Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt
Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Sikolättiyksiön mulkusta sai varmaan tulehdukset ja taudit? Vois kuvitella ettei ollut ihan tervettä touhua? Kovismimmi esitys. Samaa kuin nuorten miesten machopaska. Pari kaveria on katunut tekojaan kun on oikeasti kasvanut aikuiseksi kun tajusi mitä tuli tehtyä. Osa oli ihan selvää nuorten tyttöjen hyväksikäyttöä ja vedätystä.
Laskin että 30% eli 12 miespuolista ylä-asteen koulukaveria on jo hautuumaalla, ei ihme kyllä montakaan luokan kovista, ryyppäävät vain muuten itseään hengiltä. Naispoplisista melkein kaikki hengissä enemmän tai vähemmän päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut edes lukea typerää lätinääsi. Kyllä pikkupaikkakunnan kohtuullisen kokoisessa koulussa tiedettiin mitä ihmiset touhuaa, eikä kukaan olisi ikinä kehdannut pyöriä minkään täysi-ikäisten miesten kanssa. Siinähän olisi munannut itsensä ihan täysin, jos koulun pihalle olisi joku amisjamppa autollaan tullut :D Kaikki mun tuntemat tytöt ällöksyi sellaisia, ei ketään kiinnostanut moinen. Kuten ei ketään jolla on perushyvä, turvallinen koti ja välittävät vanhemmat. Rahaan ja asemaan se ei todellakaan aina liity, joten sellaisesta ei kiinnosta edes lukea.
Eli siis sä haluat uskoa, ettö maailma on niin kuin sä ajattelet/uskot sen olevan. Valitettavasti aina kaikki ei ole hyvin, vaikka siltä näyttäisikin. Mutta turhaa tuollaiselle luupäälle faktojen kertomiseen on aikaa uhrata
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut edes lukea typerää lätinääsi. Kyllä pikkupaikkakunnan kohtuullisen kokoisessa koulussa tiedettiin mitä ihmiset touhuaa, eikä kukaan olisi ikinä kehdannut pyöriä minkään täysi-ikäisten miesten kanssa. Siinähän olisi munannut itsensä ihan täysin, jos koulun pihalle olisi joku amisjamppa autollaan tullut :D Kaikki mun tuntemat tytöt ällöksyi sellaisia, ei ketään kiinnostanut moinen. Kuten ei ketään jolla on perushyvä, turvallinen koti ja välittävät vanhemmat. Rahaan ja asemaan se ei todellakaan aina liity, joten sellaisesta ei kiinnosta edes lukea.
Myös turvallisen kodin ja välittävien vanhempien lapsi voi tehdä typeryyksiä ja ajautua huonoille teille.
Vaarallista luulla, että ei voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Enemmän kyse on lain tulkinnasta. Seksuaalinen hyväkskäyttö on jotain lievempää, yhdyntä/selkeä seksuaalinen teko tulis laskea aina rais kaukseks"
Vttu, että joku voi olla tyhmä kuin puupölkky. Ei se laintulkintakaan palstalla ulisemalla miksikään muutu. "Kun mä haluan..." oikeasti hanki aivot.
Miten tää asia voi sussa herättää näin vakavaa kiukkua. Eikö sun mielestä ihmiset sais sanoa mielipiteitänsä asioihin?
Mielipiteen voi ilmaista fiksustikin. Esimerkiksi: "mun mielestä lakien tulkintatpoja pitäisi muuttaa", eikä vaatia, että koska minä ajattelen näin, on kaikkien muidenkin ajateltava näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Enemmän kyse on lain tulkinnasta. Seksuaalinen hyväkskäyttö on jotain lievempää, yhdyntä/selkeä seksuaalinen teko tulis laskea aina rais kaukseks"
Vttu, että joku voi olla tyhmä kuin puupölkky. Ei se laintulkintakaan palstalla ulisemalla miksikään muutu. "Kun mä haluan..." oikeasti hanki aivot.
Miten tää asia voi sussa herättää näin vakavaa kiukkua. Eikö sun mielestä ihmiset sais sanoa mielipiteitänsä asioihin?
Mielipiteen voi ilmaista fiksustikin. Esimerkiksi: "mun mielestä lakien tulkintatpoja pitäisi muuttaa", eikä vaatia, että koska minä ajattelen näin, on kaikkien muidenkin ajateltava näin.
Sinähän se täällä kiroat ja raivoat. Minä vain esitin oman näkemykseni asiaan eikä sulla tunnu olevan asiaan mitään järjellistä vasta-argumenttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykynuoretkin osaa, pikkutytöt jo suojatiellä iskee silmää miehelleni ja pyörittelee takapuolta vaikka minäkin istun autossa. Ite ei snetään noin härski ollut ja mun ukko siis jo 50 ja ihan nioret likat yrittää iskeä.
Taidat olla aika sekaisin jos kuvittelet että lapsi käyttäytymässä typerällä tavalla on "iskemässä" 50-vuotiasta ukkoa
Miksi sitten tuijotti miestäni suoraan silmiin tiiviisti, iski silmää, kääntyi ja pyöritti takapuoltaan meidän silmien edessä? Näin tuon. Oli max 13v näköinen. Siis äärimmäisen härskiä toimintaa.
Alapeukuttajat saa kertoa mitä nuori tällä yritti viestittää miehelleni? Mieheni ei kommentoinut mitään, itse olin kauhuissani miten todell nuori noin 13v käyttäytyy noin. Kaverinsa sentään käveli fiksusti suojatien yli mut tää yksi käyttäytyi kyllä härskisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös turvallisen kodin ja välittävien vanhempien lapsi voi tehdä typeryyksiä ja ajautua huonoille teille.
Jotkut vain elävät vielä aikuisinakin lapsenuskossa hyvään ja oikeudenmukaiseen maailmaan. On liian turvatonta ajatella kuplansa ulkopuolelle.
Todella rasittavia nuo jotka yrittävät valkopestä asiaa selittämällä, että ajat oli toiset ja oli silloin normaalia.
No ei ollut! Marginaalin puuhaa se oli, eikä valtaosa ihmisistä katsonut tuollaisia aikuisten ja pikkuteinien suhteita ollenkaan hyvällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tuijotti miestäni suoraan silmiin tiiviisti, iski silmää, kääntyi ja pyöritti takapuoltaan meidän silmien edessä? Näin tuon. Oli max 13v näköinen. Siis äärimmäisen härskiä toimintaa.
Alapeukuttajat saa kertoa mitä nuori tällä yritti viestittää miehelleni? Mieheni ei kommentoinut mitään, itse olin kauhuissani miten todell nuori noin 13v käyttäytyy noin. Kaverinsa sentään käveli fiksusti suojatien yli mut tää yksi käyttäytyi kyllä härskisti.
Selitettiin jo, että lapsi on oppinut tuon jostain muualta ja käytännössä leikkii. Miks 50-vuotias nainen käy lapsen kimppuun tuollaisella raivolla? Et vaikuta ihan tasapainoiselta
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen tää AP oikein on?
Veikkaan että on syntynyt 2005 jälkeen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvillekin vanhemmille voi syntyä esim. lapsi jolla on matala ÄO.
Ja toki tiedän hyvien perheiden lapsia jotka ovat tehneet typeryyksiä ja seikkailleet, mutta ei sentään mitään tuollaista tai ylipäätään noin nuorena, että yläasteella olisi aikuisten kanssa oltu! Se on ihan eri tason ällöpuuhaa eikä kukaan haluaisi nolata itseään niin - ei ne yläasteelaiset, eikä parikymppiset nuoret aikuiset.. olisi ollut molemmille osapuolille sosiaalisen aseman menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis sä haluat uskoa, ettö maailma on niin kuin sä ajattelet/uskot sen olevan. Valitettavasti aina kaikki ei ole hyvin, vaikka siltä näyttäisikin. Mutta turhaa tuollaiselle luupäälle faktojen kertomiseen on aikaa uhrata
Eli sä haluat sössöttää maailman tappiin, että nuo kiusalliset lasten ja aikuisten väliset suhteet olisivat olleet jotenkin normaaleja ja joka piireissä tapahtuvia asioita.. no ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitettiin jo, että lapsi on oppinut tuon jostain muualta ja käytännössä leikkii. Miks 50-vuotias nainen käy lapsen kimppuun tuollaisella raivolla? Et vaikuta ihan tasapainoiselta
Et usko tuohon itsekään
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää nuoruuden hölmöilyt. Hyvä, että nuoruus tuli elettyä täysillä. Nyt rauhallista elämää miehen kanssa.
Mistä ihmeestä tulee tämä käsitys, että jos nuorena ei sekoile, niin sitten takuulla vanhempana? Olen elänyt täysillä ja elän yhä -sekoilematta ihmissuhteiden, päihteiden tms. kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen tää AP oikein on?
Veikkaan että on syntynyt 2005 jälkeen jälkeen...
Ottaa vissiin koville myöntää olleensa huonoissa piireissä? Luuletko, että kaikkien piireissä on mitään tuollaisia ihmisiä ja suhdehistorioita?
Tolloja olette, jos noin luulette. Defensiivisiä tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko tuohon itsekään
MItä? 13-vuotias on LAPSI!
Vierailija kirjoitti:
Todella rasittavia nuo jotka yrittävät valkopestä asiaa selittämällä, että ajat oli toiset ja oli silloin normaalia.
No ei ollut! Marginaalin puuhaa se oli, eikä valtaosa ihmisistä katsonut tuollaisia aikuisten ja pikkuteinien suhteita ollenkaan hyvällä..
Eihän tässä ketjussa ollut kysymys siitä, että pitäisi katsoa hyvällä jotakin. Ap kysyi, miten teininä miesten kanssa henganneet voivat nykyisin. Ei tarvitse edes hyväksyä omaa käytöstään silloin. Mutta ajatus siitä, että hengaaminen olisi automaattisesti seksiä tai ettå teininä villeillä menisi elämässä aikuisena huonosti on outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää nuoruuden hölmöilyt. Hyvä, että nuoruus tuli elettyä täysillä. Nyt rauhallista elämää miehen kanssa.
Mistä ihmeestä tulee tämä käsitys, että jos nuorena ei sekoile, niin sitten takuulla vanhempana? Olen elänyt täysillä ja elän yhä -sekoilematta ihmissuhteiden, päihteiden tms. kautta.
Joo ja sekoilut on yleensä AIVAN muuta kuin aikuisten ja lasten välisiä suhteita.. sekoillaan oman ikäisten kanssa.
Jso ei iskenyt niin ainakin seksuaalisesti halusi kiusoitella.