Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
28.09.2025 |

Minusta se on helppo ja edullinen keino saada itsestään vielä astetta paremman näköinen.

Kommentit (244)

Vierailija
241/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syyt:

1. Näytän tarpeeksi hyvältä jo muutenkin

2. Säästän rahaa ja aikaa

3. Pienempi kemikaalikuorma

Vierailija
242/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin käyttää meikkiä ja olen meikattuna omasta mielestäni huomattavasti paremman näköinen.

Kuitenkin tähän mennessä en ole löytänyt meikkejä jotka eivät tunnu inhottavilta iholla. Huulipuna on ainoa josta en häiriinny, mutta en halua sitä pelkilteenkään käyttää. Pelkän aurinkorasvankin käyttäminen tuntuu jo inhottavalta iholla, mutta sitä yritän väkisin sietää, sillä en halua auringon aiheuttamia terveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/244 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkympin jälkeen huomasin, että ihomeikki korostaa juonteita, eikä kaunista. Ehkä voisi peitepuikkoa laittaa nenänpieliin, mutta ei voiteita tai puuteria otsaan tai silmien alle. Myös luomiväri tekee tunkkaisemmaksi. Ripsivärin koostumus ei ole miellyttävä, enkä halua paksumpia ripsiä. Jos laitan, niin harjaan sen mahdollisimman hyvin pois jotta jäisi pelkästään väriä. Huulikiilto, ripsien taivutus ja harmaata kajalia ihan ripsen tyveen, kulmien väritys, siinä pukevin meikki minulle, mutta en yleensä jaksa tehdä sitäkään vaikka menisi alle 5 minuuttia. Olen pääosin etätöissä ja ihmisten ilmoilla en juuri edustustehtävissä vaan tyyliin lenkillä, kaupassa ja urheilemassa. Minulla ei ole puolisoa jota varten voisi olla nättinä, enkä käy treffeillä tai etsi deittejä. Harvoin siis järkeä meikata kun yksin olemista varten ei ainakaan kannata. 

Keksin myös hyvin vähän syitä miksi minun edes ylipäätään pitäisi olla nätti. Voin olla ihan hyvin rumakin, niin muut näyttävät vielä nätimmiltä. 

Vierailija
244/244 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vois luetella monia syitä. Kemikaalikuorma, en koe tarvitsevani, ajan- ja rahan säästö... Mut tosiasia omalla kohdalla on kuitenkin se että mua ei vaan voisi meikit ja meikkailu vähempää kiinnostaa. Kun ei ole koskaan herännyt mitään mielenkiintoa moiseen niin minkäs sille voi.