen. Näyttää kuka on herra.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi ryömiä toisen jaloissa. Ei tervettä.
Joo, ei sellainen nainen ole terve.
No Jumala ainakin yritti tehdä tuotekehitystä, kun ensimmäinen versio meni selvästikin perseelleen.