Ottaa päähän olla jo vanha ja kulahtanut, kun en ole ehtinyt vielä edes aloittaa elämää!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos koet, että elämäsi on mennyt hukkaan tähän asti, miten olisi loppuelämän pyhittäminen vapaaehtoistyölle tai muiden auttamiselle? On tutkittu, että ihminen tulee onnellisimmaksi, kun auttaa muita.
Mutta jos ei ole voimavaroja auttaa ensin sen verran itseään, että kykenisi sitten auttamaan muita?
Jonkun, JONKUN pitäisi auttaa ap alkuun itsensä kanssa.
Minusta on yleensä kaheli ajatus, että jonkun elämäntehtävä olisi vain auttaa toisia, vieläpä ilmaiseksi. Ap:kin ansaitsee hyvää omaan elämäänsä eikä vain olla muiden tukijoukkona ja varjona taustalla. Vapaaehtoistyön ehdottajat voivat itse pyhittää elämänsä palkattomalle avustustyölle ja hankkia itselleen pyhimyskruunun.
Mut kasvatettiin perinteiseksi naiseksi palvelemaan toisia ja nöyristelemään, ja hienosti tuota roolia vedinkin lähes kolmekymppiseksi. Sitten kasvatin selkärangan, irtauduin ja aloin -ai kauheaa!- itsekkääksi. Elämä parani kertaheitolla.
Ehkä se joillakin parantaa elämää, että elää vaan muita auttaakseen ja palvellakseen, mutta mun elämästä se teki vain vttumaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koko elämäni odottanut, että se oikea elämä alkaisi. Saisi parisuhteen ja uran. Mutta ei.. yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan tai tarjoutumaan niin kaipa se on uskottava että oma ulkonäkö ei ole riittävä rakkauteen. Tämä näköjään meni nyt näin..
m43
Minullakin meni kaikki ihan päin vttua, ja sen lisäksi kuolen 10 vuoden sisään. Vähän kuin sodan lapsiseksiorjilla, mutta lievempi versio paskasta elämästä. Kuvitteliko joku että me kaikki onnistutaan ja saadaan joku yhteiskunnan luoma illusorinen peruspaketti elettyä? News Flash: ei se mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koko elämäni odottanut, että se oikea elämä alkaisi. Saisi parisuhteen ja uran. Mutta ei.. yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan tai tarjoutumaan niin kaipa se on uskottava että oma ulkonäkö ei ole riittävä rakkauteen. Tämä näköjään meni nyt näin..
m43
Tästä huomaa hyvin, missä se ongelma on. Ihmisen asenne on surkea ja kyky tarttua toimeen nolla.
Vierailijat kirjoittivat:
'Itse olen koko elämäni odottanut, että se oikea elämä alkaisi. Saisi parisuhteen ja uran. Mutta ei.. yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan tai tarjoutumaan niin kaipa se on uskottava että oma ulkonäkö ei ole riittävä rakkauteen. Tämä näköjään meni nyt näin..
m43'
'Minullakin meni kaikki ihan päin vttua, ja sen lisäksi kuolen 10 vuoden sisään. Vähän kuin sodan lapsiseksiorjilla, mutta lievempi versio paskasta elämästä. Kuvitteliko joku että me kaikki onnistutaan ja saadaan joku yhteiskunnan luoma illusorinen peruspaketti elettyä? News Flash: ei se mene niin.'
Kuolet 10 vuoden sisällä?
Lääkärisikö tämän
elinajanennusteen on
sinulle antanut? Onko
sinulla laajalti metastoitunut
syöpä [*retorinen kys.]?
Samat fiilikset. Olisi kiva tuntea ap:n tapaisia ihmisiä, niin ei olisi niin yksinäistä kaikkien perheellisten ja pärjäävien keskellä. Minulla ei omia ystäviäkään, vaikka tunnen sisarusteni ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoittivat:
'Itse olen koko elämäni odottanut, että se oikea elämä alkaisi. Saisi parisuhteen ja uran. Mutta ei.. yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan tai tarjoutumaan niin kaipa se on uskottava että oma ulkonäkö ei ole riittävä rakkauteen. Tämä näköjään meni nyt näin..
m43'
'Minullakin meni kaikki ihan päin vttua, ja sen lisäksi kuolen 10 vuoden sisään. Vähän kuin sodan lapsiseksiorjilla, mutta lievempi versio paskasta elämästä. Kuvitteliko joku että me kaikki onnistutaan ja saadaan joku yhteiskunnan luoma illusorinen peruspaketti elettyä? News Flash: ei se mene niin.'
Kuolet 10 vuoden sisällä?
Lääkärisikö tämän
elinajanennusteen on
sinulle antanut? Onko
sinulla laajalti metastoitunut
syöpä [*retorinen kys.]?
Minulla on etenevä sairaus.
m43