Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen ammatti vaikuttaa naisten kiinnostukseen niin paljon?

Vierailija
28.09.2025 |

Olen 30v hieman ujo ja hieman introvertti mies, hyvin taviksen näköinen ulkoisesti, tosin aina olen ollut hyvässä kunnossa. Valmistuin matemaatikoksi ja opiskeluaikana tai työssäni matemaatikkona vastakkainen sukupuoli ei minusta kiinnostunut juurikaan. Kiinnostukseni ilmailualaan johti siihen, että parin vuoden matemaatikon uran jälkeen hain ja pääsin lentäjäkoulutukseen. Nyt olen työskennellyt pari vuotta lentäjänä ja naisten asennemuutos on ollut hämmentävää. Jopa sellaiset naiset ovat pyytäneet minua deiteille, joita itse yritin aiemmin ja sain pakkeja. En valita, mutta ihmetyttää se, kuinka paljon ammatti vaikuttaa naisten kiinnostukseen. Mielestäni olen edelleen se sama persoona ja luonteeltani sama ujo tavismies, kuin aiemminkin. Naisten silmissä olen kuitenkin nykyisin täysin eri ihminen. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (651)

Vierailija
641/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen avaus. Kertoo todellakin siitä miten naisille se ammatti on tärkein. 

Vierailija
642/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ammatti (tai sen puute) ei vaikuta mun kiinnostukseen millään tavoin. 

Vierailija
644/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RAHA!

No sepä juuri. Naiset haistavat rahan kun kuulevat sanan lentäjä. 

Vierailija
645/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ammatti (tai sen puute) ei vaikuta mun kiinnostukseen millään tavoin. 

No kyllä se kertoo jotain ihmisestä. Jos ei esim. peruskoulun jälkeen ole mitään kouluja käynyt niin tuskinpa on tavoitteet elämässä korkealla. 

Vierailija
646/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, raha ja vielä kerran raha. 

Vierailija
647/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, näitä provosoivia "lentäjäjuttuja".   Ei miehen ammatilla ole väliä normaalille naiselle.  Tai jollekin hienostelijalle voi olla, en tunne onneksi sellaista väkeä. 

Vierailija
648/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo raha paikkansa pitää. Jos lisääntyy, on kiva asia että on koti, ruokaa, vaatteet joista idiootit eivät lähde jälkikasvuasi kiusaamaan, laskut maksettu, varaa perjantai siideriin, sen sellaista. Jos ei ole ammattia, työkykyä, säännöllistä tulonlähdettä siinä kohtaa kun lapset vaativat, opinnot vaativat, työnantaja vaatii.. you name it, tulee ihmiselle nihkeän kusiset oltavat. Rahalla on elämässä (liiankin) suuri merkitys, mutta minkäs minä sille voin. Pieni ihminen, suuret ajatukset, ilman rahaa ei voi ihminen käytännössä tehdä juuri mitään. Asua metsässä marjoja ja riistaa syöden? Kalastaen? Kovilla pakkasilla? Joo. Taisin omassa miehessä haistaa aikoinaan tuon kyvykkyyden tuottaa sitä kuuluisaa rahaa. Lucky me! Kateelliset painukaa suohon. Niitäkin on joskustullut nähtyä

Vierailija
649/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen avaus. Kertoo todellakin siitä miten naisille se ammatti on tärkein. 

Ei miehetkään halua seksityöläistä vaimokseen vaikka mielellään käyttävät sellaisten palveluja.

Vierailija
650/651 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, näitä provosoivia "lentäjäjuttuja".   Ei miehen ammatilla ole väliä normaalille naiselle.  Tai jollekin hienostelijalle voi olla, en tunne onneksi sellaista väkeä. 

Kyllä moni tavallinenkin nainen miettii tulevaisuutta, mahdollista perheen perustamista yms. Koulutetun, hyvätuloisen kanssa on paljon selkeämpää ajatella tulevaisuutta kuin jonkun peruskoulupudokas elämäntapatyöttömän kanssa. Näin kärjistäen. 

Vierailija
651/651 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lentoyhtiössä ap työskentelet?