Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.
Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille.
Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisten keskipituus.
Naiset n. 163 cm
Miehet n. 176 cm
Eikä tuota varmaan kukaan ihmettele heidän keskuudessaan.
Suomimiesten keskipituus noin 177 cm
Suomalaisten naisten keskipituus noin 163, 2 cm.
Aika outo aloitus. Eli lyhyt nainen tulee kertomaan, että kaikki miehet on HÄNEN näkökulmastaan pitkiä ja mitä ihmettä kommentoitte miesten pituutta. 😅 No itse olen 171 cm ja haluan kyllä miehen olevan minua pitempi. Ei ole ollut ongelmaa kylläkään tämän suhteen. Niin ja olen erittäin tyytyväinen pituuteeni: lyhyiden naisten seurassa tunnen itseni kuin malliksi ja pitkien naisten seurassa siroksi. En ole lyhyt ja persjalkainen enkä avuton vaan yletän hyllyille itse ym.
Useimpien naisten mielestä kaikki miehessä on huonoa. Useimmat naiset ovat myös innokkaita tuomaan tuollaiset asiat esille mahdollisimman usein ja mahdollisimman ivallisesti.
Ranskalaisten keskipituus, naiset noin 163 - 165 cm.
Miehet noin 177 - 180 cm.
Sama juttu kuin ap:lla, yleensä ne 190cm miehet minua katselee. Oon tuon 154cm. Miehen pituus ei suuremmin merkkaa itselleni, olen ihastunut pitkiin ja pätkiin.
Melkein kaikilla naisilla on profiilissa 180 cm minimipituusvaatimus.
Englanti: 175, 8, miehet cm
Naiset; 162, 1 cm
Vierailija kirjoitti:
Aika outo aloitus. Eli lyhyt nainen tulee kertomaan, että kaikki miehet on HÄNEN näkökulmastaan pitkiä ja mitä ihmettä kommentoitte miesten pituutta. 😅 No itse olen 171 cm ja haluan kyllä miehen olevan minua pitempi. Ei ole ollut ongelmaa kylläkään tämän suhteen. Niin ja olen erittäin tyytyväinen pituuteeni: lyhyiden naisten seurassa tunnen itseni kuin malliksi ja pitkien naisten seurassa siroksi. En ole lyhyt ja persjalkainen enkä avuton vaan yletän hyllyille itse ym.
Sellaiset itsekehut sitten sieltä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Alle 175cm miehille pitäisi antaa 25 prosentin kevennys tuloveroon. Alle 170cm miehille 50 prosentin kevennys. Naisille he kelpaavat valitettavasti usein vain tykinruoaksi
Miehethän toisia miehiä tykinruokana kohtelee. Sodat ovat miesten typeryyttä, idiotismin huippu.
Vierailija kirjoitti:
Englanti: 175, 8, miehet cm
Naiset; 162, 1 cm
Tästä voitaneen päätellä, että englantilaiset ihmiset eivät ole kovin pitkiä.
Eivätkä ranskalaiset, eivätkä juutalaiset.
Eivätkä suomalaiset.
Kohtuu normaalilla levelillä liikutaan maailmassa.
179,6 - ruotsalaisten miesten keskipituus
166, 9 - ruotsalaisten naisten keskipituus
Olen 195cm mies ja preferoin lyhyitä naisia. He ovat jotenkin luonnostaan niin helposti dominoitavia. Saa alkukantaisen luolamiehen geenit aktivoitumaan. Tykkään kun voin helposti nostaa naisen kainaloista ilmaan ja heittää sängylle.
M32
179 - 181 cm, miehet, Saksa
165 -: 166, 1 cm naiset, Saksa
...
Ei arjalaisetkaan kauhean pitkiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset itsekehut sitten sieltä 🤣
Saa kai itsestään olla tyytyväinen
eri-
Ei häiritse kenenkään pituus. Kaikenpituiset, -kokoiset ja -ikäiset ovat parisuhteissa. Katsokaa vaikka ympärillenne.
Suomalaiset naiset ovat pidempiä kuin englantilaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 169 cm nainen ja yllättävän paljon on miehiä, jotka on mun pituisia. Ne on yleensä huomattavasti lyhyemmän naisen kanssa liikkeellä. Naiset on muakin puoli päätä lyhyempiä.
Eli heidän naiset on alle 140 cm. Alle 170 cm miehelle ei ole kovin yleinen pituus. Ehkä et vain hahmota pituuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 195cm mies ja preferoin lyhyitä naisia. He ovat jotenkin luonnostaan niin helposti dominoitavia. Saa alkukantaisen luolamiehen geenit aktivoitumaan. Tykkään kun voin helposti nostaa naisen kainaloista ilmaan ja heittää sängylle.
M32
Samasta syystä naiset sanovat haluavansa pitkän miehen, mutta vain tämä kommentti saa alapeukkuja. Mielenkiintoista. 🤔
Juutalaisten keskipituus.
Naiset n. 163 cm
Miehet n. 176 cm