Miksi naiset tarvitsevat niin paljon turhaa draamaa?
Silloinkin kun kaikki on hyvin, niin pitää oikein keksimällä keksiä.
Jos ei muuten saa itse sitä aikaan, niin pitää vähintään katsoa jotain tosi tv:tä, jossa muut riitelee.
Kommentit (198)
Elämästään nauttiva nainen on tabu ah nautinnot en jaksa hitustakaan välittää kuka on oikeassa kuka väärässä ,kun vaakakupissani painavat nautintoni,olen raukeaa kuin haareminnainen:)
Vierailija kirjoitti:
Ap on hysteerinen. Sillä on varmaan paha olla, kun tuolla tavalla riitaa haastaa. Onko sillä äitiä ikävä?
Mulla on välillä äitiä ikävä niin, että haluaisin olla vaan se pikkuinen taapero, joka voisi mennä äidin syliin.
Nainen luotiin Aatamin kylkiluusta ja on siksi viallinen ja vajaa ja on vioittanut miestäkin fyysisesti. Nainen siis arvatkoon aikansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on turhanpantti-vtunkantotelineitä. Sitä karmeampi, mitä nuorempia. Nimittäin täynnä itseään ja pilunsa hyvinvointia.
Nyyh taas meni tunteisiin siellä. 🥲🥲🥲
Ja totta tosiaan mulla on oikein ihanaa pilluni kanssa.
Mistä sulle saatais? 😂
Tuo varmaan kertoo nuo mielipiteensä kaikille naisille, niin ei ole ihme jos kyyti on kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on turhanpantti-vtunkantotelineitä. Sitä karmeampi, mitä nuorempia. Nimittäin täynnä itseään ja pilunsa hyvinvointia.
Nyt suutahti mies. Draamaa tiedossa.
Miksi jahtaat niitä tinder-tipuja
Vierailija kirjoitti:
Elämästään nauttiva nainen on tabu ah nautinnot en jaksa hitustakaan välittää kuka on oikeassa kuka väärässä ,kun vaakakupissani painavat nautintoni,olen raukeaa kuin haareminnainen:)
Näinhän toimivat suomi h u o r a t viime sodassakin: parittelivat vihollissotilaiden ja/tai saksalaisten kanssa, sillä aikaa kun aviomiehensä olivat taistelemassa isänmaata vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi hirveää seurustella tuollaisen miehen kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän toimivat suomi h u o r a t viime sodassakin: parittelivat vihollissotilaiden ja/tai saksalaisten kanssa, sillä aikaa kun aviomiehensä olivat taistelemassa isänmaata vapaaksi.
Samaan aikaan, kun nämä aviomiehet r*iskasivat vihollisen emäntiä. Voi mitä kullannuppuja. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sairas voi päästään olla mies, kateellinen jopa raiskauksen uhreille.
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin Aatamin kylkiluusta ja on siksi viallinen ja vajaa ja on vioittanut miestäkin fyysisesti. Nainen siis arvatkoon aikansa!
Tarkoitatko siis, että paskasta materiaalista ei priimaa tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielikuvitus ei riitä, siksi ne tarvitsevat riitelyä ja paskoja romaaneja.
Miesten mielikuvitus ei riitä, siksi ne tarvitsevat riitelyä ja toistensa puukottamista.
"Ravintolassa alkanut riita kärjistyi ja mies puukotti toista ulkonaPoliisi epäilee|Miesten yöllinen kahakka johti puukotukseen Helsingin Jätkäsaaressa perjantain ja lauantain välisenä yönä."
eiköhän tuohon oo ollut joku oikea syykin
Miehet keksivät vaikka mitä tekosyitä draamailulleen, raivoamiselleen ja toistensa pahoinpitelyille. Miehet saavat riidan aikaiseksi vaikka toisen vääränvärisistä lenkkareista, jos muuta syytä eivät keksi.
Yks ex alkoi raivoamaan kun en käyttänyt joka kerta suihkussa käydessäni shampoota. Kuulema niin pitää tehdä aina. Siis oikeasti sillä nousi kierrokset siitä :D sama hiiltyi myös aina kun olin vaihtanut lakanat ja siivonnut hänen poissaollessaan. Kuulema se ei voi meinaat muuta kuin että olin pettänyt. Ai jessus kun multa oli jäänyt pikkarit sängyn viereen eikä se muistanut miksi.
Joskus se nukahti ennen mua, oli katsonut jotain leffaa ja leffa jäi pyörimään. Mä luin kirjaa ja se nousi ja alkoi raivoamaan kun siinä sen leffassa oli joku tummaihoinen mies ja oli seksikohtaus, "tommostako sä haluut?!?"
Ei hitto.
Seuraava veti huudot kerran kun multa oli jäänyt parvekkeen ovi auki. Kuulema petin sen mukaan. Asun viidennessä kerroksessa ja mulla on toi ovikin tossa, kuvitteliko se että panen Spidermanin kanssa? Joskus teki oharit ja olin niin tottunut niihin että kutsuin kaverin käymään. Siitä se raivostui seuraavana päivänä että "nuolinko pllllua" ja laittoi kämpän uusiks.
Seuraava ihana mies sitä hakkasikin mut kun olin milloin liian hiljainen tai ei ollut oikeita sanoja hänen asialleen.
Ai että, ihana olla yksin ja omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin muutti hyvännäköinen nuori nainen. Joku miesystävä sillä kai on, kun nainen kirkuu, itkee kirkuen, paiskoo ovia, rääkyy, ja lopulta mies lähtee. Nainen jatkaa itkupotkuraivareitaan yksinään jonkin aikaa.
Samanlaista kuin uhmaikäinen lapsi kaupan karkkihyllyllä.
Samanlaisia kiukuttelijoita näkee jopa työelämässä.
Tuo kertoo siitä, että vanhempi ei ole ollut kykeneväinen ottamaan lapsen uhmaraivareita vastaan. Uhmaikä siirtyy aina eteenpäin, jos sitä ei saa kokea. Vaikka ihan sinne aikuisuuteen.
Älä kelsi tekosyitä kun ainoa syy on se että nainen on käytöstavaton moikka joka riehuu aina jos ei saa tahtoaan läpi kun naiset yleisesto ei yksikertaisesti kykene hallitsemaan tunteitaan kun naiset on täysin tunteiden hallinnass
Ei se ole tekosyy tai puolustelua, vaan fakta. Olen tehnyt läksyni hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en kyllä jaksais tuollaista draamakingiä päiväkään kattella. Ei ihme, että parisuhteet on kariutuneet hällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sairas voi päästään olla mies, kateellinen jopa raiskauksen uhreille.
Eiköhän sitä parrua ole sodassa tarjolla pojillekin. Turhaan olette kateellisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene edes kuvittelemaan. Kiitollinen saa olla joka päivä omasta turvallisesta kodista ilman miesdraamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene edes kuvittelemaan. Kiitollinen saa olla joka päivä omasta turvallisesta kodista ilman miesdraamaa.
Millainen mies sanoo "rakkaalleen", että olet pelkkä vtunkanto teline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies sanoo "rakkaalleen", että olet pelkkä vtunkanto teline.
Voi varmaan melko suurella todennäköisyydellä arvata, että ainoa vitunkantoteline ko. tyypin elämässä on äitiparkansa.
Lapin kaupungissa oli nainen, aviovaimo ja äiti paritellut kimppapanossa sodan aikana useiden saksalaissotilaiden kanssa, kun mies pölähti arvaamatta lomalle. Oli akka nostanut jumalattoman draaman, kun kehtaa tulla ilmoittamatta lomalle ja kotiinsa! Lapset oli lukittu viereiseen keittiöön. Se naisesta, äidistä ja aviovaimosta!
Nyyh taas meni tunteisiin siellä. 🥲🥲🥲
Ja totta tosiaan mulla on oikein ihanaa pilluni kanssa.
Mistä sulle saatais? 😂