Auerin lasten olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa
Olot sijaisperheessä olivat pahemmat kuin vankilassa, eivät saaneet omaa puhelinta, eivät saaneet katsoa telkkaria, eivät saaneet käydä kotona suihkussa koska sijaisvanhemmat pelkäsivät syyliä, eivät saaneet syödä kaapista omin päin, eivät saaneet tulla yläkerrasta alakertaan ilman lupaa jne. Omassa huoneessa piti olla klo 18, hiljaa. Ei tietenkään internettiä etteivät olisi päässeet jyvälle asioista.
Jääkaappi oli kielletty näky Auerin lapsilta
Anneli Auerin lapset avaavat näkemyksiään karusta arjesta sijaisperheessä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a165337-03d0-4fa8-84fa-71ce6f4d3d14…
Kommentit (5995)
Liittykö tuo pedorinko Ulvilaan? Saman kirkon miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Liittykö tuo pedorinko Ulvilaan? Saman kirkon miehiä?
Kukaan ei tiedä. Ovat toistaiseksi pelkkiä huhuja.
Vierailija kirjoitti:
Toinen tuomituista on Porista. 🤫
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin helvetti!
Mieti jos tuo porukka tappoi turkulaiset, koska joku heidän uhreistaan kertoi tapahtuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen tuomituista on Porista. 🤫
Keneltä porilainen sai lääkkeet poikien huumaamiseen? Liittyykö Paraisten itsemurhat juttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetin helvetti!
Mieti jos tuo porukka tappoi turkulaiset, koska joku heidän uhreistaan kertoi tapahtuneesta.
Puputti kävi naisen omistamalla kuntosalilla Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin jälkiä sieltä löytyi kyllä mutta kuten todettu, jäljet eivät näkyneet salamavalossa otetuissa kuvissa mutta niistä on raportoitu muuten. Annelin jäljet olivat vähäisiä ja suurella todennäköisyydellä vähäisyys johtui shokkitilasta joka hänellä todettiin sairaalassa. Annelin jalkojen haavat on kuvattu ja raportoitu. Hän otti poliisit vastaan avojaloin.
Miten shokkitila vaikuttaa jälkien vähäisyyteen?
Adrenaliini supistaa verisuonia ja vähentää verenvuotoa.
Jep! Aina kun veistää työstressissä puukolla sormeen tai yöllä pimeässä jännittyneenä kompastuu karhunrautaan, ei tule yhtään niin paljon verta kuin luulisi!
Olen kävellyt lasinsirpaleiden päällä, eikä siitä tullut verta vuotavia haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kävellyt lasinsirpaleiden päällä, eikä siitä tullut verta vuotavia haavoja.
Olet myös vauhdilla loikannut korokkeelta sirpaleiden päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tähän liittyy, vajacci? Huppumiehellä oli kengät jalassa, voi hyppiä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tähän liittyy, vajacci? Huppumiehellä oli kengät jalassa, voi hyppiä ihan rauhassa.
-6. Anneli Auer oli juossut avojaloin pois takkahuoneesta loikattuaan sängyn päädyssä olleen arkun yli astuen mahdollisesti joihinkin lasinsirpaleisiin.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet aika vajaa. Todisteita siihen, että Anneli oli ollut huppis ja ollut kengät jalassa, ei ole. Mihin ajattelet annelin piilottaneen kengät? Rikospaikkatutkivien haastattelut löytyvät netistä. He kertovat tutkineensa KAIKEN!! Sehän ei ollut totta että tutkinta olisi tehty poikkeuksellisen huonosti ja vajavaisesti.
Niistä jalkahaavoista ei välttämättä tule suuria määriä verta. Auerilla oli jalkapohjassa haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet aika vajaa. Todisteita siihen, että Anneli oli ollut huppis ja ollut kengät jalassa, ei ole. Mihin ajattelet annelin piilottaneen kengät? Rikospaikkatutkivien haastattelut löytyvät netistä. He kertovat tutkineensa KAIKEN!! Sehän ei ollut totta että tutkinta olisi tehty poikkeuksellisen huonosti ja vajavaisesti.
"He kertovat tutkineensa KAIKEN"
Älä jaksa jankata. Hovioikeutta myöten on tiedossa, että esitutkinnassa oli puutteita.
-Hovioikeus moitti rankasti Ulvila-jutun poliisitutkintaa
Hovioikeuden enemmistö listasi noin 80-sivuisessa osuudessaan lukuisia ongelmia tutkinnassa. Jos esitutkinta olisi tehty paremmin, oikeudenkäyntiin olisi voitu saada syytettä vastaan tai sen puolesta puhuvaa näyttöä.-
Eikös se laiton osa tutkintaa ollut vasta vuosia myöhemmin?
Jos hovioikeus on todennut tutkinnan laittomaksi niin pitäisin välttämättömänä, että joku ulkopuolinen taho, kuten vaikka tämä ehdotettu OTKES aloittaisi tutkinnan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkenauhalla Auer juoksee tuulikaappiin kengät jalassa ja kenkien piilotus ei nyt paljoa vaadi.
-Auer-tutkinnan virheet otettiin hyötykäyttöön
Ulvilan rikospaikkatutkintaa on käytetty poliisiammattikorkeakoulun koulutuksessa sellaisena esimerkkitapauksena josta voidaan oppia, kertoo poliisiylijohtaja Mikko Paatero.
Tapaus korostaa alkutoimien tärkeyttä rikospaikalla. Niiden avulla ratkaistaan monta juttua. Siihen on kiinnitettävä huomiota, Paatero sanoo.
On syytä korostaa sitä, että rikospaikkatutkinta ja näytteiden otto on tehtävä pedanttisesti ilman ennakko-oletuksia. Jos Ulvilan tutkinnan alkuvaiheessa ei olisi ollut ennakkoasenteita, juttu olisi voinut selvitä paremmin. Rikospaikan dokumentoinnissa olisi myös ollut parantamisen varaa.- mtv3
Ooooh sinä järken ääni! <3
Lisäisin vielä, että kaikki nämä yksityiskohdat joista jankataan on annettu alunperinkin "uskoisin, luulen, ehkä" lisäyksillä tilanteessa, jossa kenenkään kapasiteetti ei välttämättä riitä edes käsittämään mitä on tapahtunut. Kun Anneli sanoo että muutetaan Turkuun, niin hän puhuu myös Jukasta edelleen preesenssissä.
Sen jälkeen on tentanttu tapahtumia ja parhaan mukaan yritetty muistaa, mutta ihan tutkittua on ettei kenenkään muisti, varsinkaan ajantaju ole luotettava tuollaisella hetkellä. Kolme vuotta myöhemmin on nyhtämällä nyhdetty syytettynä ja syyllistäen vielä yksityiskohtia, joita sitten on ihmetelty ettei täsmää.
Kamala ja poikkeuksellinen murha, mutta ei oikeesti ole niin paljon ihmeellisyyksiä ellei halua väkisin vääntää Auerista syyllistä. Silloin se todellisuus hämärtyy ja soppa sakenee. Tässä ei ole kyse mistään muusta, kun poliisien ja Syyttäjien egoista. Kun noita toisen vaiheen tutkijoita kuuntelee ja toimintaa katsoo niin se on kuvottavan selkeää, että mikään muu ei ollut tarkoituksena kun näpäyttää Joutsenlahtea ja leipoa Annelista syyllinen, jotta saadaan sulka hattuun ja murha ratkaistua. Aivan hirveetä ja laitonta toimintaa. Onneksi lakeja on tarkennettu sittemmin.