Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että mua rakkauspommitetaan

Vierailija
01.10.2025 |

Tuore suhde, ollaan oltu kuukausi yhdessä.

Oon alkanut miettimään, kohdennetaanko muhun rakkauspommitusta?

Moni klassikko on hänen suustaan tullut. Kuten "On niin ihanaa, että tapasin sut" , "oot ihana kun tein asian x, voidaanko mennä naimisiin" (tää oli semmosella vitsikkäällä sävyllä sanottu kyllä), " En oo tuntenut tämmöistä vuosiin!" "Oon sun takia alkanut taas käymään salilla ja siivoamaan kotiani paremmin!" 

jne jne.

Onko nää vaa ihastuneen ihmisen puheita vai onko tässä muutakin taustalla? (Joo sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, mutta kaipaisin neuvoja tai vertaistukea )

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen. 

Tykkään. Olen hitaasti lämpiävä. Mua on satutettu monesti joten haluan pitää emotionaalista etäisyyttä.

ap

Voi olla, että temperamenttierot näkyy sitten muussakin elämässä. Sä kaipaat aikaa tutustua rauhassa uusiin asioihin, toinen olis taas 100 lasissa menossa asioita päin? Sekin voi nostaa sun hälytyskelloja. Että tarttisit vaan sun kaltaisemman miehen. 

Tää on totta. Hän on TODELLA spontaani. 

Ap

No onko sulla kivaa arjessa hänen seurassaan? Tuoko hän sulle spontaania iloa elämään ja vapauttaa suakin vai koetko stressiä siitä, että asioiden pitäis tapahtua nopeammin? Saatko harkinta-aikaa mitä tarviit? 

Spontaanius ei välttämättä sitten kestä. 

Vierailija
142/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen kieltäytynyt usein sillä minulla on eräs harrastus joka vie aikaa. Hän on ottanut ihan hyvällä. Toki en tiedä onko epäilyttävää kun hän sanoo joskus esim: "muistin et sul on treenit, mutta kokeilin kepillä jäätä :'D" "

Apua! Kyllä normaali ihminen sanoo, että muistin että sulla on treenit, haluatko tai jaksatko ennen tai jälkeen nähdä. Ei niin, että peruisitko sittenkin itsellesi tärkeä asian, koska nyt vaan randomisti haluan nähdä juuri sinä hetkenä. Ap, ei kuulosta hyvältä :( 

No tää on sattunut ehkä 2x. Mut joo, ehkä vähän epäilyttävää. 

Ap

Kaksi kertaa jo ja vasta kuukausi tapailtu? Jossain vaiheessa alkaa tulla mökötystä kun hänellä on niin ikävä, joten etkö voisi jättää treenit väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on ap nyt aidosti hyvä ja rakastava mies ja torjut hänet koska se tuntuu niin oudolta. Sitten tulee joku kusipää ja hänen kanssa tutun turvallinen olo

Tää on epäironisesti totta. Mua ei pelota miehet jotka iltamyöhään lähettelee kuulumisiaan ja joilla tiedetysti on useita naisia kierroksessa. Tuntuu helpottavalta etten ole spesiaali. Tämmöisten miesten kanssa mulla on aiemmin ollut siis ihan vaa flirttiä ym. Mut niitä en oo koskaan pelännyt.

Ehkä siksi, että silloin on selvät sävelet, että toinen ei halua mitää  erityistä

Ap

Vierailija
144/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautuu, kun kieltäydyt jostain tai tuot esille tarpeitasi? Esim. kerrot, ettei hänen ehdottamansa tapaamisaika sovi tai joudut perumaan jo sovitun tapaamisen? Näihin kannattaa kiinnittää huomiota. 

Olen kieltäytynyt usein sillä minulla on eräs harrastus joka vie aikaa. Hän on ottanut ihan hyvällä. Toki en tiedä onko epäilyttävää kun hän sanoo joskus esim: "muistin et sul on treenit, mutta kokeilin kepillä jäätä :'D" 

Nyt tosiaan hyvä ystäväni tulee kaupunkiin pitkästä aikaa ja peruin tapaamisen sen takia. Sanoi, että ei haittaa yhtään. 

Ap

Rasittava. Vonkaako seksiäkin noin? Itsellä meni hermot jo. :D

Vierailija
145/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen kieltäytynyt usein sillä minulla on eräs harrastus joka vie aikaa. Hän on ottanut ihan hyvällä. Toki en tiedä onko epäilyttävää kun hän sanoo joskus esim: "muistin et sul on treenit, mutta kokeilin kepillä jäätä :'D" "

Apua! Kyllä normaali ihminen sanoo, että muistin että sulla on treenit, haluatko tai jaksatko ennen tai jälkeen nähdä. Ei niin, että peruisitko sittenkin itsellesi tärkeä asian, koska nyt vaan randomisti haluan nähdä juuri sinä hetkenä. Ap, ei kuulosta hyvältä :( 

Ap

Kaksi kertaa jo ja vasta kuukausi tapailtu? Jossain vaiheessa alkaa tulla mökötystä kun hänellä on niin ikävä, joten etkö voisi jättää treenit väliin. 

Ehkä niin

Ap

Vierailija
146/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on tuollaisia. Me ollaan oltu yhdessä yli vuosikymmen ja mies on yhä "kosisin jollei oltaisi jo naimisissa" ja kaikkea muuta höperyyttä. 

Ero rakkauspommitukseen on siinä, että hän ei varsinaisesti odota vastineeksi mitään. Mutta vastaan omalla rakkauden kielelläni ja meillä on oikein mukavaa yhdessä. 

Niin pommituksestahan sanotaan, että se on pommitusta vain jos sen lopettaa. Jos sitä jatkaa kuolemaansa asti niin se on persoonallisuus :)

Vierailija
147/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen. 

Tykkään. Olen hitaasti lämpiävä. Mua on satutettu monesti joten haluan pitää emotionaalista etäisyyttä.

ap

Voi olla, että temperamenttierot näkyy sitten muussakin elämässä. Sä kaipaat aikaa tutustua rauhassa uusiin asioihin, toinen olis taas 100 lasissa menossa asioita päin? Sekin voi nostaa sun hälytyskelloja. Että tarttisit vaan sun kaltaisemman miehen. 

Tää on totta. Hän on TODELLA spontaani. 

Ap

Hmm....vai olisiko sittenkin kaksisuuntainen? Nyt maniavaihe päällä. 

Ylipäätään tollasen tuuliviirin kanssa ei tule mitään koska menee tuulen mukana ja kohta on seuraava nainen rakkauspommitettavana. 

Vierailija
148/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö olisi reilumpaa analysoida ihmisen käytöstä sen perusteella mitä hän ON tehnyt eikä mitä hän ehkä tekee koska exä teki myös?

Vierailija
149/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tää on totta. Hän on TODELLA spontaani

Hän Sanoi vaan että ehkä me sit tasapainotetaan toisiamme. Mulla on vaan ahdistunut olo koko ajan. Hyvä ku pystyn ees nukkuun. Tässä käy aina näin. Pelottaa niin että pahaa tekee. Not kidding 

Ap

Vierailija
150/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tajuaako mies tuota sun etäisyyden tarvetta? Osaako hän yhtään lukea sinua? Onko vaan rakkauspäissään, että ihanaa, mulla on tässä nainen ja yrittää sanoillaan taikoa sua olemaan hänelle tyttöystävä ja vaimo? Onko sulla sellainen olo, että tulet aidosti nähdyksi? 

Kyllä hän on sanonut että ymmärtää kyllä. Mut haluu vaa osoittaa

Niin? Sen asian sanominen ei ole sama asia kuin se, että hän osaa lukea sinua tai että sulla on sellainen olo, että tulet aidosti nähdyksi. Ehkä sua ei jopa ole koskaan nähty aidosti, ymmärretty sun tarpeita ja taajuutta, niin et osaa sitä vaatiakaan. Riittää, että toinen sanoo. Mutta tuleeko sulle sellainen olo, että se toinen aidosti ymmärtää? Sen sä voit ratkaista vain menemällä syvemmälle itseesi. Maadoittumalla maailmaan ja omaan sisäiseen viisauteen ja sisäiseen turvallisuuteen. Sieltä käsin näet, tuletko aidosti kohdatuksi. 

Vierailija
151/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautuu, kun kieltäydyt jostain tai tuot esille tarpeitasi? Esim. kerrot, ettei hänen ehdottamansa tapaamisaika sovi tai joudut perumaan jo sovitun tapaamisen? Näihin kannattaa kiinnittää huomiota. 

Olen kieltäytynyt usein sillä minulla on eräs harrastus joka vie aikaa. Hän on ottanut ihan hyvällä. Toki en tiedä onko epäilyttävää kun hän sanoo joskus esim: "muistin et sul on treenit, mutta kokeilin kepillä jäätä :'D" 

Nyt tosiaan hyvä ystäväni tulee kaupunkiin pitkästä aikaa ja peruin tapaamisen sen takia. Sanoi, että ei haittaa yhtään. 

Ap

Rasittava. Vonkaako seksiäkin noin? Itsellä meni hermot jo. :D

Ei vonkaa. Ei oo kertaakaan ollu mitää seksinvinkumista

Ap

Vierailija
152/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toisaalta tuo voi olla myös defenssi, eikä oikeasti muistanut. Jotkut miehet ovat sellaisia, että kun heille sanoo plää plää plää, he vastaavat "niin minä ajattelinkin että sinä plää plää plää". Eli tuollaista vammaista retroaktiivista manspleinaamista. Ego-ongelmahan tuokin on. Mutta ei välttämättä niin paha kuin joku narskun tietoinen "nakerran sun koko elämän tuhotakseni sinut" setti 

Vierailija
153/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko tästä miehestä kiva että käyt hänestä tähän sävyyn keskustelua? Jos minä olisin miehen ystävä, neuvoisin olemaan varovainen kanssasi 

Vierailija
154/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on IHASTUNUT 

Ap olet masentavan kyyninen

Hyvä jos on. Naiset joutuu nykyään olemaan kyynisiä.

Paljon on tarinoita ihanista miehistä jotka ovat ostelleet lahjoja, vieneet syömään, hemmotelleet ja paijanneet.

Ja sitten kun nainen on koukussa niin alkaa vaivihkaa henkinen ja/tai fyysinen v*kivalta.

ap

Miksi edes etsit suhdetta jos olet NOIN kyyninen

Tuo on realismia. Kyynisyys olisi sitten sitä, ettei suostu edes tutustumaan ja antamaan mahdollisuuksia.

Itse olen myös tuollainen, etten siedä mitään yövonkaajia. Tai no, se riippuu vähän henkilöstä. Jos mies on viileä niin ei haittaa tekstata joskus klo 21 aikoihin

No se on sinun romanttinen hedonistinen länkkärimielipiteesi. Esim. 3 miljardia intialaista, kiinalaista ja muslimia ovat kanssasi eri mieltä. Sitten on länkkäreiden kulissiliitot ja perijöiden sekä kuninkaallisten strategiset liitot. Sanoisin että parisuhteen saa aloittaa viileästikin, jos haluaa

Vierailija
155/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko tästä miehestä kiva että käyt hänestä tähän sävyyn keskustelua? Jos minä olisin miehen ystävä, neuvoisin olemaan varovainen kanssasi 

Kyllä ihmiset kuule puhuu. Livenä, netissä.... tietäisitpä vaan. 

Ap

Vierailija
156/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on ap nyt aidosti hyvä ja rakastava mies ja torjut hänet koska se tuntuu niin oudolta. Sitten tulee joku kusipää ja hänen kanssa tutun turvallinen olo

Halojaa? Kukaan ei rakasta ketään noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Jos kukaan yrittäisi höpöttää rakkaudesta kuukausien jälkeen, niin lähettäisin matkoihinsa.

Vierailija
157/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sun pitää joko päättää tuo Suhde tai uskaltaa ottaa riski ja luottaa

Eikä pidä. Ap voi ottaa vaikka viikon tuumaustauon ja jatkaa viileää linjaansa vaikka kuolemaansa asti. Mies joko tykkää ja hyväksyy tai ei. Vammaisia kommentteja.

Vierailija
158/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jep, joku mättää ajanlaskussa. 4 viikkoa? Eli mies unohtanut tuon joka toinen viikko.

Vierailija
159/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa testata. Olet sen kanssa parikertaa erimieltä ja sanot sen ääneen. Ja lisäksi kerran tai kaksi menet ystäviesi/kavereidesi mukaan etkä hänen suunnitelmiensa.

Katsot miten reagoi näihin ja vedät siitä omat johtopäätöksesi.

Vierailija
160/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ahdistunut olo, niin toi suhde ei tee hyvää sulle. Se ei välttämättä tarkoita että se toinen tekis mitään väärin, te vaan ette sovi toisillenne. Voi olla myös, että sun traumat vaan estää kaiken hyvän. Mutta joka tapauksessa, jos tuntuu pahalta, niin nyt ei ole tämän aika.