Miksi naiset tarvitsevat niin paljon turhaa draamaa?
Silloinkin kun kaikki on hyvin, niin pitää oikein keksimällä keksiä.
Jos ei muuten saa itse sitä aikaan, niin pitää vähintään katsoa jotain tosi tv:tä, jossa muut riitelee.
Kommentit (198)
Ap, katkera yksinkertainen yleistävä ihminen.
Eipä sen näy miehiä haittaavan. Joten relaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan kaikki 286 naista joiden kanssa olen seksiä harrastanut, jopa yksityiskohdat mitä kaikkea tehtiin. Mutta minulla ei olekaan siis vilkasta seksielämää näköjään.
M43
Älä valehtele. Itsellä mennyt jo yli "kolmen" sadan ja muistan vain noin viiden etu nimet. Tunnustan että reilu puolet on maksullisia. M33
Kännissä ja läpällä maksullisissa siis, ei ihme ettet muista
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi osata olla hiljaa ja rauhallisesti. Monesti naiset puhuu ihan liikaa ja lähes aina kun nainen puhuu niin se on yhtä liirumlaarum paskaa mitä sieltä suusta tulee. Naisten pitäisi osta olla myös rauhallisesti ihan omissa oloissa ilman että he tunkeutuvat muiden elämään. Naiset olkaa hiljaa ja antakaa muiden elää rauhassa!
Oletko sinä Paavali? Vai homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan kaikki 286 naista joiden kanssa olen seksiä harrastanut, jopa yksityiskohdat mitä kaikkea tehtiin. Mutta minulla ei olekaan siis vilkasta seksielämää näköjään.
M43
Älä valehtele. Itsellä mennyt jo yli "kolmen" sadan ja muistan vain noin viiden etu nimet. Tunnustan että reilu puolet on maksullisia. M33
Semmoista se on olla komennus mies ja en käytä alkoholia. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Semmoista se on olla komennus mies ja en käytä alkoholia. M33
Et tietenkään käytä, absolutisti tai rapajuoppo mutta jokin juomisongelma kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
M43
No johan onkin todellinen löytö. 😂😂😂😂
"Miksi naiset tarvitsevat niin paljon turhaa draamaa?
Silloinkin kun kaikki on hyvin, niin pitää oikein keksimällä keksiä.
Jos ei muuten saa itse sitä aikaan, niin pitää vähintään katsoa jotain tosi tv:tä, jossa muut riitelee."
Tekstissä sanan nainen tilalle voisi vaihtaa sanan persu.
Tämä on totta monien naisten kohdalla. En itse kuulu niihin, enkä voisi elää suhteessa jossa on jatkuvaa draamaa. Pyrin nimenomaan välttämään sitä. Elämä on kai joidenkin mielestä tylsää ilman jatkuvaa draamaa? Teini-ikäinen tyttäreni on jatkuva draamailija, toivottavasti menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Eli muulla ei ole väliä kunhan miehiä ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muulla ei ole väliä kunhan miehiä ei haittaa?
Ytimessä, kieh kieh!
Emme me tarvitse, mutta miehet tuovat sitä elämäämme jatkuvasti siitä huolimatta.
Kun pimpsa alkaa tökkii 😑
Niin ime silloin munaa 😏🍆
Jos dikki alkaa maistuu 🙃
Niin ime sitä munaa 🤤🍆💦
Ota käteen muna 😊🥚
Ja vatkaa sitä kovaa 😈
Eikä siinä muuta 🤔
Kuin sitten kohti suuta 👅
MUNA MUNA MUNA MUNA 🤍
MUNAKAVERI 😍
Jos broccoli on pahaa 🥦🤢
Niin ime silloin munaa 😊
Jos iskä ei tykkää 😳
Niin ime sitä salaa 😉
Neitsyyden vei muna perserei- 🙈
ISO MUNA💜
PIENI MUNA
IHAN SAMA MIKÄ MUNA🧡
JOKA MUNA💛
HYVÄ MUNA💚
KUNHAN MUNAA SYÖT🤎
En ole koskaan kyseenalaistanut sukupuoltani viihdyn naisen kropassa,tyttönä syntynyt.