Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt
Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykynuoretkin osaa, pikkutytöt jo suojatiellä iskee silmää miehelleni ja pyörittelee takapuolta vaikka minäkin istun autossa. Ite ei snetään noin härski ollut ja mun ukko siis jo 50 ja ihan nioret likat yrittää iskeä.
Taidat olla aika sekaisin jos kuvittelet että lapsi käyttäytymässä typerällä tavalla on "iskemässä" 50-vuotiasta ukkoa
Miksi sitten tuijotti miestäni suoraan silmiin tiiviisti, iski silmää, kääntyi ja pyöritti takapuoltaan meidän silmien edessä? Näin tuon. Oli max 13v näköinen. Siis äärimmäisen härskiä toimintaa.
Alapeukuttajat saa kertoa mitä nuori tällä yritti viestittää miehelleni? Mieheni ei kommentoinut mitään, itse olin kauhuissani miten todell nuori noin 13v käyttäytyy noin. Ka
Lapset testailee ja kokeilee, hapuilee aikuisten maailmaa. Se on nähnyt jonkun liikkeen musavideossa ja heitti sen läpällä, ei välttämättä ees katsonut/huomannut sun miestä siinä. Leikki. Otti tilaa. Testasi aikuisten rajoja. Halus näyttää MÄ OON TÄSSÄ; HUOMAAKO MAAILMA. Sellaista se on teini-ikäisen ajatuksenjuoksu välillä. Testaillaan, pelaillaan, tehdään juttuja läpällä. Testataan omia ja aikuisten rajoja.
Siksi ne lait ja säännöt on teinejä suojelemassa, kun ne ei vielä itse osaa ja tiedottamassa että meidän aikuisten pitää niitä suojella silloin kun on oikeasti tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää nuoruuden hölmöilyt. Hyvä, että nuoruus tuli elettyä täysillä. Nyt rauhallista elämää miehen kanssa.
Mistä ihmeestä tulee tämä käsitys, että jos nuorena ei sekoile, niin sitten takuulla vanhempana? Olen elänyt täysillä ja elän yhä -sekoilematta ihmissuhteiden, päihteiden tms. kautta.
Joo ja sekoilut on yleensä AIVAN muuta kuin aikuisten ja lasten välisiä suhteita.. sekoillaan oman ikäisten kanssa.
Kirjoitustyylistä näkee, että tämä on sama kuin sijoittajasekoilija. Todella sekaisin tai sitten hänellä on todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykynuoretkin osaa, pikkutytöt jo suojatiellä iskee silmää miehelleni ja pyörittelee takapuolta vaikka minäkin istun autossa. Ite ei snetään noin härski ollut ja mun ukko siis jo 50 ja ihan nioret likat yrittää iskeä.
Taidat olla aika sekaisin jos kuvittelet että lapsi käyttäytymässä typerällä tavalla on "iskemässä" 50-vuotiasta ukkoa
JOS tarina on tosi, niin nuo kakarat on todennäköisesti halunneet vaan järkyttää vanhuksia jotenkin, ja aiheuttaa hämmennystä.
Ilmeisen onnistuneesti
13 vuotias on lapsi joo mutta tosi monella kuten kavereilla ioli tuossa iässä jo (ja jopa pari vuotta vielä nuorempana) suhteita vanhojenkin miesten kanssa eivätkä kadu tänäpäivänäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS tarina on tosi, niin nuo kakarat on todennäköisesti halunneet vaan järkyttää vanhuksia jotenkin, ja aiheuttaa hämmennystä.
Jep. Normaalia teinielämää ja paljon tervehenkisempää ja perinteistä teineilyä kuin ahdistuminen ja masentuminen ja nettiaddiktio.
Vierailija kirjoitti:
13 vuotias on lapsi joo mutta tosi monella kuten kavereilla ioli tuossa iässä jo (ja jopa pari vuotta vielä nuorempana) suhteita vanhojenkin miesten kanssa eivätkä kadu tänäpäivänäkään.
Miks puolustelet lasten rais kaamista
No, siis. Olen sinänsä menestynyt elämässäni. Lapsuuteni ja nuoruuteni olivat muutenkin täyttä hel vet tiä. Koulussa minua kiusattiin rankasti ja olin jo 9-vuotiaana it se tu hoinen. Vanhempani antoivat minulle luvan seurustella 13-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa. Poika oli tuttu, olimme käyneet samaa peruskoulua ja hän oli isosiskoni kanssa samalla luokalla. Seurustelimme jokusen kuukauden, kunnes ihastuin luokkakaveriini. Olemme edelleen jonkin verran tekemisissä, mutta hän seurustelee aina nuorempien naisten kanssa, minun jälkeeni hänellä oli minua nuorempia tyttökavereita. Ja kyllä, panimme, kun äitini oletti, että enhän minä sellaisesta ole kiinnostunut.
15-vuotiaana lähdin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, ja eräs 24-vuotias opiskelutoverini iski silmänsä minuun. Hän odotti, että täytin 16, pani minua paljaalla ja siinäpä se sitten oli. Hänelle olen edelleen vihainen, todella sairas tyyppi. Emme ole tekemisissä.
Sitten on niitä aikuisia, jotka ehkä olivatkin kiinnostuneita minusta, kunnes saivat tietää, että olen vielä lapsi. Totta kai nuorena harmitti, että miksi en kelpaa, mutta jos voisin, kiittäisin heitä nyt. Kiitos, että olitte niitä aikuisia, jotka kannoitte vastuunne ja asetitte minulle rajat.
Aikuistuttani olen tajunnut, että vanhempani ovat tyhmiä. Äitini meni itse asiassa teini-iässä isäni kanssa naimisiin, kun isäni oli teini-ikäiseen verrattuna jo täysi aikuinen... Äitini on elänyt perheelleen, ei ole käynyt kouluja eikä tunnu ymmärtävän maailman menoa. Ovat edelleen yhdessä ja äidilleni kävi sinänsä hyvin, mutta oma elämäni oli kamalaa 20-vuotiaaksi asti, kunnes tapasin puolisoni. Elämäni alkoi siitä. Mutta äitini tavoite aina oli vain päästä naimisiin ja saada lapsia: sitä hän on toivonut meille kaikille lapsilleenkin, ja varmaan sen takia rikoinkin itseäni lisää haluamalla vain rakkautta, ja olinkin aina epätoivoinen sen suhteen ja minulle kelpasi lähes kuka vaan.
Olen opiskellut, tehnyt töitä, päässyt aina parempaan työpaikkaan ja toteuttamaan itseäni, meillä on lapsia ja olen tyytyväinen elämääni. Silti aina iltaisin jos jokin asia ahdistaa, menneisyyden kummitukset tulevat esiin ja ajattelen ajatuksia, joita normaali ihminen ei ajattelisi. Tajusin senkin vasta jokin aika sitten, ettei se ole normaalia. Kiusaamisella on ollut pahemmat vaikutukset kuin hyväk sikäytöllä, mutta ei se jälkimmäinen yhtään sen parempi ole, nekin asiat haluaisin vain unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se katuminen muuta tehtyjä/koettuja asioita epätodeksi.
Antakaa jo tämän sekoilijan olla rauhassa. Kiihdyttää vain itseään turhan vuoksi. Kohta alkaa sijoitussekoilu ja sen jälkeen joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Normaalia teinielämää ja paljon tervehenkisempää ja perinteistä teineilyä kuin ahdistuminen ja masentuminen ja nettiaddiktio.
Eikös nuo nykysin pyöritä pyllyjänsä jossain somessa
Kaksikin tapausta tiedän ja sellaista suomalaista unelmaa elävät näin 25 vuotta myöhemmin. Tietenkään en tiedä, miten heillä oikeasti menee.
Ja samat ho rot nyt vanhoina akkoina valehtelevat palstalla, etteivät naiset muka tykkäisi vanhemmista miehistä.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks puolustelet lasten rais kaamista
En puolustele enkä hyväksy ja kauhulla seuraan omien tyttärien touhuja. Koko ajan vanhat ukot kyylää ja jopa tulevat iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Miks lapsen pitäis katua sitä että aikuinen mies hyväkskäyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen tää AP oikein on?
Veikkaan että on syntynyt 2005 jälkeen jälkeen...
Ottaa vissiin koville myöntää olleensa huonoissa piireissä? Luuletko, että kaikkien piireissä on mitään tuollaisia ihmisiä ja suhdehistorioita?
Tolloja olette, jos noin luulette. Defensiivisiä tolloja.
Ohiksena, kyllä 80-luvulla oli meidän yläasteen tytöistä coolia, jos jollain oli poikaystävä jolla oli auto. Mieluummin tietysti iältään lähempänä 20 kuin 30 v, mutta kyllä se 30 menetteli. Tavallinen maalaiskoulu, ja näitä oli ihan yhtä lailla ns. parempien perheiden tytöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se että itse iskin näitä miehiä. Oikeasti halusin seksiä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se että itse iskin näitä miehiä. Oikeasti halusin seksiä tuossa iässä.
Taidat olla joku pedari joka puolustelee gruumaamista
Tässä rikoslakia niille, jotka väittävät ettei ole raiskaus jos teini sitä haluaa:
12 (8.7.2022/723)Lapsenraiskaus
Joka on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa, on tuomittava lapsenraiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Lapsenraiskauksesta tuomitaan myös se, joka on sukupuoliyhteydessä kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee kaikilla elämän osa-alueilla. Elämä on parempaa kuin odotin :)
Siitä todisteena roikut vauva-palstalla.