Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen ammatti vaikuttaa naisten kiinnostukseen niin paljon?

Vierailija
28.09.2025 |

Olen 30v hieman ujo ja hieman introvertti mies, hyvin taviksen näköinen ulkoisesti, tosin aina olen ollut hyvässä kunnossa. Valmistuin matemaatikoksi ja opiskeluaikana tai työssäni matemaatikkona vastakkainen sukupuoli ei minusta kiinnostunut juurikaan. Kiinnostukseni ilmailualaan johti siihen, että parin vuoden matemaatikon uran jälkeen hain ja pääsin lentäjäkoulutukseen. Nyt olen työskennellyt pari vuotta lentäjänä ja naisten asennemuutos on ollut hämmentävää. Jopa sellaiset naiset ovat pyytäneet minua deiteille, joita itse yritin aiemmin ja sain pakkeja. En valita, mutta ihmetyttää se, kuinka paljon ammatti vaikuttaa naisten kiinnostukseen. Mielestäni olen edelleen se sama persoona ja luonteeltani sama ujo tavismies, kuin aiemminkin. Naisten silmissä olen kuitenkin nykyisin täysin eri ihminen. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (645)

Vierailija
641/645 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti kertoo paljon. Lentäjän  kohdalla isojen tulojen lisäksi hyvästä terveydestä (sekä fyysinen että henkinen) ja tasapainoisesta ja särmästä luonteesta.

Vierailija
642/645 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä ei kiinnostaisi? Tottakai kiinnostaa miten mies on valinnut viettää suurimman osan elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/645 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on tärkeintä miehessä ulkoisesti  on status. Kaveripiirin saa kertaheitolla kateelliseksi kun kertoo, että mies lentäjä tai kirurgi. Tämä ei alapeukuttamalla miksikään muutu.

Jotenkin naurattaa tuo mielikuva lentäjän vaimosta istumassa iltaa jossain tyttöporukassa ja kuinka hän siellä kehuskelee kaikille miehensä olevan lentäjä. 

Minä olen lentäjän vaimo ja en ole koskaan kehuskellut mieheni ammatilla. Jos tulee puheeksi toki kerron, mutta ihan neutraalisti. Sen olen huomannut, että etenkin niissä ihmisissä, joita en ennalta tunne, tieto miehen ammatista aiheuttaa reagointia, yleensä ihailua, mutta myös kateutta minuun (mitä ihmettelen). Mieheni pitää matalaa profiilia ammattinsa su

Millaista kateutta? 

Vierailija
644/645 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Late kun on sellainen multitalentti ja joka paikan höylä. Hänellä on useita työpaikkoja kuten olette saattaneet huomata.Hänellä on aina monta rautaa tulessa.Hän on sellainen hyvin puuhakas ja aktiivinen henkilö.Hän on monessa mukana.Ei ole olemassakaan ongelmaa mihin naapurin Latella ei olisi ratkaisua.

Vierailija
645/645 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Late kun on sellainen multitalentti ja joka paikan höylä. Hänellä on useita työpaikkoja kuten olette saattaneet huomata.Hänellä on aina monta rautaa tulessa.Hän on sellainen hyvin puuhakas ja aktiivinen henkilö.Hän on monessa mukana.Ei ole olemassakaan ongelmaa mihin naapurin Latella ei olisi ratkaisua.

Late kuulostaa just kuin yksi mun tuttu. Kaikessa noheva, mutta työpaikkoihin ei oikein malta sitoutua vaan koko ajan joku uusi projekti tulen alla. Varmaan adhd on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi