Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.

Vierailija
27.09.2025 |

Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille. 

Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin. 

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet kitisee, draamailee ja kukkoilee. Se kitinä ja huono itsetunto on ongelma, ei lyhyys. 

Ei viitsi alkaa miehen terapeutiksi. Alkakaa te lyhyet tapit. Saakaa k ä ä p i ö lapsia.

T. Pitkä 

Hei Pitkä. Tiedän pitkän pariskunnan, jolle ihmisten pituus oli joka kohdassa asia nro 1. Vain pitkät ovat oikeanlaisia ihmisiä. Saivat sitten lyhytkasvuisen lapsen. Loppui puhe pituudesta. 

Elämä opettaa. 

Vierailija
162/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.

Osuu just oikein

-M185 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies on uljas. Pituus tuo ehkä turvallisuudentunnettakin lisää. Mutta kyllä saman turvallisuusefektin saa lyhyemmänkin miehen kanssa, jos hän on sen sortin äijä, josta näkee jo päältä, ettei hänelle ryppyillä. 😂

Vierailija
164/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kimppuun hyökkäsi n.172 cm mies. Ehti vetää turpaan pari kertaa. Päätin isompana ja muutamaa vuotta vanhempana, että en edes puolustaudu. Näyttäkööt kaikkensa kerran aloitti. Jatkoin rauhallisena jääkiekosta puhumista muiden kanssa. Oli varmaan melko näky.

Vierailija
165/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos alle 170cm mies törmää naisten kanssa noin 10/100 tapauksessa siihen että on liian lyhyt ja niissäkin tapauksissa nainen on 175 nii kertoo se paljon minkä verran se merkitsee naisille. Käytännössä ei juuri koskaan tule tilannetta vastaan jossa nainen sanoisi että olet liian lyhyt. Sensijaan aina sanotaan että ei ole mitään merkitystä ja sisin ratkaisee, siitä sisimmästä sanotaan että olet paras mies. Lopulta oletkin alle 170cm todella suosittu mies

Vierailija
166/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omalla kohdallani tykkää, että pituusero olisi suuri.  Korkeintaan ihanne olisi 10-15 cm pidempi.  Olen 165 cm.  Olen huomannut suuren pituuseron antavan pariskunnasta oudon mielikuvan.  Kun katsoo heidän kävelyään, niin ei välty harhanäyltä, että isä kävelee tyttärensä kanssa.  Onhan niitä tietysti vastaavasti pareja, joissa nainen on pidempi.  On tietysti hienoa, jos miehen ego on niin vahva, ettei anna pikkuasioiden tulla hyvän suhteen esteeksi.  Kun iso mies havittelee pienikokoista naista, niin voihan siinäkin olle jonkinlainen hoiva efekti.  Kukapa ei ihastuisi mm. eläimen pentuun, tulee vaistomaisesti tunne, että se tarvitsee huolenpitoa.  🐶

Vierailija
167/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa lähes aina itseään lyhyemmän naisen. Niin pinnallisia he ovat, jopa ne katkerat lyhyet miehet.

Mitä sillä on väliä. Olen itse 167cm mies ja 90% naisista on lyhyempiä kuin mä. Ei kukaan nainen sanoi että oot liian lyhyt. 

Vierailija
168/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummalle pituus on yhdentekevää 👵👍🌈💥 kuhan meisselssöni ei oo liian pitkä kun tekee kipiää 🧨💥

Oujee 👴 Puppa on vaan 169,5 cm 👍

Vierailija
169/169 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on jännä asia parisuhteissa. Ajattelin vuosia, ettei sillä ole niin suurta väliä, tyypillä itsellään. Mutta suurin osa kumppaneistani on ollut pitkä. Olen 150cm. Lyhyin pitkäaikaisista kumppaneistani oli 178m pitkä, hänelle pituuteni oli ongelma; hänestä oli vaikeaa pitää kädestä kiinni tai halata, kun taas pisimmälle miehelle, joka oli 193cm pitkä, nämä asiat eivät olleet ongelmia. Kaikki on suhteellista. Mieheni on 185cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme