Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla ollut stalkkeri milloinkaan?

Vierailija
05.03.2023 |

Miten se stalkkasi ja miten pääsit siitä eroon?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä herjasi netissä ja uhkaili. Ulkopuoliset ( lukijat) ilmoittivat poliisille. Sitä kautta sain tietää.

Olin yrittänyt erota suhteesta jo useamman vuoden kunnes muutin toiselle paikkakunnalle. Ukko sekosi täysin

Vierailija
2/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui aamuvarhain alaoven edessä laskuhumalassa selkä ovea vasten, jotta varmasti huomaisi, milloin liikun ja mihin suuntaan. Möykkäsi baareissa nousuhumalassa ja huusi nimeäni ja m*rhauhkauksia. Kun touhu kulki talousrikosten suuntaan, hän teki peruuttamattoman virheen, ja juttu päätyi käräjille. Hänet tyrmättiin, eikä hänestä ole kuulunut mitään yli kahteenkymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan stalkannut, mutta muuten mieleenjäänyt kokemus puhelinkoppi + lankapuhelinajoilta, kun puhelimeen pystyi liittämään erillisen nauhurin, joka toimi puhelinvastaajana:

Olin tavannut miestä muutaman kerran (2-3, en enää muista tarkalleen), mutta tajusin, ettei hommasta tule mitään. Kerroin sen hänelle. Hän tiesi, missä työskentelin, koska olimme tavanneet työpaikkani luona, mutta ei tiennyt missä asuin. Olin illalla yksin toimistossa, kun hän soitti ja kertoi olevansa läheisessä puhelinkopissa ja aikovansa tappaa minut, kun lähden töistä. No, jätin valot päälle ja livahdin takaovesta, jonka sijaintia hän ei tiennyt.

Kun olin päässyt kotiin, hän soitti sinne ja esitti saman uhkauksen. Yllytin häntä puhumaan asiasta lisää, kertomaan kuinka hän aikoo minut tappaa jne. Sen jälkeen sanoin, että nauhoitin kaiken, mitä hän sanoi, ja otan nyt yhteyttä poliisiin, ja suljin puhelimen. Hänelle tuli hätä ja hän soitti vielä kerran ja sanoi, ettei tarkoittanut mitä sanoi.

En minä mitään nauhoittanut, ei sillä laitteella edes pystynyt nauhoittamaan puheluita, mutta sitähän hän ei tiennyt.

Vierailija
4/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuinka usein stalkkaat EX:iä netissä/somessa?

Vierailija
5/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla varattu esimies tulee päivittäin tuijottamaan hyvin intensiivisesti, törmätään myös jatkuvasti käytävillä. En pääse siitä varmaan koskaan eroon, enkä aio lähestyä hänet tietenkin mitenkään itse.

Vierailija
6/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useampikin. Yhden onnistuin saamaan netin kautta teininä, onnistui selvittämään nimeni perusteella myös kotiosoitteeni. Lähetteli mulle vuosikausia lahjoja ja kortteja, loppuivat viimein kun olin 22v. Toinen pysäytteli mua kaduilla, antoi itse kirjoittamiaan eroottisia runoja ja puhelinnumeroaan. Kunnolla säikähdin vasta siinä vaiheessa kun yhtenä päivänä tää sankari koputteli mun ikkunaan ja olisi halunnut tulla sisään.

Nyt on taas vuoden verran ollut yksi ahdistelija. Pyytelee koko ajan ulos vaikka olen sanonut olevani varattu, töissä ehdottelee ihan muidenkin kuullen ja yrittää vongata multa puhelinnumeroa.

Miehiltä saan siis huomiota paljon muutenkin niin kai se on vaan sit hyväksyttävä että siellä joukossa on sitten muutama erikoisempikin tapaus..

Vierailija
7/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla varattu esimies tulee päivittäin tuijottamaan hyvin intensiivisesti, törmätään myös jatkuvasti käytävillä. En pääse siitä varmaan koskaan eroon, enkä aio lähestyä hänet tietenkin mitenkään itse.

Roikota muka epähuomiossa käytettyä terveyssidettä kädessä tai anna sen tippua hameen alta, kyllä poika pelästyy.

Vierailija
8/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oli, exä ei kestänyt eroa ja alkoi stalkata minua. Oli kiva olla yksin iltatallia tekemässä pimeänä talvi-iltana kun ex lähetteli viestejä, että "Kohta sua tullaan hakemaan" yms. Soitti kahden tunnin aikana 32 kertaa, tämän muistan varmaan ikuisesti. Tätä jatkui vuoden, sitten luovutti.

Vierailija
9/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, useampikin. Yhden onnistuin saamaan netin kautta teininä, onnistui selvittämään nimeni perusteella myös kotiosoitteeni. Lähetteli mulle vuosikausia lahjoja ja kortteja, loppuivat viimein kun olin 22v. Toinen pysäytteli mua kaduilla, antoi itse kirjoittamiaan eroottisia runoja ja puhelinnumeroaan. Kunnolla säikähdin vasta siinä vaiheessa kun yhtenä päivänä tää sankari koputteli mun ikkunaan ja olisi halunnut tulla sisään.

Nyt on taas vuoden verran ollut yksi ahdistelija. Pyytelee koko ajan ulos vaikka olen sanonut olevani varattu, töissä ehdottelee ihan muidenkin kuullen ja yrittää vongata multa puhelinnumeroa.

Miehiltä saan siis huomiota paljon muutenkin niin kai se on vaan sit hyväksyttävä että siellä joukossa on sitten muutama erikoisempikin tapaus..

Ilmoita esimiehelle, hänen esimiehelle, luottamusmiehelle... Onko "mies"valtainen työpaikka, kun selkärankaiset herrasmiehet virnuilevat tai näyttävät alistumismerkkejä?

Vierailija
10/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita esimiehelle, hänen esimiehelle, luottamusmiehelle... Onko "mies"valtainen työpaikka, kun selkärankaiset herrasmiehet virnuilevat tai näyttävät alistumismerkkejä?

On miesvaltainen ala mutta olen nyt päättänyt asian viedä eteenpäin, koska varsinkin tuo julkisesti ehdottelu on todella kiusallista ja nöyryyttävää.

Vierailija
11/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita hirveitä aivolössykkäpojujahan täälläkin riehaantuilee. Hyh hyh.

Vierailija
12/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei kannata ghostata miehiä ja mustamaalata heitä stalkkereiksi.

Vierailija
13/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hullu stalkkeri. Stalkkaus loppui siihen kun tein kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen.

Vierailija
14/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 2014 vainoamisesta tuli rikos. Jos ennen sitä olisi laki ollut voimassa, olisin tehnyt ilman muuta rikosilmoituksen.

Vierailija
15/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Projektissa epäonnistunut narsku yritti maksattaa vikansa minulla ja toisella osallisella, joka näkyvää työtä tekevänä sai enemmän nettihäirintää, loanheittoa, tms. Meitä yrittiin solvata julkisesti. Olemme kaikki naisia.

Vierailija
16/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan stalkannut, mutta muuten mieleenjäänyt kokemus puhelinkoppi + lankapuhelinajoilta, kun puhelimeen pystyi liittämään erillisen nauhurin, joka toimi puhelinvastaajana:

Olin tavannut miestä muutaman kerran (2-3, en enää muista tarkalleen), mutta tajusin, ettei hommasta tule mitään. Kerroin sen hänelle. Hän tiesi, missä työskentelin, koska olimme tavanneet työpaikkani luona, mutta ei tiennyt missä asuin. Olin illalla yksin toimistossa, kun hän soitti ja kertoi olevansa läheisessä puhelinkopissa ja aikovansa tappaa minut, kun lähden töistä. No, jätin valot päälle ja livahdin takaovesta, jonka sijaintia hän ei tiennyt.

Kun olin päässyt kotiin, hän soitti sinne ja esitti saman uhkauksen. Yllytin häntä puhumaan asiasta lisää, kertomaan kuinka hän aikoo minut tappaa jne. Sen jälkeen sanoin, että nauhoitin kaiken, mitä hän sanoi, ja otan nyt yhteyttä poliisiin, ja suljin puhelimen. Hänelle tuli hätä ja hän soitti vielä kerran ja sanoi, ettei tarkoittanut mitä sanoi.

En minä mitään nauhoittanut, ei sillä laitteella edes pystynyt nauhoittamaan puheluita, mutta sitähän hän ei tiennyt.

Hui hlvetti 😮

Miksi et soittanut poliisia heti työpaikalta?

Vierailija
17/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei kannata ghostata miehiä ja mustamaalata heitä stalkkereiksi.

Tai muuten... Älkää vaan ikinä huoliko tai muuten -tyyppistä kumppani- tai kaveriehdokasta.

Vierailija
18/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-stalkkeri, kyllä. Entinen hoito, jonka kanssa oli jotain säätöä. Hän ei ole oikein vieläkään tajunnut että minä en tule jatkamaan mitään epämääräistä on-off -pelleilyä.

Vierailija
19/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran. Se oli poliisi. PIenellä paikkakunnalla. Tuli aina utelemaan kaikenlaista elämästäni, jos jossain törmättiin. Koin kiusallisena ja puhuin puuta heinää. Muutin muualle, eikä enää törmätty, niin se järjesti minut käräjille asiasta, jonka kanssa minulla ei ollut mitään tekemistä. Oli mukamaste tunnistanut minut valvontakameran kuvasta. Oltiin äimänä asianomistajan, todistajien, tuomarin jne. kanssa siellä käräjillä... Se ois kai halunnu, että syytän häntä väärästä ilmiannosta, kunnianloukkauksesta tms. että olisi päässyt tekemisiin. En syysttänyt. Pelottava tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan