90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7713)
Jennyn ALS todettiin joulukuussa 2025. Hän asuu edelleen Summitin kanssa Intiassa eikä hänellä ole paikallista sairasvakuutusturva. Siksi joutuvat kerjäämään. Ilmeisesti Jennyn eläke Amerikasta on pieni ja onko Summitilla mitään tuloja?
Mahtaa anoppi oli kauhuissaan, kun poijalla raihnas vanhus taakkana.
Minusta Jordanian kuningatar ja miniänsä ovat hyviä rolimalleja, joista Adnankin voisi ottaa mallia ja löysätä vaatimuksia Tigerlilyn suhteen.
Britti 90day Fiance musliipoikia katsoessa tulee míeleen, onko jostain vartavasten haalittu pimeimmät kundit?
Olisi hauska nähdä vaatimukset kuinka päästä näyttelemään ällöä kusettajaa. Naisten vaatimuksena taas esittää infantiilia, joka ei ymmärrä mistään mitään. Olikohan siinä pankkikortissa paljonkin katetta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joka kerta on niin ketun surullista, kun nää - no väh. 15 v. poistua vanhemmat / väh. 30 kiloa terveen painon ylärajan tuolla puolen olevat salskean poistun kanssa kuitenkin - mummelit ja weeteet luulevat, että se on todellista rakkautta nyt.
Sanottu sata kertaa tämä juu mutta minäkin yhen kerran.
Ehkä he ovat olleet lapsena ja nuorena hoikkia, eivätkä siksi ole joutuneet arvostelujen ja haukkujen kohteeksi, eikä ole itsetunto mennyt?
Kun jos on jo lapsena ja nuorena ollut ylipainoinen, niin takuulla tietää ettei kelpaa juuri kellekkään, niin ei koin äkkiä usko kenenkään oikeasti kiinnostuvan.
Voi olla! joo
(Olin omasta puolestani itsekin lapsena / nuorena pullukka ja kovasti kiusattu myös, että en ilkeyttäni huutele.
Mummoihin en vielä osaa samastua, kun oon oman ikäiseni ja oman kielisen hottiksen puolison kanssa.)
Itsetunto on ilman muuta hyvä juttu, ja käsis ja muut valinnat kuvakulmissa jne. saavat kaiken näyttämään hullummalta kuin mikään, vaikka UK-versiossa esim. ei taideta niin lavastaakaan.
Silti taitaa käydä huonosti useimmiten näissä asetelmissa. Harmi toki sinänsä. :/
- Sama
Karmea varastorähjä jossa kokoontuvat ja pukeutuvat iltapukuihin, sopii toki naurettavan näytelmän tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika mikä mulkero tuo Mido Egyptiläinen, järjetön suhtautuminen kun morsmaikku(en muista nimeä) otti vahingossa kuvan kun piti ottaa video! En katsois hetkeäkään tuollaista itserakasta sovinistisonnia. Liittyköön miten paljon tahansa uskontoonsa tuollainen käytös. Hyi helvata!
Avioliiton kautta hollywoodiin menossa.
En usko, että on mitään mahkuja! Ei ainakaan tämän sarjan jälkeen. Usassa ei siedetä moista naisia alistavaa kulttuuria tai sen edustajaa
Katoin sinkkuelämää tell all niin kyllä ärsyttävää kun Jasmine yritti pilata Ginon nyky suhteen ja Cortney yritti pilata Coltin nyky suhteen. Cortney vielä lopuksi meni perässä kun Colt oli jo lähdössä, vaikka en Coltista tykkääkään. Kuitenkin heillä itsellä on jo uudet suhteet.
Los Angelesissa / Hollywoodissa on wannabe- näyttelijöitä tarjoilijoina.
Seuraavassa jaksossa Mido jätetään kadu varteen riehumaan.
Ohiksena kerron, että jo monta kertaa näytetyissä Rakastaa ei rakasta satrjassa suhteilla on huonot loput.
Tony ja vaimo saivat toisen lapsen, mutta erosivat.
81 v mies ja vaimonsa eivät ole saaneet lasta ja vaimo on siivoja, koska miehen eläke ei riitä.jne.
Vierailija kirjoitti:
Jennyn ALS todettiin joulukuussa 2025. Hän asuu edelleen Summitin kanssa Intiassa eikä hänellä ole paikallista sairasvakuutusturva. Siksi joutuvat kerjäämään. Ilmeisesti Jennyn eläke Amerikasta on pieni ja onko Summitilla mitään tuloja?
Mahtaa anoppi oli kauhuissaan, kun poijalla raihnas vanhus taakkana.
On varmasti onnellinen, kun pääsee odottelemaan mieluisaa miniää ja perillisiä😟
Vierailija kirjoitti:
Katoin sinkkuelämää tell all niin kyllä ärsyttävää kun Jasmine yritti pilata Ginon nyky suhteen ja Cortney yritti pilata Coltin nyky suhteen. Cortney vielä lopuksi meni perässä kun Colt oli jo lähdössä, vaikka en Coltista tykkääkään. Kuitenkin heillä itsellä on jo uudet suhteet.
Oliko Courtneyn sulhanen ihan selvillä missä mentiin😵💫
Vierailija kirjoitti:
Los Angelesissa / Hollywoodissa on wannabe- näyttelijöitä tarjoilijoina.
Seuraavassa jaksossa Mido jätetään kadu varteen riehumaan.
Ohiksena kerron, että jo monta kertaa näytetyissä Rakastaa ei rakasta satrjassa suhteilla on huonot loput.Tony ja vaimo saivat toisen lapsen, mutta erosivat.
81 v mies ja vaimonsa eivät ole saaneet lasta ja vaimo on siivoja, koska miehen eläke ei riitä.jne.
Näkeekö Tony lapsiaan tai lastaan, ensimmäinenkin ei ole tonyn. Vai kiristääkö thaiakka vaan rahat?
Mua säälitti se Tony. Olihan se nyt selkeetä ettei eka lapsi ollut sen. Rassukka uskoi kaiken bullshitin mitä se nainen sanoi. Joutuuko nyt maksamaan elareita pienestä palkasta?
Avioliiton kautta hollywoodiin menossa.