Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun isä sanoi aina, että miehen tärkein teko elämässä on rakastaa lastensa äitiä

Vierailija
02.10.2025 |

Mun mielestä se on ihan totta. 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ystävä menetti ensin vaimonsa ja vuosia myöhemmin lapsensa. Oli sanonut miehelleni, että vaimon kuolema oli vaikeampi paikka. Lapsen sairastumisesta ja kuolemasta pääsi paremmin yli, ehkä siksikin että tällä oli jo oma perhe. Tämä mieheni ystävä hoiti aikanaan lapsiaan ja kotia tasa-arvoisesti vaimonsa kanssa, eli ei mennyt sormi suuhun vaimon kuoltua niinkuin monilla muilla miehillä menee.

Luonnossakin emot vieroittavat poikasensa, joskus jopa hylkäävät ne. Jostain syystä se on tabu, että näin se menee ihmiselläkin. Kuka ikinä keksinyt tuollaisen että kaiken pitää pyöriä lasten ehdoilla?!

olette molemmat täysin sairaita yksilöitä

Vierailija
102/105 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kunpa se voisi olla totta eikä pelkkää unta vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolisoon ja perheeseen sitoutuminen on tahdon asia. Tietysti, jos toinen osapuoli on täysin vastuuton ja hirve

ä, rakkaus varmaan haihtuu ilmaan. Lapsiaan tietysti kaikki rakastavat.

Vierailija
104/105 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisoon ja perheeseen sitoutuminen on tahdon asia. Tietysti, jos toinen osapuoli on täysin vastuuton ja hirve

ä, rakkaus varmaan haihtuu ilmaan. Lapsiaan tietysti kaikki rakastavat.

Sitoutuminen ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Voi olla haitallista sitoutua ihmiseen, jota ei rakasta yhtään.

Vierailija
105/105 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun isä sanoi aina, että miehen tärkein teko elämässä on rakastaa lastensa äitiä"

Viisas mies. Onnea vanhemmillesi!