Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tarvitsevat niin paljon turhaa draamaa?

Vierailija
05.10.2025 |

Silloinkin kun kaikki on hyvin, niin pitää oikein keksimällä keksiä.

Jos ei muuten saa itse sitä aikaan, niin pitää vähintään katsoa jotain tosi tv:tä, jossa muut riitelee.

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi ryömiä toisen jaloissa. Ei tervettä.

Joo, ei sellainen nainen ole terve.

Eikä mies.

Vierailija
142/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä eukko kannattaa laittaa heti kuuran puolelle, jos se alkaa vähänkin olla ärsyttävä. Varsinkin jos omistat sen asunnon. Olen laittanut kävelemään monta vtunkantotelinettä, kun pilu on kuivahtanut, velli palanut pohjaan tai muuten vain ärsyttänyt. Mies, näytä kuka on herra talossasi! Sitä naiset kunnioittaa ja ryömii pian edessäsi anteeksiantoa anellen!

Puuro palaa pohjaan. Siis nainen tulee raskaaksi. Muutenkin sä olet ihan väärässä. Naiselle pitää olla hellä.

Ei vaan luja ja kova ote kuin hevoseen. Näyttää kuka on herra.

Ja olet yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutytöistä alkaen ne kehittää draamoja ja kuinka saadaan joku piiristä pois. Kaksi likkaa voi leikkiä mutta ei kolme. Yksi pitää hylkiä pois kuiskutellen, ei avoimesti tapellen. Aina pitää savustaa jotakuta. Tiedän sen miehenä työpaikallani, jossa paljon naisia. Aina draama, aina savustus jos väärä poliittinen mielipide (+Trump esim.) Miten te pilunkantotelineet kestätte edes itseänne? Tai ettehän te kestäkään.

Vierailija
144/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kaksi naista lyöttäytyy yksiin minä kolmantena pyöränä lyöttäydyn miesten joukkoon naureskelemaan heidän jutuilleen olen hyvin diplomaattinen nainen!

Vierailija
145/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä kaikki on hyvin ja nainen keksimällä keksii, miten muka ei ole kiva että sinä sotket ja ryyppäät ja jätät siivoamisen ja rahan hankkimisen muille.

Siinä hyvä esimerkki. Naiselle aivan loogista syyttää absolutistia juopoksi. Ettei vain olisi kyse narsismista? Ainakin vakavia mielenterveydellisiä ongelmia joka tapauksessa.

Ole mikä olet, mutta sulla on päässä vikaa kun keksit paskoja aloituksia naisista, joita et koskaan pääse panemaan :D

Vierailija
146/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on loogisia ja järjestelmällisiä. MIehet tunteilevia, hysteriaan taipuvaisia diivoja kuten ap. Ap:ta on vain käsketty siivota terskajuustolle löyhkäävä huoneensa ja tuulettaa sekä mennä edes kerran viikossa suihkuun alkavan kouluviikon kunniaksi.

Ap:n äiti.

Vierailija
147/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaaaaaiiiikennäköistä...

Vierailija
148/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole AP vaan AS!

Vierailija
149/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa olla haukkumatta naisia. No sittenpä olet yksin.

Vierailija
150/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten monen naisen verran ap:lla on omakohtaista kokemusta?

Onhan tuota ihan tarpeeksi. Ainakin kolmen kanssa asunut yhdessä.

Hauku vielä inceliksi, niin allekirjoitat väitteeni.

Miten voi sanoa ainakin kolmen? Etkö muista tarkalleen kuinka monen naisen kanssa olet asunut yhdessä?

Muistatko itse moneltako olet ottanut poskeen?

Vierailija
151/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten monen naisen verran ap:lla on omakohtaista kokemusta?

Onhan tuota ihan tarpeeksi. Ainakin kolmen kanssa asunut yhdessä.

Hauku vielä inceliksi, niin allekirjoitat väitteeni.

Miten voi sanoa ainakin kolmen? Etkö muista tarkalleen kuinka monen naisen kanssa olet asunut yhdessä?

Muistatko itse moneltako olet ottanut poskeen?

Mä muistan. Ei ole lempitouhuani. Ja kyllä, siitä voi kieltäytyä.

Vierailija
152/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mulla oo ollu draamaongelmia mun elämässä. Sullahan se ongelma oli."

Niin kun sulla ei ole suhdetta, niin ei voi olla ongelmiakaan. Mutta olisi, jos olisit suhteessa.

Miks haluaisin jotakin draamasuhdetta mieslapsen kanssa?

Tervetuloa valintojen maailmaan.

No thx.

Vierailija
153/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on turhanpantti-vtunkantotelineitä. Sitä karmeampi, mitä nuorempia. Nimittäin täynnä itseään ja pilunsa hyvinvointia.

Nyt suutahti mies. Draamaa tiedossa.

Kyllä olisi hirveää seurustella tuollaisen miehen kanssa :D

Ei kykene edes kuvittelemaan. Kiitollinen saa olla joka päivä omasta turvallisesta kodista ilman miesdraamaa.

Millainen mies sanoo "rakkaalleen", että olet pelkkä vtunkanto teline.

Mutta jos se on. Koulussakin opetettiin puhumaan totta.

No niiltä tunneilta on sitten ainakin kaikki pojat lintsanneet.

Vierailija
154/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes ap thaikkuihin ottamaan ladyboylta poskeen.

Vierailija
155/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä eukko kannattaa laittaa heti kuuran puolelle, jos se alkaa vähänkin olla ärsyttävä. Varsinkin jos omistat sen asunnon. Olen laittanut kävelemään monta vtunkantotelinettä, kun pilu on kuivahtanut, velli palanut pohjaan tai muuten vain ärsyttänyt. Mies, näytä kuka on herra talossasi! Sitä naiset kunnioittaa ja ryömii pian edessäsi anteeksiantoa anellen!

Ompa hurjaa kun poika siellä retostelee. Huvittavaa draamaa tuollainen.

Vierailija
156/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei mulla oo ollu draamaongelmia mun elämässä. Sullahan se ongelma oli."

Niin kun sulla ei ole suhdetta, niin ei voi olla ongelmiakaan. Mutta olisi, jos olisit suhteessa.

Miks haluaisin jotakin draamasuhdetta mieslapsen kanssa?

Tervetuloa valintojen maailmaan.

No thx.

Tuo kommentti oli just sille mieslapselle. Meni vaan vähän väärään kohtaan.

Vierailija
157/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro palaa pohjaan. Siis nainen tulee raskaaksi. Muutenkin sä olet ihan väärässä. Naiselle pitää olla hellä.

Ei vaan luja ja kova ote kuin hevoseen. Näyttää kuka on herra.

Ja olet yksin?

Ilmeisesti sillä on jotain eläinfetissejä. Hevoset ovat lemppareita vissiin.

Vierailija
158/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies väittää oikeaksi draamaksi sitä että nainen katsoo sitä tositeeveestä. Siinä se draama tulee sinusta mies kun mussutat naiselle mitä hän saa tehdä ja katsoa. Eli sinä mies olet dramaattinen niin kuin Ap aloituksessaan.

Vierailija
159/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapin kaupungissa oli nainen, aviovaimo ja äiti paritellut kimppapanossa sodan aikana useiden saksalaissotilaiden kanssa, kun mies pölähti arvaamatta lomalle. Oli akka nostanut jumalattoman draaman, kun kehtaa tulla ilmoittamatta lomalle ja kotiinsa! Lapset oli lukittu viereiseen keittiöön. Se naisesta, äidistä ja aviovaimosta!

Miessotilaat raiskaavat sodan aikana toisten naisia ja lapsia samalla kun oma vaimo kaitsee miehen omia lapsia kotona. Se miehestä, isästä ja aviomiehestä?

Saksalaisille naisille kelpasi suklaa, läkeet ja maidon korvike maksuksi  Suomalaisille naisille kelpasi viina ja makea maksuksi, tästähän on pätkä uudemassa tuntemattomassa. Ei niitä kukaan pakottanut. M33

Vierailija
160/198 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä kaikki on hyvin ja nainen keksimällä keksii, miten muka ei ole kiva että sinä sotket ja ryyppäät ja jätät siivoamisen ja rahan hankkimisen muille.

Tuollainen ei kuulu monienkaan perheiden dynamiikkaan. Ehkäpä se on sinulle tuttua ja muiden perhe-elämä tuntematonta.