SUUTUTTAA
Ei minulla muuta. Kunhan halusin kertoa. Olen vain suuttunut kaikkeen epäoikeudenmukaisuuteen, asiattomuuksien hyväksymiseen, typeriin ihmisiin, huonoon käytökseen ja vähän muuhunkin.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mistä tiedät ettei ole jo? Nyt on lounasaika.
Vierailija kirjoitti:
Kikkeliskokkelis, mitäs läksit ?!
Suutunko sullekin?
Mitä haluat että sanon jotta suutut enemmän? Stubb voitti, mene töihin, vasemmisto pois Suomesta, kommunismi on massamurhaajan ideologia. Riittääkö?
Suututtaa kun Tynkkynen ei huolinut minua, vaikka olen päivettynyt kolli..
Hyvä! Aggressio on asioita aikaansaava voima!
Miksi kaikki persut hyväksyivät Tynkkysen parin varapuheenjohtajaksi yksissä tuumin.. Miete niin paljon persuja äänesti Homo Tynkkystä... Mitä tämä on..???? 😄😄😄😄😄
Mikä se on epäoikeudenmukaista? Joku ei saa ilmaista rahaa vai se, että joku ei saa tarpeeksi rahaa vaikka tekee tuottoisaa työtä? Ja kolmas vaihtoehto on vielä, että joku joutuu maksamaan isoja palkkoja ja oheismaksuja vaikka hänelle tehtävä työ ei juuri mitään tuota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki persut hyväksyivät Tynkkysen parin varapuheenjohtajaksi yksissä tuumin.. Miete niin paljon persuja äänesti Homo Tynkkystä... Mitä tämä on..???? 😄😄😄😄😄
Mieluummin äänestän homo-Tynkkystä kuin aktiivimalli 2-Sannaa. Aktiivimalli 2 teki paljon pahaa usealle ihmiselle toisin kuin Tynkkynen, joka ei edes markkinoi elämäntyyliään.
Mielestäni suomalaisten pitäisi saada oma kansallinen vitutuspäivä, joka olisi myös pakollinen liputuspäivä. Kuka tekee kansalaisaloitteen?
Liian suuria murheita yhdelle ihmiselle. Ainoa mitä voit tehdä on se että toimit itse toisella tavalla. Niin se maailma muuttuu 1 ihminen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tynkkysen saavutuksia? Bb talossa itsensä hinkkaaminen ja myöhemmin housuun kakkaaminen. Ketkä helkkarissa äänestää tuollaista?
Mene töihin.