Siis onko miehen lyhyys oikeasti kovinkin häiritsevä asia? Olen itse lyhyt nainen.
Olen lyhyt nainen ja tällä palstalla olen huomannut, että ilmeisesti lyhyet miehet ovat jotenkin huonoja vaihtoehtoja naisille.
Olen itse vain 154cm niin mulle kaikki miehet on pitkiä. Yleensä ne hujopit mua kattelee, outoa sekin.
Kommentit (48)
Minulle kelpaa lyhyt mies, koska olen itsekin lyhyt.
Olin nuorempana ihastunut Ressu Redfordiin, joka on 168 cm pitkä. Ressu on komea edelleen.
Rap-muusikko Ville Gallen pituus on Ilta-Sanomien mukaan 165 cm.
Tunnen monia miehiä, joiden pituus on alle 160 cm ja he ovat onnellisesti naimisissa. Heidän poikansa ovat isäänsä huomattavasti pidempiä.
Mulle tulee amazon-olo, jos mies on pienempi kuin minä. Oma mies ei ole kuin 3cm pidempi minua, mutta on harteikas
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa, valita ihminen jonka kanssa pitää elää, että pituus olisi jotenkin ratkaisevaa?
Naiset ovat outoja ja pinnallisia olentoja. Vähän pidin kyllä pidin naisia ihan v*** tun tyhminä kun joskus teininä kuulin tuon että naisille se pituus on joku juttu.
Jaaha, sinkö sen sitten tiedät? Sori, sain hyvät naurut tästä tieteellisestä tutkimuksesta. Koskiko tutkimus mitä maailman kolkkaa? Eurooppaa, Pohjois-Amerikkaa, Aasiaa, Afrikkaa? Jne
Vierailija kirjoitti:
Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.
No voisitko seurustella 140 cm miehen kanssa?
Olet sen verran lyhyt, että nuo miehet ovat molemmat sinua pidempiä. Monelle muulle naiselle vain toinen noista olisi pidempi.
Onhan naisten pituudellakin varmasti miehille väliä. Yli 180cm pituus naisella varmasti karsii jonoa
Olen aivan ihastunut yhteen itseni pituiseen mieheen. Olen 165cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen 158 cm. Olen seurustellut miehen kanssa, joka on 193 cm ja toisen kanssa, joka on 168 cm. Mielestäni pituus ei ratkaise, vaan tyyppi sinänsä.
Aika hassulle näyttää pätkä nainen todella pitkän miehen kanssa
Kuten sanoin, mun on hirmu vaikea ajatella asiaa koska olen itse niin lyhyt, 154cm.
160cm mies olisi mua kuitenkin 6cm pidempi, joten mulle kävisi hyvin. Mutta entä 153cm mies? Onko sellaisia edes kovin paljon? Harva nainenkaan on niin lyhyt? Lyhytkasvuisuuden raja on 150cm ja se on asia erikseen.
Kysymys naisille:
Voisitko olla pyörätuolissa istuvan miehen kanssa? Mulla on yksi tuttava joka istuu pyörätuolissa (pituutta olisi muuten varmaan 185cm), joten hänen päänsä on suunnilleen samoilla korkeuksilla kanssani, vähän alle. Eli katsoo minua alhaalta päin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.
Afrikkalaisilla miehillä on maailman pisimmät penikset, vaikka afrikkalaisten miesten keskipituus ei yllä länsimaalaisten mittoihin.
Mulla on aikuinen poika, joka on n. 168cm.
Mieheni on mua merkittävästi pidempi, 183cm, mutta sukuni on lyhyttä sakkia joten osa lapsistamme on lyhyitä.
Poikani on erittäin fiksu ja komea, olen tosi pahoillani hänen puolestaan jos joku nainen sivuuttaa hänet tuon pituutensa takia.
Olen itse rakastunut omaan puolisooni ajattelematta ollenkaan hänen pituuttaan. Hän oli hyvä tyyppi hyvillä elämänarvoilla, mutta en voi valehdella, etteikö se häiritsisi jos oma mies olisi tosi pienikokoinen. Lyhyys ei olisi niin ongelmallista, mutta sirous ehkä. Makunsa kullakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan mies on vähintään 10 cm pidempi? Jos miehen pituudella ei ole meritystä, niin miksi et ole seurustellut itsesi pituisen tai itseäsi lyhemmän miehen kanssa?
Ehkä ei etsi seuraa harmaalla hiacella
Joo, elikkä sulle olis ok tapailla itseäsi lyhyempää miestä?
Näissä keskusteluissa useimmilla on kyse siitä, että kuinka pitkä toinen on SUHTEESSA OMAAN PITUUTEENSA.
Olen 170cm ja nykyinen mieheni on 192cm. Entinen mieheni oli 187cm. Poikaystäväni oli 183cm ja ensirakkauteni myös 189cm.
Kyllä, pitkiä miehiä kaikki, kieltämättä, mutta jokaisen luonteeseen minä olen rakastunut. Enkä minä näille mitoille mitään voi, sillä itsehän nämä kaikki ovat tehneet aloitteet.
He ovat valinneet viedä minut ulos ja minä olen sittemmin rakastunut. Olenhan minä joskus nuorena käynyt muidenkin pitkien miesten kanssa treffeillä.
Kukaan lyhyt mies ei ole ollut minusta ikinä kiinnostunut. Miksi se on minun vikani? Minä en ole tehnyt aloitteita, koska minun nuoruudessani kivikaudella se ei ollut tapana. En ole oppinut sellaiseen.
Eikä ole sinänsä tarvinnutkaan, kun miesseuraa on löytynyt muutoinkin.
Ei minulla ole preferenssiä pitkiin miehiin. Ne vain ovat olleet pitkiä miehiä, jotka ovat huomanneet ja tykänneet minusta.
Itse pidän erityisen älykkäistä, sosiaalisista, sensitiivisistä, hyvätapaisista, raittiista ja empaattisista miehistä. Pituus ei ole kriteeri.
N50
Ei kyllä kiinnosta ratkaisevissa määrin miehen pituus, mielellään kuitenkin alle 180 jos saa toivoa. Ei sillä merkitystä ole, että kiinnostunko, lähinnä käytännön syistä on helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ja tiedän monta superseksikästä miestä, jotka ovat alle 180 cm. Joko mies on miehekäs ja seksikäs tai ei ole ja pituudella ei ole merkitystä.
Aivan, jos olet komea mallikasvoinen miljonääri saat 170cm pituuden anteeksi. Jos olet miljardööri, saat jopa ruman naaman ja 160cm pituuden anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lyhyillä miehillä myös penis on huomattavan lyhyt. Normaalisti miehillä se on n. 10% pituudesta.
Keksitkö ihan omasta päästä vai oliko teitä oikein joku ryhmä keksimässä höpöjuttuja?
Miehet haluaa lähes aina itseään lyhyemmän naisen. Niin pinnallisia he ovat, jopa ne katkerat lyhyet miehet.
se taitaa olla suurempi asia sille lyhyelle miehelle