Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.

Vierailija
27.09.2025 |

Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille. 

Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin. 

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se  lyhyempi mies vähän nolo asia naiselle

170 cm  nainen

Vierailija
102/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.

Tämä oli päivännparas tiede pläjäys. Ei sillä ole mitään tekemistä oikeasti sen asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilaisten naisten keskipituus 165 cm.

Jne. He ovat pidempiä kuin englantilaiset naiset.

Naiset näyttävät eurooppalaisittain olevan aika lyhyitä.

Eivätkä miehetkään aivan kauhean pitkiä ole - eivät ruotsalaiset eivätkä arjalaisetkaan.

Päätelmäni: pitkän miehen kannattaa hakea itselleen nainen Latviasta.

Vierailija
104/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 195cm mies ja preferoin lyhyitä naisia. He ovat jotenkin luonnostaan niin helposti dominoitavia. Saa alkukantaisen luolamiehen geenit aktivoitumaan. Tykkään kun voin helposti nostaa naisen kainaloista ilmaan ja heittää sängylle.

M32 

Hyi !

Vierailija
105/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä naisilla on yleensä myös aika tiukka ja pinkeä vako. Toki jos makaavat useiden miesten kanssa, sekin löystyy ajallaan.

Mies

Vierailija
106/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienillä naisilla on yleensä myös aika tiukka ja pinkeä vako. Toki jos makaavat useiden miesten kanssa, sekin löystyy ajallaan.

Mies

Vähän niin kuin miehelle löystyy muna mitä useammin panee.

Vierailija
107/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179 - 181 cm, miehet, Saksa

165 -: 166, 1 cm naiset, Saksa

...

Ei arjalaisetkaan kauhean pitkiä ole.

Mutta kuinka paljon tilastoihin vaikuttaa ne miljoonat lähi-itäläiset, turkkilaiset ym jotka maassa asuu?

Vierailija
108/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 179 cm mies. Tykkään saman pituisista ja pidemmistä naisista, ja jotkut sellaiset ovat tykänneet minusta.

Vierailija
109/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170 cm  nainen

170 cm oleva mies on keskimäärin pidempi kuin mm. englantilaiset, ranskalaiset, juutalaiset, suomalaiset, ruotsalaiset, irlantilaiset naiset.

Joten 170 cm on ihan hyvä pituus miehellä mitä tulee naismarkkinoilla kansainvälisesti. Myös Suomessa.

Pitkät ihmiset ovat poikkeus maailmassa.

Vierailija
110/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.

Ja sinä voisit muka seurustella vaikka 150 cm pitkän (?) miehen kanssa? Tai itsesi mittaisen, eli 158 cm pitkän???? Epäilen, että et seurustelisi noin lyhyen miehen kanssa. 

Kyllä sillä pituudella sittenkin taitaa olla merkitystä.  Hyvähän se on noin sanoa, kun ei noin lyhyitä ukkoja juurikaan ole. 

Vierailija
111/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Mutta kuinka paljon tilastoihin vaikuttaa ne miljoonat lähi-itäläiset, turkkilaiset ym jotka maassa asuu?

Olen koko ikäni nähnyt ihmisiä eri puolilta Eurooppaa. Ihan aitoranskalaiset ovat hyvinkin lyhyitä ja arjalaiset miehetkään eivät ole huomattavan pitkiä. Jne. Tämä ennen m - muuttobuumia 

Hollantilaiset ovat pitkiä.

Vierailija
112/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm  nainen

170 cm oleva mies on keskimäärin pidempi kuin mm. englantilaiset, ranskalaiset, juutalaiset, suomalaiset, ruotsalaiset, irlantilaiset naiset.

Joten 170 cm on ihan hyvä pituus miehellä mitä tulee naismarkkinoilla kansainvälisesti. Myös Suomessa.

Joku ei tykännyt tästä.

Minkäpä tuolle mahtaa.

Eurooppalaiset eivät keskimäärin ole huomiota herättävän pitkiä.

Eivät edes ruotsalaiset.

Vierailija
113/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo aloitus. Eli lyhyt nainen tulee kertomaan, että kaikki miehet on HÄNEN näkökulmastaan pitkiä ja mitä ihmettä kommentoitte miesten pituutta. 😅 No itse olen 171 cm ja haluan kyllä miehen olevan minua pitempi. Ei ole ollut ongelmaa kylläkään tämän suhteen. Niin ja olen erittäin tyytyväinen pituuteeni: lyhyiden naisten seurassa tunnen itseni kuin malliksi ja pitkien naisten seurassa siroksi. En ole lyhyt ja persjalkainen enkä avuton vaan yletän hyllyille itse ym.

Sellaiset itsekehut sitten sieltä 🤣

Saa kai itsestään olla tyytyväinen

eri-

Toki mutta miksi pitää haukkua muut siinä sivussa? Ei kuulosta kovin tyytyväiseltä.

Enhän haukkunut. Kerroin vain, että en koe avuttomuutta jne. Viestistäni on luettavissa myös naisten pituuserojen hyödyt, jotka koen onneksi saavani molemmat, eri tilanteissa. Eli ts. lyhyet naiset voivat kokea itsensä siroiksi ja pitkät naiset itsensä kuin malleiksi eli näyttäviksi, upeiksi naisiksi. Ollaan kaikki tyytyväisiä itseemme, jokaiselle pituudelle on ihailijansa. 😘

Vierailija
114/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm  nainen

Mun mies on 169 cm ja minä 168 cm. Kyllä mua on aina sen lyhyys haitannut, mutta oon yritänyt ajatella, että eihän sitä pituuttaan kukaan saa  itse päättää.  Eikä mieskään ole koskaan sanonut, että minun pitäisi olla lyhyempi, joten en oikein voi hänelle vinkua, että miksi hän on noin lyhyt. 

Valokuvissa yritän seisoa kauempana hänestä, ettei niin huomaisi miten pitkä olen miehen rinnalla. Mies kun onnistuu vielä näyttämään lyhyemmältä, kuin on ja minä hoikkana pitemmältä, kuin olen. Saan usein päivittelyjä sitä miten pitkä olen. Tunne itseni jättiläiseksi mieheni rinnalla, vaikka olen siro ja hentorakenteinen. 

Olen huomannut joistakin tuttavapariskunnista, joissa mies on myös lyhyt,   ja nainen lähes samanmittainen, että nainen seisoo kuvissa ja yleensäkin miehen vieressä vähän kyyryssä ja polvet koukussa.  Joo, ei se ole kiva tuntea itseään miehen rinnalla isoksi, enkä nyt tarkoita kiloja. 

Vierailija
115/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 195cm mies ja preferoin lyhyitä naisia. He ovat jotenkin luonnostaan niin helposti dominoitavia. Saa alkukantaisen luolamiehen geenit aktivoitumaan. Tykkään kun voin helposti nostaa naisen kainaloista ilmaan ja heittää sängylle.

M32 

Samasta syystä naiset sanovat haluavansa pitkän miehen, mutta vain tämä kommentti saa alapeukkuja. Mielenkiintoista. 🤔

Dominointi on aika vahva sana. S&M-juttuja.

Vierailija
116/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällä palstalla olet vasta huomannut tämän? 

Vierailija
117/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm  nainen

Mun mies on 169 cm ja minä 168 cm. Kyllä mua on aina sen lyhyys haitannut, mutta oon yritänyt ajatella, että eihän sitä pituuttaan kukaan saa  itse päättää.  Eikä mieskään ole koskaan sanonut, että minun pitäisi olla lyhyempi, joten en oikein voi hänelle vinkua, että miksi hän on noin lyhyt. 

Valokuvissa yritän seisoa kauempana hänestä, ettei niin huomaisi miten pitkä olen miehen rinnalla. Mies kun onnistuu vielä näyttämään lyhyemmältä, kuin on ja minä hoikkana pitemmältä, kuin olen. Saan usein päivittelyjä sitä miten pitkä olen. Tunne itseni jättiläiseksi mieheni rinnalla, vaikka olen siro ja hentorakenteinen. 

Olen huomannut joistakin tuttavapariskunnista, joissa mies on myös lyhyt,   ja nainen lähes samanmittainen, että nainen seisoo kuvissa ja yleensäkin miehen vieressä vähän kyyryssä ja polvet koukussa.  Joo, ei se ole kiva tuntea itseään miehen rinnalla isoksi, enkä nyt tarkoita kiloja. 

En ymmärrä mikä siinä on kauheaa. Itse kun asuin Aasiassa niin ei tuntunut ollenkaan kauhealta olla se pisin jolta pyydetään apua korkealle kurotteluun.

N155cm

Vierailija
118/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Irakilaisten keskipituus;

Miehet 173 cm

Naiset 158 cm

Vierailija
119/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm  nainen

En ymmärrä mikä siinä on kauheaa. Itse kun asuin Aasiassa niin ei tuntunut ollenkaan kauhealta olla se pisin jolta pyydetään apua korkealle kurotteluun.

N155cm

Kiinalaisten naisten keskipituus: 158 cm.

Sinä olet lyhyempi : D

Vierailija
120/169 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 165 cm. Kyllä mulle riittää että on vaikka 170 cm jos on muuten ihan miehekäs. Mut mielellään kuitenkin vähän pidempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan