Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.

Kommentit (244)

Vierailija
201/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin? Olen jo valmiiksi täydellinen.

Vierailija
202/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ilman meikkiä.

Niin minäkin, mutta vielä kauniimpi meikattuna.

Ap

Miksi pitäisi olla vielä kauniimpi? On myös ihmisiä, jotka oikeasti näyttävät kauniimmilta ilman meikkiä. -eri

En ole vielä tavannut sellaista ihmistä, jonka ulkonäköä meikkaaminen ei parantaisi 

Ap

Olisit kuule vieläkin kauniimpi muutamalla plastiikkakirurgisella toimenpiteellä. Mikä on tekosyy, ettet ole ottanut huulitäytettä, botoxia, nenän muotoilua jne.? Oletko köh köh köh KÖYHÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi pitäisi olla vielä kauniimpi? On myös ihmisiä, jotka oikeasti näyttävät kauniimmilta ilman meikkiä. -eri

En ole vielä tavannut sellaista ihmistä, jonka ulkonäköä meikkaaminen ei parantaisi 

Ap

Tuostakin voi olla eri mieltä mutta meikatun naisen näkeminen tuo joka tapauksessa aina mieleen Kalevalan viisauden "Vaan on silkkoa sisältä, akanoita alta kuoren".  Siihen se mahdollinen vähäinen kiinnostus loppuu.

Vierailija
204/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
205/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana laitoin enemmän naamaani. Nyt on mies pyydystetty ja rengastettu. En koe että minun tarvitsee olla mikään mallin näköinen porhaltaessani ovesta ulos. Pidän luonnollisuudesta ja tavallisuudesta. Meikit ovat osa teollisuudenhaaraa, jossa ihmisiltä lypsetään rahaa. En pidä eläinkokeista. Olen ikäiseni näköinen tuhdilla pakkelikerroksella tai ilman. Kulmia aamulla laitan vähän ja värjään (kulmakynä). Ovat muuten hyvin haaleat. Tulee uskottavuutta. Siihen vielä tukan laitto ja silmälasit, niin uskovat muutkin ihmiset että osaan lukea ja syödä ja käydä yliopistossakin. Vaatetus on myös ihan asiallinen. Ehjä, pesty, toisinaan varsin esteettinen. Ehkä en meikkaa yleensä niin isosti myös siitä syystä että olen sellainen tarkkailija luonteeltani.

Vierailija
206/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raikas meikki kaunistaa niin paljon, etten todellakaan siitä luopuisi. Joskus katselen meikkaamattomia ja mietin miten vähäinenkin meikki parantaisi ulkonäköä. Vaikea uskoa että joku ei viitsi mitään vaivaa nähdä.

Vierailija
207/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa meille miksi sinä käytät? En ole keksinyt yhtään syytä meikata. En näytä paremmalta vaan pahemmalta ja finnitkin äityvät kun iho ei pääse hengittämään. Sekö paremman näköistä?

Vierailija
208/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä raikas meikki kaunistaa niin paljon, etten todellakaan siitä luopuisi. Joskus katselen meikkaamattomia ja mietin miten vähäinenkin meikki parantaisi ulkonäköä. Vaikea uskoa että joku ei viitsi mitään vaivaa nähdä.

Miksi näkisin vaivaa kun poistun kotoa ainoastaan ruokakauppaan?

Vierailija
209/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä ulkonäön parantumisesta olisi? En ymmärrä ajattelutapaasi. Jos ei ole kaunis edes meikeillä miksi nähdä vaiva? Jos on kaunis meikittä miksi parantaa ulkonäköä? Saa paremmin olla rauhassakin kun ei ole liian kaunis.

Vierailija
210/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn paremmin ilman. Juhliin tms meikkaan kevyesti, arkena en näe mitään syytä. Mielestäni myös näytän kivalta meikittömänäkin. 

Vierailija
211/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olisit kuule vieläkin kauniimpi muutamalla plastiikkakirurgisella toimenpiteellä. Mikä on tekosyy, ettet ole ottanut huulitäytettä, botoxia, nenän muotoilua jne.? Oletko köh köh köh KÖYHÄ?

En ole nyt ihan varma miten meikkaaminen ja plastiikkakirurgia on mielestäsi samalla viivalla, toisella voi leikitellä ja pestä pois jos ei miellyttä, toinen voi olla jopa hengenvaarallista, sitäpaitsi Mar a lago-naama ei ole kaunis.  On ihan eri asia korostaa omia piirteitään kevyellä meikillä kuin muuttaa ne totaalisesti plastiikkakirurgialla. 

Vierailija
212/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä iho enkä halua sitä peittää meikillä. Kulmakarvat värjätään kampaajalla käydessä ja se riittää. 

Vierailija
213/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa meille miksi sinä käytät? En ole keksinyt yhtään syytä meikata. En näytä paremmalta vaan pahemmalta ja finnitkin äityvät kun iho ei pääse hengittämään. Sekö paremman näköistä?

Mulla on todella hyvä iho, ei juuri ryppyjä tai mitään epätasaisuuksia, koko elämäni aikana ihan muutama finni ja olen meikannut suunnilleen päivittäin 7-luokalta alkaen, olen nyt 54. Osaan putsata meikit pois iltaisin ja käyttää itselle sopivia laadukkaita tuotteita. 

Vierailija
214/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Arjessa ei kerta kaikkiaan kiinnostele laittautua muiden katsetta varten, tyytykööt ihmiset minuun sellaisena kuin haluan esiintyä.

2) Sen kerran kun meikkaan esim. työpaikan juhliin, lyön kaikki ällikällä. Yllätyksen teho vaimenisi, jos meikkaisin myös arjessa.

Vierailija
215/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Minkä vuoksi naisten tulisi olla kauniita?

Edellinen kirjoittaja sanoi ihminen, ei nainen.

Vierailija
216/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella hyvä iho, ei juuri ryppyjä tai mitään epätasaisuuksia, koko elämäni aikana ihan muutama finni ja olen meikannut suunnilleen päivittäin 7-luokalta alkaen, olen nyt 54. Osaan putsata meikit pois iltaisin ja käyttää itselle sopivia laadukkaita tuotteita. 

Eli sulla on ylimääräistä aikaa, voimia ja rahaa... yllätytkö ettei kaikilla ole?

Vierailija
217/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on aina ollut hyvä. Ainakin meikkivoide yms puuteri tuntuu ikävältä iholla

En ole kalpea, en tarvitse meikkiä. Ripsetkin on jo tunnat valmiiksi. ja siis olen kantis

Vierailija
218/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tuostakin voi olla eri mieltä mutta meikatun naisen näkeminen tuo joka tapauksessa aina mieleen Kalevalan viisauden "Vaan on silkkoa sisältä, akanoita alta kuoren".  Siihen se mahdollinen vähäinen kiinnostus loppuu.

Epäilen että et edes tiedä milloin naisella on meikkiä jos ei sillä ole räikeää luomiväriä ja kirkkaanpunaista huulipunaa. Suurin osa naisisita meikkaa arkena aika luonnollisesti. 

Vierailija
219/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nähdä vaivaa enkä tuhlata rahojani meikkeihin (en tuhlaa päihteisiinkään, jos joku epäilee).

Vierailija
220/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Arjessa ei kerta kaikkiaan kiinnostele laittautua muiden katsetta varten, tyytykööt ihmiset minuun sellaisena kuin haluan esiintyä.

2) Sen kerran kun meikkaan esim. työpaikan juhliin, lyön kaikki ällikällä. Yllätyksen teho vaimenisi, jos meikkaisin myös arjessa.

Tässä sun kakkoskohdassa on kyllä vinha perä!