Miksi miehen ammatti vaikuttaa naisten kiinnostukseen niin paljon?
Olen 30v hieman ujo ja hieman introvertti mies, hyvin taviksen näköinen ulkoisesti, tosin aina olen ollut hyvässä kunnossa. Valmistuin matemaatikoksi ja opiskeluaikana tai työssäni matemaatikkona vastakkainen sukupuoli ei minusta kiinnostunut juurikaan. Kiinnostukseni ilmailualaan johti siihen, että parin vuoden matemaatikon uran jälkeen hain ja pääsin lentäjäkoulutukseen. Nyt olen työskennellyt pari vuotta lentäjänä ja naisten asennemuutos on ollut hämmentävää. Jopa sellaiset naiset ovat pyytäneet minua deiteille, joita itse yritin aiemmin ja sain pakkeja. En valita, mutta ihmetyttää se, kuinka paljon ammatti vaikuttaa naisten kiinnostukseen. Mielestäni olen edelleen se sama persoona ja luonteeltani sama ujo tavismies, kuin aiemminkin. Naisten silmissä olen kuitenkin nykyisin täysin eri ihminen. Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (645)
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa lentäjän vaimo.
Olisimpa lentäjä.
Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeatasoinen mies ja minulle on väliä vain naisen kauneudella. Aivan sama vaikka on hesenkassa tai siivoja jos tissit ja peppu on iso niin sytyn. Korkeakoulutetuista ja isopalkkaisista naisista en välitä.
Et ole korkeatasoinen mies. Sellainen mies, joka arvottaa naista pelkän ulkonäön perusteella, eli pinnallinen mies, on matalatasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa lentäjän vaimo.
Olisimpa lentäjä.
Vaimo
Kaverini on lentäjän vaimo
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Kuten miehetkin. Eikös sitä varten niihin kovapalkkaisiin töihin tähdätä?
Olisi kannattanut ottaa mieheksi raksatyyppi, joka osaa rakentaa talon ja olisi muutenkin kotona kätevä puuhapete. N65
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut ottaa mieheksi raksatyyppi, joka osaa rakentaa talon ja olisi muutenkin kotona kätevä puuhapete. N65
Olisi kannattanut opiskella raksatyypiksi, niin vois ihan ite rakentaa talon ja olis muutenkin kotona kätevä puuhapimu.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut opiskella raksatyypiksi, niin vois ihan ite rakentaa talon ja olis muutenkin kotona kätevä puuhapimu.
N33
Etenkin vanhemmat naiset näyttää edelleen sokeasti elävän vaan miehen kautta. Sen sijaan, että mietittäis mitä minä voisin olla, mietitään, millainen mies mulla vois olla.
Herätkää jo, jos haluatte toteuttaa unelmianne, ette voi rakentaa niitä miehen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
No joo, mutta naiselta niitä ei vaadita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Ei kukaan mieheltäkään vaadi.
Jos nainen haluaa kovan palkan niin sillon sen eteen pitää tehdä duunia. Ei tule manulle illallinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Jos nainen haluaa kovan palkan niin sillon sen eteen pitää tehdä duunia. Ei tule manulle illallinen. :D
Kannattaa hankkia rikas mies. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Ei kannata. Ne rikkaudet saattaa kadota ennen kuin ehtii kissaa sanoa.
Kannattaa itse olla rikas nainen.
Tietysti molempi parempi. Mutta ensisijaisesti pitää tavoitella itse rikkauksia, ei miestä, joka hallitsee rikkauksiaan.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Okei mun mies on jollain tasolla rikas. Tilillä ymmärtääkseni riittää rahaa ja omaisuuttakin on kertynyt. Hyväpalkkainen johtaja.
Arvaa mitä.... Mä elän ihan omalla paikallani, koska mies haluaa (tietenkin) pitää omat rahansa itellään. :D
Onneksi omakaan palkka ei ole huono. Tajusin riittävän ajoissa, että oma palkka, oma turva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Raha on valtaa. Ainostaan omilla rahoilla voi taata itselleen omavaraisuuden ja toisista riippumattoman leivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan perässä naiset
Että te pimut oottekin joskus tyhmiä. Sitähän miehet nimenomaan haluaa, että olette riippuvaisia heidän rahoistaan, jotta voivat vaihtaa naisia sitten, kuin sukkia. Etkä voi lähteä suhteesta, jos et löydä uutta varakasta tilalle. 😂
Rautalangasta: miehet haluavat, että olette kaupan.
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut muutakin. Miehet muuttuvat pojista miehiksi 25 - 30 v. Hartiat levenevät, ja vaikka pituutta ei tulekaan lisää miehet alkavat näyttää jotenkin isommilta, vahvemmilta.
ps. Itse ottaisin mielummin matemaatikon kuin lentäjän.
Aivan eri juttu, mutta se on hämmentävää kun mieli pysyy lähes samana kuin 25 vuotiaana, mutta peilistä katsoo selvästi aikuisen kasvot.
Onkos se Ap tänne mitään kommentoinut? Pitkä ketju
Lentäjille käy aina flaksi. Sama kuin tavan mies menee Pattayalle
Jotkut naiset ihailee sotepuolen miehiä.