Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mua rakkauspommitetaan

Vierailija
01.10.2025 |

Tuore suhde, ollaan oltu kuukausi yhdessä.

Oon alkanut miettimään, kohdennetaanko muhun rakkauspommitusta?

Moni klassikko on hänen suustaan tullut. Kuten "On niin ihanaa, että tapasin sut" , "oot ihana kun tein asian x, voidaanko mennä naimisiin" (tää oli semmosella vitsikkäällä sävyllä sanottu kyllä), " En oo tuntenut tämmöistä vuosiin!" "Oon sun takia alkanut taas käymään salilla ja siivoamaan kotiani paremmin!" 

jne jne.

Onko nää vaa ihastuneen ihmisen puheita vai onko tässä muutakin taustalla? (Joo sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, mutta kaipaisin neuvoja tai vertaistukea )

Kommentit (192)

Vierailija
121/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen. 

Tykkään. Olen hitaasti lämpiävä. Mua on satutettu monesti joten haluan pitää emotionaalista etäisyyttä.

ap

Voi olla, että temperamenttierot näkyy sitten muussakin elämässä. Sä kaipaat aikaa tutustua rauhassa uusiin asioihin, toinen olis taas 100 lasissa menossa asioita päin? Sekin voi nostaa sun hälytyskelloja. Että tarttisit vaan sun kaltaisemman miehen. 

Vierailija
122/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kieltäytynyt usein sillä minulla on eräs harrastus joka vie aikaa. Hän on ottanut ihan hyvällä. Toki en tiedä onko epäilyttävää kun hän sanoo joskus esim: "muistin et sul on treenit, mutta kokeilin kepillä jäätä :'D" "

Apua! Kyllä normaali ihminen sanoo, että muistin että sulla on treenit, haluatko tai jaksatko ennen tai jälkeen nähdä. Ei niin, että peruisitko sittenkin itsellesi tärkeä asian, koska nyt vaan randomisti haluan nähdä juuri sinä hetkenä. Ap, ei kuulosta hyvältä :( 

No tää on sattunut ehkä 2x. Mut joo, ehkä vähän epäilyttävää. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi esittääkin jääkuningatarta, ettei vaan satu mitään ja synny vaikka mukavaa parisuhdetta.

Ei aloittaja esitä. Hän on. 

Ei toi ole mikään loukkaus. Tiedän, että huonot kokemukset on tehny musta todella sulkeutuneen ja viileän 

Ap

Vierailija
124/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai naimisiin. Mies on joku Eetu Epätoivo, joka yrittää saada sut ihastumaan palavasti. Aikuiset ihmiset tutustuvat ensin ja avioliitto tulee kuvaan aikanaan jos tulee. Lisäksi nämä muut asiat... innostuu hoitamaan kotiaan ja itseään... Entä sitten kun ihastuminen menee ohi? Mulla oli nuorempana miesystävä, joka sanoi minua "moottorikseen" (joka vie eteenpäin) ja mies osoittautui takiaiseksi jonka koko onnellisuus lepäsi minun varassani.

En katselisi pidempään. Vaistosi varoittaa jo nyt. 

Vitsillä sanoi niin. Mutta tuli siitä silti epämiellyttävä olo. 

Vaisto varoittaa, mutta niinpä se varoittaa kaikista. Torpedoin kaikki suhteenaloitukset nykyään alas peloissani. Onko se sitten intuitio?

ap

No tuo epämiellyttävä olo kertoo tarpeeksi. Vitsailetko SINÄ naimisiinmenosta? Et. Niinpä niin. 

Olipa mies millainen tahansa, narsisti, takiainen, jotain muuta, kuukauden jälkeen ei "vitsailla" naimisiinmenosta jos ollaan tosissaan tutustumassa toiseen. Kaikki nämä avioliitot ja tulevan anopin mustikkapiirakan leipomiset kielii siitä, että mies haluaa epätoivoisesti saada sut nalkkiin.

Syitä voi sitten miettiä, mutta kokonaisuutena ei kuulosta kovin kypsältä. 

Kannattaa kuunnella sitä vaistoa. Kyllä sekin ihminen vielä tulee kohdalle, jonka kanssa oikeasti haluat olla ja kenties mennä jopa naimisiin. 

Mistään ei välity se, että sinä olisit erityisen ihastunut tähän nykyiseen mieheen. 

Kuulostaa, että mies haluaa vaan epätoivoisesti saada JONKUN naisen esittää ihastunutta. Että ei ole niin väliä tutustua, että sovitteko yhteen, vaan hän menee sellaisessa unelmassa, että äkkiä vaan sitoutumaan (sitouttamaan sut). Voi toki olla aidosti ihastunutkin, mutta ennemmin ehkä suhteen mahdollisuuteen ja sen tuomaan hyväksyntään muilta ihmisiltä kuin suhun ihmisenä. 

Vierailija
125/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän luen sun kommentteja, sitä enemmän musta alkaa tuntua että sun kannattaisi miettiä vähemmän sitä että mitä se mies tuntee ja enemmän sitä mitä sinä tunnet. Tykkäätkö sinä edes siitä miehestä? Mistään ei välity sellainen. 

Tykkään. Olen hitaasti lämpiävä. Mua on satutettu monesti joten haluan pitää emotionaalista etäisyyttä.

ap

Voi olla, että temperamenttierot näkyy sitten muussakin elämässä. Sä kaipaat aikaa tutustua rauhassa uusiin asioihin, toinen olis taas 100 lasissa menossa asioita päin? Sekin voi nostaa sun hälytyskelloja. Että tarttisit vaan sun kaltaisemman miehen. 

Tää on totta. Hän on TODELLA spontaani. 

Ap

Vierailija
126/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on IHASTUNUT 

Ap olet masentavan kyyninen

Hyvä jos on. Naiset joutuu nykyään olemaan kyynisiä.

Paljon on tarinoita ihanista miehistä jotka ovat ostelleet lahjoja, vieneet syömään, hemmotelleet ja paijanneet.

Ja sitten kun nainen on koukussa niin alkaa vaivihkaa henkinen ja/tai fyysinen v*kivalta.

ap

Miksi edes etsit suhdetta jos olet NOIN kyyninen

Tuo on realismia. Kyynisyys olisi sitten sitä, ettei suostu edes tutustumaan ja antamaan mahdollisuuksia.

Itse olen myös tuollainen, etten siedä mitään yövonkaajia. Tai no, se riippuu vähän henkilöstä. Jos mies on viileä niin ei haittaa tekstata joskus klo 21 aikoihin. Mutta jos on yhtään häntäheikin vibaa niin en

Mitä järkeä kylmän realistisessa parisuhteessa? Parisuhteen alun kuuluu olla vaaleanpunaista höttöä eikä ankeaa käytännöllisyyttä. Jos liikaa varoo, ei tule kokemaan mullistavaa rakkautta

Vierailija
127/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että en ihan ymmärrä mihin se mies on noin ihastunut. Olet aika epämiellyttävän oloinen. Ehkä osaat feikata sitten niin hyvin, mutta siinäkin tapauksessa mies on se jonka olisi syytä olla varuillaan. 

Oikeasti sulle suosittelisin terapiaa ennen kuin lähdet enää edes yrittämään mitään suhdetta. Sun ajatukset ei ole enää normaalin rajoissa. 

Sori mutta sinulla on delusionaalinen kuva naisista jos kuvittelet ettei tuollainen ajattelu ole normaalia. Naisista enemmistö on kokenut tai lähipiirissä on koettu väkivaltaa, ra iskauksia, petoksia, jne. Ei näistä random uusille tuttavuuksille huudella, mutta ne ovat arkipäivää naisille. 

Minä olen kokenut elämässäni paljon ikävää ja silti uuden ihastuksen kanssa uskallan olla ihastunut enkä epäile narsistihuijariksi ja analysoi jokaista sanomista mahdollisimman epäilevästi. Nainen

Vierailija
128/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perinteiseltä välttelevästi kiintyneen (sinä) ja riippuvaisesti kiintyneen (mies) suhteelta. Sitten kun lämpenet, hän alkaa draamailla? 

Vierailija
129/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on IHASTUNUT 

Ap olet masentavan kyyninen

Hyvä jos on. Naiset joutuu nykyään olemaan kyynisiä.

Paljon on tarinoita ihanista miehistä jotka ovat ostelleet lahjoja, vieneet syömään, hemmotelleet ja paijanneet.

Ja sitten kun nainen on koukussa niin alkaa vaivihkaa henkinen ja/tai fyysinen v*kivalta.

ap

Miksi edes etsit suhdetta jos olet NOIN kyyninen

Tuo on realismia. Kyynisyys olisi sitten sitä, ettei suostu edes tutustumaan ja antamaan mahdollisuuksia.

Itse olen myös tuollainen, etten siedä mitään yövonkaajia. Tai no, se riippuu vähän henkilöstä. Jos mies on viileä niin ei haittaa tekstata joskus klo 21 aikoihin

Vaaleanpunaista höttöä on vain prinsessaelokuvissa. Tytöille pitäisi opettaa että disneyleffat ei ole totta.

Ap

Vierailija
130/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun pitää joko päättää tuo Suhde tai uskaltaa ottaa riski ja luottaa

Vierailija
131/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaista pumpulia on tosielämässä tarjolla niille jotka uskaltavat elää niin. Elämä ei ole Kaurismäen elokuva. Romanttisen suhteen alun ei kuulu olla rikostutkinta vaan hullun ihanaa ja kutkuttavaa.

Vierailija
132/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sun pitää joko päättää tuo Suhde tai uskaltaa ottaa riski ja luottaa

Jep. Kun vaa tietäis mitä tehdä. Voi hyvinkin olla että mun luottamiset on luotettu ja mun täytyy olla yksin.

Ap

Vierailija
133/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tajuaako mies tuota sun etäisyyden tarvetta? Osaako hän yhtään lukea sinua? Onko vaan rakkauspäissään, että ihanaa, mulla on tässä nainen ja yrittää sanoillaan taikoa sua olemaan hänelle tyttöystävä ja vaimo? Onko sulla sellainen olo, että tulet aidosti nähdyksi? 

Vierailija
134/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että en ihan ymmärrä mihin se mies on noin ihastunut. Olet aika epämiellyttävän oloinen. Ehkä osaat feikata sitten niin hyvin, mutta siinäkin tapauksessa mies on se jonka olisi syytä olla varuillaan. 

Oikeasti sulle suosittelisin terapiaa ennen kuin lähdet enää edes yrittämään mitään suhdetta. Sun ajatukset ei ole enää normaalin rajoissa. 

Sori mutta sinulla on delusionaalinen kuva naisista jos kuvittelet ettei tuollainen ajattelu ole normaalia. Naisista enemmistö on kokenut tai lähipiirissä on koettu väkivaltaa, ra iskauksia, petoksia, jne. Ei näistä random uusille tuttavuuksille huudella, mutta ne ovat arkipäivää naisille. 

Olen nainen ja tunnen paljon naisia. En tunne yhtään jolla olisi tuollainen sielunmaisema tai joka käyttäisi miehistä tuollaista kieltä ku

Joo, älä anna meidän rikkoa spermantäyteistä illuusiotasi. 

Vierailija
135/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on ap nyt aidosti hyvä ja rakastava mies ja torjut hänet koska se tuntuu niin oudolta. Sitten tulee joku kusipää ja hänen kanssa tutun turvallinen olo

Vierailija
136/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanpunaista pumpulia on tosielämässä tarjolla niille jotka uskaltavat elää niin. Elämä ei ole Kaurismäen elokuva. Romanttisen suhteen alun ei kuulu olla rikostutkinta vaan hullun ihanaa ja kutkuttavaa.

No enpä ole sellaista kokenut. 

Ap

Vierailija
137/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa perinteiseltä välttelevästi kiintyneen (sinä) ja riippuvaisesti kiintyneen (mies) suhteelta. Sitten kun lämpenet, hän alkaa draamailla? 

Välttelevät ei lämpiä. Sehän se tragedia on - ja nimenomaan välttelevän itsensä kannalta.

Turvattomasti/ristiriitaisesti kiintynyt voi löytää turvallisesti kiintyneen ja eheytyä, mutta välttelevää ei suostu katselemaan kuin turvaton ja sekin vain siihen saakka, kunnes tajuaa lähteä toipumisen tielle.

Välttelevä harvoin jaksaa nähdä vaivaa paranemiseen, koska se vaatiii tervettä itsekriittisyyttä, ja sehän ei käy, koska välttelevä häpeää itseään liikaa.

Vierailija
138/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tunnen paljon naisia. En tunne yhtään jolla olisi tuollainen sielunmaisema

Eivät minunkaan miessukulaiset edes uskoneet mitä "heille kiva" mies minulle teki. Ja sitten on naisia, jotka levittävät haaransa velvollisuudentunnosta, antavat sovintoseksiä ja kaikkea muuta paskaa. Käyttävät huumausaineita jotta mies voi käyttää heidän sukuelimiään. Aika nopeasti kun heille asettaa jotain rajoja, alkaa käytös muuttumaan.

Vierailija
139/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole sellaista kokenut. 

Ap

Ehkä hän ei sitten ole sinulle se oikea. Sellaistakin on olemassa.

Vierailija
140/192 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tajuaako mies tuota sun etäisyyden tarvetta? Osaako hän yhtään lukea sinua? Onko vaan rakkauspäissään, että ihanaa, mulla on tässä nainen ja yrittää sanoillaan taikoa sua olemaan hänelle tyttöystävä ja vaimo? Onko sulla sellainen olo, että tulet aidosti nähdyksi? 

Kyllä hän on sanonut että ymmärtää kyllä. Mut haluu vaa osoittaa tunteitaan. Kuulemma

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä