Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.

Kommentit (244)

Vierailija
161/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim ripsaria on pikkasen vaikea laittaa ilman silmälaseja, samoin tehdä rajauksia. Day wearia laitan aamuisin tasoittamaan ihon sävyä. En näe mitään mieltä käyttää meikkejä, jos en voi silmiä meikata ollenkaan.

Vierailija
162/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä käyttäisin meikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni nätti ilmankin ja se on tärkeintä. Huonoitsetuntoiset joutuu pönkittämään itseään ulkonäöllä.

Vierailija
164/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim ripsaria on pikkasen vaikea laittaa ilman silmälaseja, samoin tehdä rajauksia. Day wearia laitan aamuisin tasoittamaan ihon sävyä. En näe mitään mieltä käyttää meikkejä, jos en voi silmiä meikata ollenkaan.

Mulla on ollut päinvastainen ongelma, kun extrapitkät ripset. Ovat osuneet linsseihin. Vois sitä luomiväriä kuitenkin laittaa ja peitevoidetta. 

Vierailija
165/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei meikkaa. Sit te olette tääl vihaisina, yksinäisinä ja masentuneina kaiket päivät, kun ketään miestä ei kiinnosta.

Vierailija
166/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi meikki mun rumaan ja miehekkääseen naamaan. Näyttäisin ihan dragqueenilta. 

Vierailija
167/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei meikkaa. Sit te olette tääl vihaisina, yksinäisinä ja masentuneina kaiket päivät, kun ketään miestä ei kiinnosta.

Aika huonossa se on jos pakkelilla pitää mies saada.

Vierailija
168/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita eikä kiinnosta, olen ulkonäkööni ihan tyytyväinen ilman meikkiäkin.

Vierailija
169/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua. 

Vierailija
170/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että mäkin olen naimisissa vaikken meikkaa.

Vierailija
171/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ulkonäkö ei nosta palkkaani, ei lisää osaamistani, ystävieni kiintymystä tai mieheni ja lasteni rakkautta. Sen sijaan hieman pitempään nukkuminen lisää minun omaa hyvää tuultani.

Millä tavalla pitempään nukkuminen liittyy meikkaamiseen?

Kun ei ole väsynyt, voi olla luonnonkaunis 

Vierailija
172/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan aloittanut meikkaamista ja nyt kolmekymppisenä tuntuisi oudolta aloittaakaan. Meikillä saavutettu "parempi" ulkonäkö ei toisi mitään lisäarvoa elämääni, menettäisin vain aikaa ja rahaa. 

Vierailija
173/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä sotkisin naamaani myrkyillä kun näytän helvetin hyvältä ilmankin? Ymmärrän että susi rumat haluaa käyttää, pitäähän se naama jollain saada piiloon ja pussi päässä kulkeminen on varmaan epäkäytännöllistä. 

Vierailija
174/244 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihmisiä pääsääntöisesti kauniimpana ilman meikkiä ja hyväksyn itseni juuri sellaisena kuin olen. 

Vierailija
175/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova hieromaan nenääni ja silmiäni pitkin päivää. Jos käyttäisin meikkejä niissä, kaikki olisivat vinksinvonksin hetkessä. Meikkaan keskimäärin kaksi kertaa vuodessa, kun menen joihinkin juhliin ja sinnekin vain hitusen. Meikit ahdistaa, kun pitää koko ajan miettiä etten suttaa niitä.

Vierailija
176/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä. Nyt kun olen itseni siihen totuttanut niin enpä halua siitä luopua. Se on ihanaa terapiaa.

Vierailija
177/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten ei kuulu kulttuuriin. Ja voi olla, että jos kuuluisi, en silti käyttäisi koska olen laiskimus maksimus monessa ulkonäköseikassa. 

Taas yksi asia missä pääsee vähemmällä pään vaivalla kuin kauniimpi sukupuoli. 

Vierailija
178/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan tuhlausta näin tummilla piirteillä. Ihoa hoidan.

Vierailija
179/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kova hieromaan nenääni ja silmiäni pitkin päivää. Jos käyttäisin meikkejä niissä, kaikki olisivat vinksinvonksin hetkessä. Meikkaan keskimäärin kaksi kertaa vuodessa, kun menen joihinkin juhliin ja sinnekin vain hitusen. Meikit ahdistaa, kun pitää koko ajan miettiä etten suttaa niitä.

Oletko paljon sairaana?

Vierailija
180/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko allerginen ja 68 -vuotias. Olen myös suomalaiseksi tumma, ja minulla on hyvin vaalea iho. Etätöiden jälkeen jäin eläkkeelle,  ja huomasin, ettei minua mikään pakkeli enää? kaunista. -Joskus Sokoksella oli pikameikkaajia, jotka meikkasivat naisia, minusta lopputulos oli karmea mustine silmänympäryksineen.ja räikeine väreineen. Olkoon. Suonsilmässä viihdyn savusaunan jälkeen paljon paremmin.