Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.

Vierailija
27.09.2025 |

Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille. 

Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin. 

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudolta kuulostaa, valita ihminen jonka kanssa pitää elää, että pituus olisi jotenkin ratkaisevaa?

Naiset ovat outoja ja pinnallisia olentoja. Vähän pidin kyllä pidin naisia ihan v*** tun tyhminä kun joskus teininä kuulin tuon että naisille se pituus on joku juttu.

Miksi se on tyhmää, jos pitää pitkistä miehistä? Pitäähän miehetkin isoista tisseistä. 

Vierailija
62/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeläiselle on lyhyys huono asia joskus. Tyttö haluaa 165cm vähintään, poika voi toivoa vähän enemmän. Persoonana lyhyt on kiva, mutta käytännössä haluat ylettyä hyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan 170cm lyhyt, mutta mulla on iso kulli. Aina on naisille maistunu.

Vierailija
64/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudolta kuulostaa, valita ihminen jonka kanssa pitää elää, että pituus olisi jotenkin ratkaisevaa?

Onhan se tärkeää. En itse haluisi miestä, ketä en yllä suudella. Pituus on tärkeä asia.

Vierailija
65/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 175cm miehille pitäisi antaa 25 prosentin kevennys tuloveroon. Alle 170cm miehille 50 prosentin kevennys. Naisille he kelpaavat valitettavasti usein vain tykinruoaksi

No samalla logiikalla sitten naisille, joilla on MBI yli 35  se 25 prosentin kevennys, ja vielä lihavammille 50% kevennys, Eihän he kelpaa miehille.

Vierailija
66/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.

Miten ylsit suutelemaan noin pitkää miestä? Miten seksi onnistui?

Vierailija
67/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lyhyempi kuin minä. Ei ole ongelma. 😊 

Vierailija
68/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinapin kera, onko pätkästä enää mitään jäljellä.?

Vierailija
69/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hoikat naiset pieree ihanasti ja niiden pepuista tulee herkullista suklaata😋

Olisi kivaa olla noin hullu.  Olisi aina tuoretta suklaata automaatista, eikä lihottaisi vaikka söisi kuinka paljon.

Vierailija
70/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kun päädytään vaakamamboon.

Vierailija
71/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinapin kera, onko pätkästä enää mitään jäljellä.?

En oo sinappia tarjonnu, kermavaahtoa kylläkin. Näytti maistuvan.

Vierailija
72/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oman pituinen on kivempi kuin hujoppi. N162

Vierailija
73/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat ihastukseni ovat olleet noin 175 senttisiä miehiä voi olla että allekin, itse olen 163 cm. Siskolleni hieman eri kriteerit mutta hän onkin 182 cm, on toki itseään lyhyemmän kun kanssa seurustellut, teki kuitenkin lapset 194 cm miehensä kanssa. 

Vierailija
74/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole muuten väliä kunhan mies on naista pitempi, edes vähän. Meillä on 167/ 175 ja hyvin menee 

Vakka kantensa valitsee 

Vierailija
75/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsestäänselvyys, että lyhyellä naisella on lyhyt mies. Mies saa olla KORKEINTAAN 175 cm. Sekin on jo liikaa.

Maailmassa on tarpeeksi pidempiä naisia pitkille miehille

Joku 170 cm nainen on just sopiva. Hän on joka tapauksessa lyhyempi kuin pitkä mies.

Lyhyet paritukoot keskenään ja pidemmät keskenään. Säilyy tasapainoinen vaikutelma. 

Vierailija
76/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe 165 cm

Ariane Grande 153 cm

Vierailija
77/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173cm ja haluan itseäni pitemmän miehen. Ei tarvitse olla parimetrinen mutta itseäni pitempi kuitenkin mielellään. Lyhyet miehet ovat usein jäätävän rasittavia kitisijöitä ja pätijöitä. Ei kukaan viehäty siitä että vihaat itseäsi ja purat sen vielä muihin.

Vierailija
78/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat itsevarmoja. Se vetoaa naisiin.

Vierailija
79/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 173cm ja haluan itseäni pitemmän miehen. Ei tarvitse olla parimetrinen mutta itseäni pitempi kuitenkin mielellään. Lyhyet miehet ovat usein jäätävän rasittavia kitisijöitä ja pätijöitä. Ei kukaan viehäty siitä että vihaat itseäsi ja purat sen vielä muihin.

Kyllä pitkätkin miehet ovat kitisijöitä.

Kurjaa, jos pitkä mies kitisee ja kohtelee huonosti lähimmäisiään.

Vierailija
80/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se joillekin on. Itse en huomattavasti lyhyempää vois kuvitella ottavani, mutta ne onkin aika harvinaisia. Olen 158cm

Mikset voisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi