Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että mua rakkauspommitetaan

Vierailija
01.10.2025 |

Tuore suhde, ollaan oltu kuukausi yhdessä.

Oon alkanut miettimään, kohdennetaanko muhun rakkauspommitusta?

Moni klassikko on hänen suustaan tullut. Kuten "On niin ihanaa, että tapasin sut" , "oot ihana kun tein asian x, voidaanko mennä naimisiin" (tää oli semmosella vitsikkäällä sävyllä sanottu kyllä), " En oo tuntenut tämmöistä vuosiin!" "Oon sun takia alkanut taas käymään salilla ja siivoamaan kotiani paremmin!" 

jne jne.

Onko nää vaa ihastuneen ihmisen puheita vai onko tässä muutakin taustalla? (Joo sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, mutta kaipaisin neuvoja tai vertaistukea )

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan vaan toin esille että tämä suomalaisten "pannaan ensin ja mietitään sitten" lähestyminen ei ole ainoa eikä välttämättä edes välttävä strategia pariutumiseen. Se että todellisuus provosoi sinua ei ole minun ongelmani."

Elämme ilmeisesti eri Suomessa ;)

Täh?  Onko Suomessakin järjestettyjä avioliittoja?  Ei pitäisi olla. Lähi-idässä ja Intiassa on. 

Vierailija
182/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee. Ap, ajattelepa että tuossa vaiheessa me oltiin asuttu jo kuukausi yhdessä. Tuossa vaiheessa puhuttiin rakkaudesta ja naimisiin menosta, mutta meni vielä pari viikkoa ennen kuin ostettiin kihlat. Raskaaksi tulin vuoden kuluttua tapaamisesta. Jne.

Suosittelisin sinkkuutta ja sen aikana terapiaa, jotta pääset nyt ensin niistä menneistä yli, etkä suhtaudu kaikkiin miehiin noin epäilevästi, kuin kaikki olisivat vain suuri uhka.

Tuntuu kyllä provolta tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ap vaikka tämä ei nyt toimisi ja jättäisit miehen, se ei tarkoita yhtään mitään sun loppuelämän ja muiden ihmissuhteiden kannalta. Ei kannata tehdä siitä periaatteelista kysymystä, että uskallanko koskaan luottaa tms. vaan tämä on nyt tämä yksi tyyppi.

Nimenomaan tämä. Jossain on se mies, jonka takia ei tarvitse kysellä vauva-palstalla, mitä tehdä. Tuo nykyinen ei vain yksinkertaisesti ole SE mies ja ainoa syy, miksi ap edes on tyypin kanssa, on se, että heppu nyt kuitenkin v a i k u t t a a ihanalta ja on ap:sta kiinnostunut. Ehkä tässä on miehen puolelta myös valloitushalua. Ap on etäinen ja viileä ja sehän miesten saalistusviettiä hivelee. Jos ap muuttuisi yhtä innokkaaksi kuin mies, miehen ihastus laimenisi. Ihan selkee kuvio, mies testaa omaa viehätysvoimaansa. Siitä kertoo jo se että kokeilee kepillä jäätä jos ap sittenkin jättäisi treenit väliin. 

Tyypillinen peluri koko äijä. Jatka matkaa, ap. Säästä rakkautesi miehelle jonka kanssa rakentaa aikuistenoikeasti tasapainoinen suhde. Tuo mies vaikuttaa ihan kakaralta. 

Vierailija
184/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole ihastunut mieheen joka on sinuun lääpällään. Joko nautit siitä että laitat hänet tekemään töitä jotta saisi sydämesi tai päästät pojan menemään

Kuukauden tapailu? 4 viikkoa. Ei siinä ole vielä monikaan normaali lääpällään.

Niin ja näähän oli vielä niin aikuisiakin että perheenperustaminenkin on kohta myöhäistä. Siis jotain nelikymppisiä? 

Vierailija
185/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan vaan toin esille että tämä suomalaisten "pannaan ensin ja mietitään sitten" lähestyminen ei ole ainoa eikä välttämättä edes välttävä strategia pariutumiseen. Se että todellisuus provosoi sinua ei ole minun ongelmani."

Elämme ilmeisesti eri Suomessa ;)

Täh?  Onko Suomessakin järjestettyjä avioliittoja?  Ei pitäisi olla. Lähi-idässä ja Intiassa on. 

Joo varmasti ihan tosissaan ajatt3let että vaihtoehdot on himoseksi edellä tai järjestetty liitto, et suinkaan ole provo

Vierailija
186/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tapailisi 4 viikkoa ihmistä johon en ole ihastunut 

Vierailija
187/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tapailisi 4 viikkoa ihmistä johon en ole ihastunut 

Eikö tuo ole jonkinlainen huijaus suorastaan? Jos olisin itse lääpälläni niin olisi vähän karua tietää että toinen on viikkokaupalla tapaillut vain lämpimikseen

Vierailija
188/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen toiminta kuulostaa normaalilta ihastuneelta ja ap:n ajatukset siltä että tunne ei ole molemminpuolinen 

Vierailija
189/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen ympärillään olevat kaverit ja perhe kertoo myös jotain. Tsekkaa somesta, ketä kavereita hänellä on ja ketä tägäilty. Jos satut tuntemaan entuudestaan näitä ihmisiä, pystyt vähän saamaan kuvaa siitä, millaisten tyyppien kanssa viihtyy.

Ainakin puheiden perusteella on muutamia hyviä ystäviä mutta paljon kavereita. Todella läheinen perheensä kanssa ja haluaa joskus esitellä minut heille. On siis puhunut tyyliin: "Äidille kerroin, että tykkäät kerätä marjoja syksyllä, niin äiti sanoi, että haluaa tehdä mustikkapiirakan sulle sitten kun joskus näätte". Määrittelemättä sen enempää milloin tämä tapahtuu.

ap

"Äidille kerroin, että tykkäät kerätä marjoja syksyllä, niin äiti sanoi, että haluaa tehdä mustikkapiirakan sulle sitten kun joskus näätte".

En tiedä miksi, mutta tuo kuulostaa jotenkin keksityltä koko juttu. Voisiko olla future faking?

Vierailija
190/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai naimisiin. Mies on joku Eetu Epätoivo, joka yrittää saada sut ihastumaan palavasti. Aikuiset ihmiset tutustuvat ensin ja avioliitto tulee kuvaan aikanaan jos tulee. Lisäksi nämä muut asiat... innostuu hoitamaan kotiaan ja itseään... Entä sitten kun ihastuminen menee ohi? Mulla oli nuorempana miesystävä, joka sanoi minua "moottorikseen" (joka vie eteenpäin) ja mies osoittautui takiaiseksi jonka koko onnellisuus lepäsi minun varassani.

En katselisi pidempään. Vaistosi varoittaa jo nyt. 

Vitsillä sanoi niin. Mutta tuli siitä silti epämiellyttävä olo. 

Vaisto varoittaa, mutta niinpä se varoittaa kaikista. Torpedoin kaikki suhteenaloitukset nykyään alas peloissani. Onko se sitten intuitio?

ap

No tuo epämiellyttävä olo kertoo tarpeeksi. Vitsailetko SIN

Voi, minä kyselin tokalla tapaamiskerralla että paljonko miehen sukuhaudassa on tilaa. Puoliksi tosissaan, olin kyllä aika varma että jatkuu.  Ollaan tässä jo muutama vuosi oltu. Hautapaikasta ei kyllä ole tietoa. 

Vierailija
191/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen ympärillään olevat kaverit ja perhe kertoo myös jotain. Tsekkaa somesta, ketä kavereita hänellä on ja ketä tägäilty. Jos satut tuntemaan entuudestaan näitä ihmisiä, pystyt vähän saamaan kuvaa siitä, millaisten tyyppien kanssa viihtyy.

Ainakin puheiden perusteella on muutamia hyviä ystäviä mutta paljon kavereita. Todella läheinen perheensä kanssa ja haluaa joskus esitellä minut heille. On siis puhunut tyyliin: "Äidille kerroin, että tykkäät kerätä marjoja syksyllä, niin äiti sanoi, että haluaa tehdä mustikkapiirakan sulle sitten kun joskus näätte". Määrittelemättä sen enempää milloin tämä tapahtuu.

ap

"Äidille kerroin, että tykkäät kerätä marjoja syksyllä, niin äiti sanoi, että haluaa tehdä mustikkapiirakan sulle sitten kun joskus näätte".

Sinä olet kyllä sekaisin. Mikä termi kuvaa sinun sekoiluasi? Vainoharhaisuus mutta coolisti englanniksi? Pahan lietsonta? Ei kuulosta tarpeeksi muotisanalta

Vierailija
192/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole ihastunut mieheen joka on sinuun lääpällään. Joko nautit siitä että laitat hänet tekemään töitä jotta saisi sydämesi tai päästät pojan menemään

Kuukauden tapailu? 4 viikkoa. Ei siinä ole vielä monikaan normaali lääpällään.

Silloinhan sitä onkin ihan pyörryttävästi rakastunut! Milloin muulloin ellei heti alusta lähtien? 

Vierailija
193/193 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. T. tyyli. Äijä 50 jo. Tampereen läheltä. Ties monesko hullaantuminen menossa. Ja vaihtaa parin vuoden välein kohdetta. Ja yhtä kovaa pommitusta ja pikakihlat joka kerta. Vois sekin eläköityä tosta hommasta jo.