Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka hengasitte +20-vuotiaiden kanssa yläasteella, miten teillä menee nyt

Vierailija
28.09.2025 |

Kiinnostaa myös mikä teidät ajoi viettämään aikaa jossain sikolättikaljayksiöissä 

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykynuoretkin osaa, pikkutytöt jo suojatiellä iskee silmää miehelleni ja pyörittelee takapuolta vaikka minäkin istun autossa. Ite ei snetään noin härski ollut ja mun ukko siis jo 50 ja ihan nioret likat yrittää iskeä. 

Taidat olla aika sekaisin jos kuvittelet että lapsi käyttäytymässä typerällä tavalla on "iskemässä" 50-vuotiasta ukkoa

Miksi sitten tuijotti miestäni suoraan silmiin tiiviisti, iski silmää, kääntyi ja pyöritti takapuoltaan meidän silmien edessä? Näin tuon. Oli max 13v näköinen. Siis äärimmäisen härskiä toimintaa.

Alapeukuttajat saa kertoa mitä nuori tällä yritti viestittää miehelleni? M

No minä ainakin tasan tiesin 13 vuotiaana mitä seuraa kun takapuolta heiluttaa ukoille. Tiesin jo kymmenvuotiaana jos en aiemminkin. Älä aliarvioi nuoria.

Vierailija
182/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan se oli se muistaakseni yli kolmekymppinen nainen joka tappoi sen teinitytön joka mukamas yritti vikitellä hänen miestään. Taitaa olla yleisempääkin tuollainen suhtautuminen suomessa, ainakin joidenkin tämän ketjun naisten kirjoitusten perusteella

No minä olin kyllä ihmeissäni ja naureskelinkin tuolle perseen pyöritykselle. Ei kyllä tappaminen tullut mieleen kuten sulle. Ja tiedän että 13v tasan tietää kyllä jo ihan kaiken seksistä, iskemisestä yms, ainakin itse tuossa iässä tiesin mutten noin käyttäytynyt. Toi oli vaan niin härskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tää likka ja persettä pyöritti niin ei toki nähnyt ollaanko 50v vai 30v mut varmasti näki ettei ihan nuoria olla. Tais ihastua hienoon autoon ja kohtuu hyvännäköiseen mieheen 😅 ei mitään vakavaa mut härskiksi on mennyt nykynuorten käytös vaikken itsekään pulmunen ollut mut nykyään ollaan jo ihan eri levelillä. Ja se kauhistuttaa kun itsellä nuoria tyttöjä.

Vierailija
184/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti

Vierailija
185/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein hyvin. Täytän ensi vuonna 45 vuotta ja lopetin työnteon kokonaan reilu 2 vuotta sitten kun ei enään tarvitse rahan takia. Viime vuonna myin sekä oma taloni että kaksi sijoitus asuntoa pois erittäin hyvällä tuotolla. Matkustelen ja nautin elämästä, rahat riittää nyt loppu elämälle ilman että tarvitsee kauheasti lasleskella ja voi keskittyä ihan muihin asioihin. Kesät vietän suomessa, talvet toistaiseksi omistamallani lomaosakkeella, tosin harkitsen sen myyntiä ja uuden kohteen ostoa vähän eri suunnalta palloa. Puolisoa en koskaan riesakseni ole halunnut ja vanhemmuutta kammoksun eli ei ole tullut hankittua riippakiviä. Osa nuoruuden kavereista, niin niistä vanhemmista kuin nuoremmistakin on edelleen elämässä mukana, myös ne vähemmän menestyneet mutta fiksut ja sydämelliset ihmiset jotka aikanaan asuivat niissä yksiöissä. 

Vierailija
186/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ajoi siihen viina, rööki ja seksi. Oli kivaa. 

Nykyäänkin on kivaa. Olen juristi ja raha-asiat on hyvin. On mies, pari lasta, okt, autot ja lemmikki. 

Vierailija
187/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.

Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen

Ei se ole raiskaus, jos teini itsekin sitä haluaa.

On! Ei auta selitys että "lapsi itse halusi sitä", aikuisen pitää ottaa vastuu eikä rais kata lapsia

Ei ole raiskaus. Raiskaus on väkisin ottamista. Seksuaalista hyväksikäyttöä se voi olla, mutta ei raiskaus.

- - - 

Minilex:

>>Rikoslaki asettaa seksuaalisen kanssakäymisen suojaikärajaksi 16 vuotta. Tätä nuoremman kanssa käyty seksuaalinen kanssakäyminen katsotaan lapsen seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, oli kyse yhteisymmärryksessä tehdystä teosta tai ei. Mikäli ei, saattaa kyseessä olla myös raiskaus. Suojaikärajan tavoitteena on nimenomaan suojata lasta, kunnes hän on saavuttanut tietyn kypsyyden ja hän voi aidosti itsenäisesti päättää seksuaalikäyttäytymisestään.<<

Vierailija
188/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menee. Nuhteetonta elämää eletty jo vuosikymmeniä. Kukaan ei ikinä osaisi arvata menneisyyttäni.

Kyllä ne sinun luokkakaverisi sen menneisyytesi silti muistaa. Enkä usko, että se weeteeläisyys on sinusta minnekään lähtenyt.

Vierailija
189/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu ja hyvässä työssä. Ihan kivaa se oli. Parempi vaihtoehto kuin ne 15-vuotiaat pikkupojat.

Vierailija
190/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi sellanen pien jännä salaisuus sun historiassa. Siis että nykykriteereillä tulit raiskatuks lapsena useaan otteeseen

Nykyään kevytkenkäisyys on raiskatuksi tulemista. Sairaaksi on maailma mennyt.

-ohis

Vierailija
191/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 vuotias on lapsi joo mutta tosi monella kuten kavereilla ioli tuossa iässä jo (ja jopa pari vuotta vielä nuorempana) suhteita vanhojenkin miesten kanssa eivätkä kadu tänäpäivänäkään.

Miks lapsen pitäis katua sitä että aikuinen mies hyväkskäyttää?

Toisaalta, kyllä sillä 13-vuotiaallakin on jonkinlainen oma tahto. Voi sanoa ei kiitos. 

Toki jos on huonoista oloista, ei ole oppinut laittamaan rajoja, eli pikemminkin hankkii sitä hyväksyntää kaikenlaisilla suhteilla kuin suojelisi itseään.

Vierailija
192/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tää likka ja persettä pyöritti niin ei toki nähnyt ollaanko 50v vai 30v mut varmasti näki ettei ihan nuoria olla. Tais ihastua hienoon autoon ja kohtuu hyvännäköiseen mieheen 😅 ei mitään vakavaa mut härskiksi on mennyt nykynuorten käytös vaikken itsekään pulmunen ollut mut nykyään ollaan jo ihan eri levelillä. Ja se kauhistuttaa kun itsellä nuoria tyttöjä.

Onko teillä avoauto, vai miten erotti et miehesi on "kohtuu hyvännäköinen"? 

Vierailija
193/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 vuotias on lapsi joo mutta tosi monella kuten kavereilla ioli tuossa iässä jo (ja jopa pari vuotta vielä nuorempana) suhteita vanhojenkin miesten kanssa eivätkä kadu tänäpäivänäkään.

Miks lapsen pitäis katua sitä että aikuinen mies hyväkskäyttää?

No se että itse iskin näitä miehiä. Oikeasti halusin seksiä tuossa iässä.

Jos olet vähänkään lukenut kehityspsykologiaa niin ymmärrät, että 13-vuotiaan on parempi harjoitella seksiä ihan soolona vielä pitkään. Yhdyntöjen ei pitäisi kuulu lapsen elämään.

Vierailija
194/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon sen verran, että ilmapiiri oli erilainen. Jos vaikka miesope kosketteli tunnilla epämiellyttävästi, sitä pidettiin vain ikävänä opena, mutta ei päässyt lööppeihin kuten nyt joutuisi vaan toiminta sai jatkua. Tai kun pojat kouri välitunnilla, sanottiin vain et pojat on poikia, nehän tykkää vain susta, ole imarreltu.

Samoin 80-luvulla 12-vuotiaalla sai olla 19-vuotias poikaystävä, tyttöä pidettiin vain aikaisin kypsyneenä. Nyt tehtäis lasu.

Etkö itse huomaa asioiden ja mielipiteiden muuttuneen tällaisissa asioissa?

NIin, siis se että seksuaalista häirintää oli aina läsnä teki siitä hyväksyttyä

Asia selvä

Ei sitä onneksi aina ollut läsnä. Mutta kyllä, monia sellaisia asioita hyväksyttiin

"Ongelma on se että pyritään antamaan kuva, ettei asioissa ollut mitään sinällään väärää, ajat vaan oli erilaiset"

Tuo olisikin ongelma. Ollaan luettu viestit eritavalla, minä en ole vähättelyä huomannut.

Vierailija
195/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän teininä tupakkaa ja alkoholia jotenkin saada.

Vierailija
196/196 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän teininä tupakkaa ja alkoholia jotenkin saada.

Tupakka kuivattaa naisen p.illua, sellaista en panisi.