Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt

Vierailija
28.09.2025 |

Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä 

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdehuuruinen nuoruus 14-v alkaen, hengailua +20v ja PALJON vanhempien kanssa... Jotenkin sitä ryhdistäydyin siinä 23vuotiaana, hankin korkeakoulututkinnon jota nyt täydennän yliopistossa. Työskentelen valtionhallinnossa ja työni sisältää esimerkiksi ulkomaankomennuksia. Urheilen, kotini on kaunis, hyvällä sijainnilla ja siisti. Ystäväpiiri on vaihtunut täysin jo 10v sitten. Olen nyt 35v.

Välillä ihmettelen itsekin, että miten tämän oikein tein :D Jotenkin vaan yksi päivä päätin, että eiköhän tässä ole sekoiltu jo tarpeeksi. Olen nainen, ja myös muut naiset näiltä ajoilta tuntuvat suorittavan ihan ok elämässään, osa perheenäitejä, osa uranaisia. Miehistä en oikein tiedä  mihin päätyivät, osa ainakin hautaan. 

Ainakaan ei enää tee mieli sekoilla mitään, kun silloin sitä teki ihan tarpeeksi :D

Vierailija
162/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdehuuruinen nuoruus 14-v alkaen, hengailua +20v ja PALJON vanhempien kanssa... Jotenkin sitä ryhdistäydyin siinä 23vuotiaana, hankin korkeakoulututkinnon jota nyt täydennän yliopistossa. Työskentelen valtionhallinnossa ja työni sisältää esimerkiksi ulkomaankomennuksia. Urheilen, kotini on kaunis, hyvällä sijainnilla ja siisti. Ystäväpiiri on vaihtunut täysin jo 10v sitten. Olen nyt 35v.

Välillä ihmettelen itsekin, että miten tämän oikein tein :D Jotenkin vaan yksi päivä päätin, että eiköhän tässä ole sekoiltu jo tarpeeksi. Olen nainen, ja myös muut naiset näiltä ajoilta tuntuvat suorittavan ihan ok elämässään, osa perheenäitejä, osa uranaisia. Miehistä en oikein tiedä  mihin päätyivät, osa ainakin hautaan. 

Ainakaan ei enää tee mieli sekoilla mitään, kun silloin sitä teki ihan tarpeeksi :D

Siellä julkisen sektorin suojatyövirassa ei ilmeisesti tarvitse osata kielioppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä julkisen sektorin suojatyövirassa ei ilmeisesti tarvitse osata kielioppia.

Yksityisen suojatyöpaikoissa ei tarvitse osata mitään. Tai no ehkä pitää olla "hyvä tyyppi"

Vierailija
164/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä julkisen sektorin suojatyöv

Haha, tsemppiä sun surkeaan elämään ;D Pahoinvointi näkyy tänne asti

Vierailija
165/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ne tytöt olivat ressukoita joille naureskeltiin."

Ei kyllä ole lähimmäisenrakastavaa naureskella, kun toisella huonosti asiat. Toki sitä on itsekin nuorempana käyttäytynyt epäkypsästi monessa, mutta itseäni lähinnä säälitti hyväksyntää hakevat tytöt jo silloin.

Omalta luokalta kaikki näistä eivät ole hengissäkään, kova elämäm koulu :(

Vierailija
166/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.

Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen

Miks tätä alanuolitetaan? yli 20-vuotias harrastamassa seksiä yläasteikäisen kanssa luokitellaan nykyisin automaattisesti rais kaukseksi

No kyllä me ihan ite teininä iskettiin jopa niit 50 vuotiaita jos oli nuorekas ja hyvännäkönen.

Vaikea uskoa, että nuorekkainkaan viiskymppinen voisi olla nuorennäköinen teinin mielestä... Olet toiveajatteleva hopeakettu?

Vierailija
167/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanot että joku asia oli ok siks että ajat oli toiset. Sanot pohjimmiltaan että se on sun mielestä edelleen ok

Oletko kehitysvammainen vai autisti joka ei ymmärrä?

"Ajat oli toiset", selitys ei oo kovin pätevä itsessään, ellet osaa perustella miten ne ajat olivat toiset että tuo touhu oli silloin ok muttei enää tänä päivänä

Ihmiset ja ihmisten käyttäytyminen muuttuvat vuosien aikana. Et sinäkään ole samanlainen kuin vaikka 10 vuotta sitten. Tai 4 vuotiaana. Tutki historiaa ja katso miten kulttuurit ja käyttäytymismallit ovat muuttuneet vuosien, vuosisatojen ja vuosituhansien aikana. Mieti miksi näin on.

Ympäripyöreää höpinää. E

Minä sanon sen verran, että ilmapiiri oli erilainen. Jos vaikka miesope kosketteli tunnilla epämiellyttävästi, sitä pidettiin vain ikävänä opena, mutta ei päässyt lööppeihin kuten nyt joutuisi vaan toiminta sai jatkua. Tai kun pojat kouri välitunnilla, sanottiin vain et pojat on poikia, nehän tykkää vain susta, ole imarreltu.

Samoin 80-luvulla 12-vuotiaalla sai olla 19-vuotias poikaystävä, tyttöä pidettiin vain aikaisin kypsyneenä. Nyt tehtäis lasu.

Etkö itse huomaa asioiden ja mielipiteiden muuttuneen tällaisissa asioissa?

Vierailija
168/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon sen verran, että ilmapiiri oli erilainen. Jos vaikka miesope kosketteli tunnilla epämiellyttävästi, sitä pidettiin vain ikävänä opena, mutta ei päässyt lööppeihin kuten nyt joutuisi vaan toiminta sai jatkua. Tai kun pojat kouri välitunnilla, sanottiin vain et pojat on poikia, nehän tykkää vain susta, ole imarreltu.

Samoin 80-luvulla 12-vuotiaalla sai olla 19-vuotias poikaystävä, tyttöä pidettiin vain aikaisin kypsyneenä. Nyt tehtäis lasu.

NIin, siis se että seksuaalista häirintää oli aina läsnä teki siitä hyväksyttyä

Asia selvä

Vierailija
169/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä

Ei sitä onneksi aina ollut läsnä. Mutta kyllä, monia sellaisia asioita hyväksyttiin tai katsottiin läpi sormien, mitä nyt ei katsottais.

Vierailija
170/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puutuin äitinä tuohon yläasteen lopussa. Osa sossuista oli mua vastaan, puolustamassa omia 20+vuotiaita miesasiakkaitaan, ulkkiksia. Teini laitettiin sitten sijaiskotiin laitokseen, mutta siellä oli huonompi valvonta kuin kotona. Teinin karatessa kavereiden luo, tätä ei lähdetty edes hakemaan. Otin sitten teinin takaisin kotiin, tappelin ja saarnasin. Ei ollut helppoa, kun toinen oli kiimainen puupää, jolla oli kauhea hinku aikuistua, mutta ei ottaa mitään vastuuta tekemisistään. Myöhemmin nyt aikuisiällä häpeää temppujaan niin paljon, ettei kehtaa puhua niistä tai kertoa esim. nykyiselle miehelleen tai tämän vanhemmille, vaikka sieltä löytyisi nuorisoalan ammattilaisiakin. Esittää siis parempaa kuin on. Älkää kysykö, mikä meni kasvatuksessa pieleen. Ei mikään. Se oli vain tuon teinin kova oma tahto ja järjen puute. Edes lukot eivät pitäneet häntä erossa aikuisista miehistä. Harkitsin myös rikosilmoituksen tekoa, mulla olisi ollut teinin k

Kiva tarina.

Vierailija
171/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13 vuotias on lapsi joo mutta tosi monella kuten kavereilla ioli tuossa iässä jo (ja jopa pari vuotta vielä nuorempana) suhteita vanhojenkin miesten kanssa eivätkä kadu tänäpäivänäkään.

Ihminen suojelee identiteettiään eikä siksi kadu. Muutenhan katuisi sitä että on nyt se mikä on. 

Vaatii aika paljon, että ihminen pystyy itsereflektioon. Sellainen "en kadu mitään" kertoo myös ylpeydestä, halutaan pystyä katsomaan itseä ja omaa elämää kunnioittaen. Vaikka taustalla olisi kamaliakin asioita, niiden oikeellisuuta ei pystytä kiistämään. Koska pelkäät, että sinä et olisi enää sinä, vaikka eihän se totta ole. 

Vierailija
172/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä

Ei sitä onneksi aina ollut läsnä. Mutta kyllä, monia sellaisia asioita hyväksyttiin tai katsottiin läpi sormien, mitä nyt ei katsotta

Ongelma on se että pyritään antamaan kuva, ettei asioissa ollut mitään sinällään väärää, ajat vaan oli erilaiset

Vierailija
173/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykynuoretkin osaa, pikkutytöt jo suojatiellä iskee silmää miehelleni ja pyörittelee takapuolta vaikka minäkin istun autossa. Ite ei snetään noin härski ollut ja mun ukko siis jo 50 ja ihan nioret likat yrittää iskeä. 

Taidat olla aika sekaisin jos kuvittelet että lapsi käyttäytymässä typerällä tavalla on "iskemässä" 50-vuotiasta ukkoa

Miksi sitten tuijotti miestäni suoraan silmiin tiiviisti, iski silmää, kääntyi ja pyöritti takapuoltaan meidän silmien edessä? Näin tuon. Oli max 13v näköinen. Siis äärimmäisen härskiä toimintaa.

Halusi testata vanhuksia ja ärsyttää sua, ja onnistuikin.

Vierailija
174/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ne tytöt olivat ressukoita joille naureskeltiin."

Ei kyllä ole lähimmäisenrakastavaa naureskella, kun toisella huonosti asiat. Toki sitä on itsekin nuorempana käyttäytynyt epäkypsästi monessa, mutta itseäni lähinnä säälitti hyväksyntää hakevat tytöt jo silloin.

Omalta luokalta kaikki näistä eivät ole hengissäkään, kova elämäm koulu :(

Olen saanut tällaiselta elämäm koululaiselta naiselta opin, jota käytän edelleen yli 20v tuon jälkeen. Aika harvasta asiasta voi sanoa näin.

Vierailija
175/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä

Joissakin piireissä tuo on asenne. Vasta tuli somessa vastaan lestadiolaistyttö joka oli tehnyt ilmoituksen lapsena kokemastaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Yksi yhteisön sisältä tullut syyllistämiskeino oli "seksuaalista ahdistelua on ollut aina". 

Itse ihmettelen tuota kyllä. Mielestäni kiva elää ilman seksuaalista ahdistelua. Sääliksi käy naisia ja lapsia jotka elävät kuplassa, missä seksuaalista ahdistelua on ollut ja tulee olemaan aina.

Vierailija
176/176 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykynuoretkin osaa, pikkutytöt jo suojatiellä iskee silmää miehelleni ja pyörittelee takapuolta vaikka minäkin istun autossa. Ite ei snetään noin härski ollut ja mun ukko siis jo 50 ja ihan nioret likat yrittää iskeä. 

Taidat olla aika sekaisin jos kuvittelet että lapsi käyttäytymässä typerällä tavalla on "iskemässä" 50-vuotiasta ukkoa

Miksi sitten tuijotti miestäni suoraan silmiin tiiviisti, iski silmää, kääntyi ja pyöritti takapuoltaan meidän silmien edessä? Näin tuon. Oli max 13v näköinen. Siis äärimmäisen härskiä toimintaa.

Alapeukuttajat saa kertoa mitä nuori tällä yritti viestittää miehelleni? Mieheni ei kommentoinut mitään, itse olin kauhuissa

Ei lapsille kerrota, että perseen ketkutus voi johtaa r aiskaamiseen. Eivät he tiedä mitä r aiskaaminen tai yhdyntä edes ovat. Eivät he ketkuttaisi, jos tietäisivät. 

Sinänsä siis naurettavaa ja tekopyhää syyllistää lasta siitä, että heille opetetaan mediassa ketkutusta, kun ei kerrota että ketkutus on r aiskarille kutsu tehdä heille seksuaalirikoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi