Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa
Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.
Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta
Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…
Kommentit (2145)
Vierailija kirjoitti:
"Mitä häketallenteen kummallisuuksia tarkoitat, jotka eivät selity muuten kuin taustanauhan avulla?"
Kirjoitin niistä ketjuun jo aamupäivällä. Nyt en ehdi enää uudelleen selostaa.
Eri mutta fine, mietitään että olisi ollut taustanauha.
Oletko miettinyt; a) mistä tällainen ajatus taustanauhasta on syntynyt alunperin ja miten se KOKO tarina tästä nauhan käytöstä meni? Pidätkö sitä uskottavana? b) jos hyväksytään taustanauha, niin ajatteletko miten KOKO tapahtuma olisi mennyt, miten se sopii muuhun näyttöön ja pidätkö tätä ihan aikuisten oikeesti uskottavana?
Tämän takia jankataan siitä ettei jaksa jauhaa. On helppoa irrottaa joku yksittäinen seikka joka kuulostaa oudolta ja takertua siihen, mutta sitten kun koko homma pitäisi miettiä analyyttisesti muun näytön valossa niin koko tarina kaatuu. Ja johonkin seikkaan vaan jaksetaan takertua koska musta tuntuu.. ja jätetään huomioimatta, miten aion paljon vääristynyttä tietoa ja väärennettyä materiaalia tästä on laitettu viranomaisten ja median puolelta liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hejacci-vajacci on vallannut koko ketjun ja kirjoittanut 9/10 viesteistä ja vastailee itselleen teeskennellen että muutkin ovat samaa mieltä hänen kanssaan. Peukuttaa omia viestejään VPN:llä.
Kun olet niin varma AA:n syyllisyydestä, niin miksi et toimita teonkuvausta syyttäjälle? He eivät pystyneet selittämään miten AA olisi voinut tehdä murhan.
Paljastatko tässä, kuinka itse olet menetellyt peukuttelussa? Tätä ketjua lukiessa onkin saanut ihmetellä, kuinka paljon alapeukuttajia vauvapalstalaisista löytyy asioille, joista moni ei varmaan tiedä mitään. Mutta Annelille ja hänen kannattajilleen ne ovat tärkeitä pointteja.
Samoin silmiinpistävää on tuo, kuinka Annelin kannattajat leimaavat eri mieltä olevia joksikin trolleiksi tai lynkkaajiksi. Itse he ovat vallanneet mi nfon, ja nyt siellä esimerkiksi nimimerkki Her mione iloitsee, kuinka sijaisvanhempi
En kannata kumpaakaan ihmisenä. En tunne heitä. Uskon, että isoimmalla osalle "kannattajia" kyse on siitä, että meidän yhteiskunnassa ei saisi tapahtua tällaisia oikeusmurhia kenellekään, ei edes vaikka olisi millainen historia. Keskustelu keskitty Ulvilasta jankkaamiseen, koska on turhauttavaa miten ihmiset jäävät niin sokeaksi ja sama voi tapahtua uudelleen kenelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hejacci-vajacci on vallannut koko ketjun ja kirjoittanut 9/10 viesteistä ja vastailee itselleen teeskennellen että muutkin ovat samaa mieltä hänen kanssaan. Peukuttaa omia viestejään VPN:llä.
Kun olet niin varma AA:n syyllisyydestä, niin miksi et toimita teonkuvausta syyttäjälle? He eivät pystyneet selittämään miten AA olisi voinut tehdä murhan.
Paljastatko tässä, kuinka itse olet menetellyt peukuttelussa? Tätä ketjua lukiessa onkin saanut ihmetellä, kuinka paljon alapeukuttajia vauvapalstalaisista löytyy asioille, joista moni ei varmaan tiedä mitään. Mutta Annelille ja hänen kannattajilleen ne ovat tärkeitä pointteja.
Samoin silmiinpistävää on tuo, kuinka Annelin kannattajat leimaavat eri mieltä olevia joksikin trolleiksi tai lynkkaajiksi. Itse he ovat vallanneet mi nfon, ja nyt siellä esimerkiksi
Ei ole enää mitään järkeä siinä, kuinka Auerin kannattajat maalailevat Annelin vastaisen sal*liiton käsittävän lähes kaikki poliisit, toimittajat ja uskovaiset. Pieni Liekki puhuu ihan "vainoajaringistä". Samalla he väittävät, että oikea huppis olisi joku, jonka kengännumero on huomattavasti suurempi kuin mitä Ulvilan takkahuoneen lattialta on mitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun silminnäkijätyttären kertomuksesta käy ilmi että isä on voinutkin olla jo kuollut ennen hätäpuhelua, niin tuo tapahtumien järjestys voi olla toinen kuin mitä Auer antaa ymmärtää.
Mistä tytön sanomisesta voi ymmärtää näin?
Varmaan parempi vain myöntää itselleen, että on tullut huijatuksi. Siellä on aika häijyt tahot taustalla, jotka Auerin lavasti syylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun silminnäkijätyttären kertomuksesta käy ilmi että isä on voinutkin olla jo kuollut ennen hätäpuhelua, niin tuo tapahtumien järjestys voi olla toinen kuin mitä Auer antaa ymmärtää.
Mistä tytön sanomisesta voi ymmärtää näin?
Tyttöä kuultiin monta kertaa jo 2006-2007.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin silmiinpistävää on tuo, kuinka Annelin kannattajat leimaavat eri mieltä olevia joksikin trolleiksi tai lynkkaajiksi. Itse he ovat vallanneet mi nfon, ja nyt siellä esimerkiksi
Kenelle näiden parinkymmenen vuoden aikana on myös käynyt näin? Eiköhän Auer ole vaan poikkeuksellisen kova luu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan parempi vain myöntää itselleen, että on tullut huijatuksi. Siellä on aika häijyt tahot taustalla, jotka Auerin lavasti syylliseksi.
Auerin kannattajien on vaikea myöntää tulleensa emäntänsä huijaamaksi. Yhä edelleen penään selitystä siitä, miten muka lapset ovat kyenneet kertomaan niin yksityiskohtaisia kertomuksia asioista, joista heillä ei tuonikäisinä voisi muutoin olla tarkkaa tietämystä. Kuinka on käytännössä voitu manipuloida noin? Miksi halutaan unohtaa Jens?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auerin kannattajien on vaikea myöntää tulleensa emäntänsä huijaamaksi. Yhä edelleen penään selitystä siitä, miten muka lapset ovat kyenneet kertomaan niin yksityiskohtaisia kertomuksia asioista, joista heillä ei tuonikäisinä voisi muutoin olla tarkkaa tietämystä. Kuinka on käytännössä voitu manipuloida noin? Miksi halutaan unohtaa Jens?
Mitä kertomusta tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vähä mitä olen jutusta lukenut niin Anneli ei ehdi murhaa hätäpuhelun aikana tekemään, tämän myönsi myös syyttäjä. Ja toisaalta ensihoito totesi että Jukka oli kuollut ihan hetki ennen kuun he tulivat, yrittävät vielä elvyttää.
Taustanauha teoria on liian kummallinen, eihän Anneli itse voi tietää kuinka kauan puhelu tulee kestämään, koska poliisit on paikalla jne.Se vähä mitä olet juttua kyennyt ymmärtämään ei oikein vaikuta.
Aseellinen väkivalta alkoi jo puolilta öin silloin kun asunnon valot olivat poikkeuksellisesti vielä päällä, kuten naapuri tiesi kertoa. Eihän Jukka vielä silloin ollut kuollut, vaikka häntä olikin jo haavotettu hyvin vakavasti. Hän oli tajuton menetettyään runsaasti verta ja Anneli uskoikin hänen jo kuolleeksi. Annelille jäi runsaasti aikaa ennen hätäpuhelua. Häke-puhelu tapahtui vasta paljon myöhemmin ja si
Oletko nähnyt kuvaa asunnon sisältä, siellä on verta pitkin seiniä kun Jukka tapetaan hätäpuhelun aikana. Tekijän oli oltava yltäpäältä veressä, jäljet on pitänyt tehdä sen jälkeen kun Jukan päästä on valunut veri koska tämän veren päällä on jälkiä ja tähän tarvitaan kengät. Puhelimen luona ei ole Jukan verta. Mihin Anneli siis piilotti puhelun aikana kengät, tekovälineen ja missä välissä hän teki nämä lavastukset, vaihtoi vaatteet yms. Ei hän ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vähä mitä olen jutusta lukenut niin Anneli ei ehdi murhaa hätäpuhelun aikana tekemään, tämän myönsi myös syyttäjä. Ja toisaalta ensihoito totesi että Jukka oli kuollut ihan hetki ennen kuun he tulivat, yrittävät vielä elvyttää.
Taustanauha teoria on liian kummallinen, eihän Anneli itse voi tietää kuinka kauan puhelu tulee kestämään, koska poliisit on paikalla jne.Se vähä mitä olet juttua kyennyt ymmärtämään ei oikein vaikuta.
Aseellinen väkivalta alkoi jo puolilta öin silloin kun asunnon valot olivat poikkeuksellisesti vielä päällä, kuten naapuri tiesi kertoa. Eihän Jukka vielä silloin ollut kuollut, vaikka häntä olikin jo haavotettu hyvin vakavasti. Hän oli tajuton menetettyään runsaasti verta ja Anneli uskoikin hänen jo kuolleeksi. Annelille jäi runsaasti aikaa ennen hätäpuhelua.
Jukkaa ei surmattu kesken hätäpuhelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseellinen väkivalta alkoi jo puolilta öin silloin kun asunnon valot olivat poikkeuksellisesti vielä päällä, kuten naapuri tiesi kertoa. Eihän Jukka vielä silloin ollut kuollut, vaikka häntä olikin jo haavotettu hyvin vakavasti. Hän oli tajuton menetettyään runsaasti verta ja Anneli uskoikin hänen jo kuolleeksi.
No sitten sä uskot taustanauha teoriaan minkä syyttäjätkin jo teilasivat kun oli niin mahdoton, ja toiseksi Jukka tosiaan kuoli juuri ennen kuin ensihoito saapui paikalle, he ovat todenneet että Jukka oli vielä hetki sitten elossa.
Vierailija kirjoitti:
"Peukuttaa omia viestejään VPN:llä."
Miksi syytät muita siitä, mitä itse teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet mulla olevan VPN? En tartte sellaista koneen hidastajaa. Mutta sulla näyttää olevan käytössä kun yhtäkkiä omiin viesteihisi tulee monta yläpeukkua, vaikka olet ainoa kirjoittaja joka syyllistää äitiä ja tytärtä.
"No sitten sä uskot taustanauha teoriaan minkä syyttäjätkin jo teilasivat kun oli niin mahdoton, ja toiseksi Jukka tosiaan kuoli juuri ennen kuin ensihoito saapui paikalle, he ovat todenneet että Jukka oli vielä hetki sitten elossa."
Olen häkepuhelua tutkineiden äänitutkijoiden ja akustiikan asiantuntijan kanssa samoilla linjoilla. Taustanauha sopii parhaiten kokonaiskuvaan ja yksittäisiin todisteisiin.
Kaipaan tarkempaa selvitystä noista kahdesta kuvasta, joissa väitetään näkyvän verilammikon suurentuneen. Milloin ne oli otettu? Poliisi oli kuitenkin paikalla vasta useita minuutteja hätäpuhelun jälkeen. Samoin ambulanssihenkilökunta. Mitä tarkoitetaan "hetki sitten" minuuteissa ilmaistuna? Olivatko ensihoitajat tehneet jo jotain kuvien välissä?
Älkää ruokkiko trollia, antaa sen keskustella keskenään ja peukuttaa omia viestejään.
"Mistä päättelet mulla olevan VPN? En tartte sellaista koneen hidastajaa. Mutta sulla näyttää olevan käytössä kun yhtäkkiä omiin viesteihisi tulee monta yläpeukkua, vaikka olet ainoa kirjoittaja joka syyllistää äitiä ja tytärtä."
Vaikuttaa siltä, että sotket koko ajan täällä kirjoittajia toisiinsa. Minä olen kai se, jota syytit omien viestien peukuttelussa. Olen kuitenkin saanut enimmäkseen hirveät määrät alapeukkuja, joskus ihan kummallisen monta.
Sitäpaitsi en ole syyllistänyt äitiä ja tytärtä yhteistoiminnasta. Olen sitä mieltä, että Anneli teki kaiken yksin, mutta hyväksikäytti lapsen läsnäoloa. Hän sai tyttärestä silminnäkijän olemattomalle huppikselle. Hänellä oli runsaasti aikaa luoda pienelle lapselle valemuisto huppiksesta.
Se, mitä tapahtui Turun Halisissa, on sitten uuden pohdinnan aihe.
Miten taustanauha sopii siihen, että Anneli vain yksinkertaisesti pimahti ja tappoi. Jukan tappaminen ei vaikuta suunnitellulta? Taustanauhan käyttäminen vaatisi suunnitelmallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet mulla olevan VPN? En tartte sellaista koneen hidastajaa. Mutta sulla näyttää olevan käytössä kun yhtäkkiä omiin viesteihisi tulee monta yläpeukkua, vaikka olet ainoa kirjoittaja joka syyllistää äitiä ja tytärtä.
Mutta päättelet muilla olevan VPN.n? Nämä multipeukutukset ilmestyvät yhtäkkiä Auerin puolustukseen liittyviin kommentteihin (kuten omiisi), jos et ole "sattunut" huomaamaan.
Samoin silmiinpistävää on tuo, kuinka Annelin kannattajat leimaavat eri mieltä olevia joksikin trolleiksi tai lynkkaajiksi. Itse he ovat vallanneet mi nfon, ja nyt siellä esimerkiksi nimimerkki Her mione iloitsee, kuinka sijaisvanhempien "karakteeriass assinaatio" on onnistunut.
Tällainen intensiivinen mustamaalauskampanja selittyy sillä, että syytetyillä on peräti kolmen miljoonan koppikorvaukset mielessään. Sen sijaan heidän fanikuntansa motiiveja on vaikeampi ymmärtää. Varsinkin Jensin valkomaalaus heidän keskuudessaan on käsittämätöntä, kun hänen taustansa kuitenkin on tiedossa.