Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.

Vierailija
27.09.2025 |

Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille. 

Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa lähes aina itseään lyhyemmän naisen. Niin pinnallisia he ovat, jopa ne katkerat lyhyet miehet.

Vierailija
42/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.

Keksitkö ihan omasta päästä vai oliko teitä oikein joku ryhmä keksimässä höpöjuttuja?

Ei se ole höpöä, vaan totta. Pieni mies = pieni muna 🤏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm ja nykyinen mieheni on 192cm. Entinen mieheni oli 187cm. Poikaystäväni oli 183cm ja ensirakkauteni myös 189cm.

Kyllä, pitkiä miehiä kaikki, kieltämättä, mutta jokaisen luonteeseen minä olen rakastunut. Enkä minä näille mitoille mitään voi, sillä itsehän nämä kaikki ovat tehneet aloitteet. 

He ovat valinneet viedä minut ulos ja minä olen sittemmin rakastunut. Olenhan minä joskus nuorena käynyt muidenkin pitkien miesten kanssa treffeillä.

Kukaan lyhyt mies ei ole ollut minusta ikinä kiinnostunut. Miksi se on minun vikani? Minä en ole tehnyt aloitteita, koska minun nuoruudessani kivikaudella se ei ollut tapana. En ole oppinut sellaiseen.

Eikä ole sinänsä tarvinnutkaan, kun miesseuraa on löytynyt muutoinkin.

Ei minulla ole preferenssiä pitkiin miehiin. Ne vain ovat olleet pitkiä miehiä, jotka ovat huomanneet ja tykänneet minusta.

Itse pidän erityisen älykkäistä, sosiaalisista, sensitiivisistä, hyvätapaisista, raittiista ja empaattisista miehistä. Pituus ei ole kriteeri. 

N50

Oletko 50-vuotias vai syntynyt vuonna 50, vai onko tuo joku viitenumero? Kyllä nykyisten 50-vuotiaiden nuoruudessa nainen saattoi hyvin tehdä aloitteen.

Vierailija
44/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän lyhyistä naisista, olen mies 188 cm.

Sulla on varmaan pienikalu?

Vierailija
45/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pitkä suhde sekä 170cm että 190cm miehen kanssa, kumpikin on silmiini pitkä, koska olen itse alle 160cm. Minun pituiselleni pituus varmaan harvemmin merkkaa paljoakaan, koska miehet ovat lähes aina pidempiä, eikä asiaan kiinnitä huomiota. Enkä oikeasti ole tavannut ketään itseäni lyhyempää miestä livenä koskaan. Mutta ystäväni 175cm on tarkka siitä, että mies on häntä pidempi, mieluusti paljon. Toisaalta toinen ystäväni, yli 170cm hänkin, on ollut itseään lyhyemmän miehen kanssa vuosia. Tämä, jolle pituus merkitsee paljon, on muutenkin ihan erilaiset kriteerit asettanut miehilleen, siinä missä tämä toinen rakastuu suoraan henkilöön, niin tämä toinen punnitsee ensin että tietyt ulkoiset seikat täyttyy.

Minusta on ihan okei asettaa ties mitä vaatimuksia, saattaa moni helmi toki pudota hyppysistä minun mielestäni vähän typerän asian vuoksi, mutta mikäpä minä olen sanomaan miten muiden tulee pariutua.

Sen vaan sanon, että lyhyt mies ei ole automaattisesti mitenkään epähaluttava. Turha sellaista edes kailottaa, kun ei se yleensä niin mene.

Vierailija
46/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuollaiset koko-asiat merkkaa. Itselläni ei merkitystä  pituudella, eikä myöskään painolla. 

Vierailija
47/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan tilatollisesti totta että sekä lyhyillä miehillä (<165 cm) että pitkillä naisilla (>180 cm) on tavallista useammin vaikeuksia löytää kumppania. Tähänkään ketjuun on useita vastauksia tullut jossa nainen kertoo ettei miehen pituudella ei ole merkitystä. Kukaan näistä ei ole kertonut omaa tai seurustelukumppaninsa pituutta. Itse luen vastaukset muotoon, että miehen pituudella ei ole merkitystä niin kauan kuin mies on itseä pidempi. Sama suhtautuminen on tavallista nyös miehillä. Naisen pituudella ei ole merkitystä kunhan tämä on itseä lyhempi.

Vierailija
48/48 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.

Aika hassulle näyttää pätkä nainen todella pitkän miehen kanssa

Voi olla. Mutta eipä se rakkaus pituutta katso.