US: "Susilaumat lähestyvät nyt pääkaupunkiseutua". Onneksi olkoon, vihreät mutta varokaa, luonto lähenee
Vihdoinkin vihreätkin saavat kokea jotain aitoa ja ihmeellistä, kun susilaumatkin lähestyvät pääkaupunkiseutua!
Muistakaa kuitenkin, että yhtäkään sutta ei saa ampua.
Kommentit (83)
Hui ompa hirviää. Toivottavasti syövät vähän niitä miljoonia rottia sieltä pois.
Tuskin haittaa vihreitä pätkääkään. Sen sijaan kepulaisia ja persuja haittaa.
Sudet on arkoja, ei ne uskalla kaupunkivilinään mennä. Lähtökohtaisesti pelkäävät/väistävät ihmistä.
No nyt on viherpiipertäjät varmaan tyytyväisiä. Mun puolesta kaikki 300 (ehkä oikeampi luku 3000) petoa voisi siirtyä kehä 3 sisäpuolelle
Sudet olivat alueella kauan ennen ihmisiä. Ottavat omaansa takaisin.
Susiparatkin ne terroristit maalaa punaisiksi :(
Vierailija kirjoitti:
Sudet on arkoja, ei ne uskalla kaupunkivilinään mennä. Lähtökohtaisesti pelkäävät/väistävät ihmistä.
Mutta tottuvat nopeasti
Mun puolesta saa tulla, mutta tuskin tulevat.
Mistäs tiedät. Kepulaisia ei sudet haittaa sen enempää kuin muidenkaan puolueiden jäseniä. Olen lukenut monen kokoomuslaisen, esim Mykkäsen, sanovan , että susikantaa pitää saada vähentää. Ja myös Eu-komission puheenjohtaja Ursula von der Leayenin. Toivottavasti hän kannattaa keskusta-aatetta.
Vierailija kirjoitti:
Susiparatkin ne terroristit maalaa punaisiksi :(
Ehheheheh. Menikö pitkään, kun mietit tätä viestiäsi?
Ihmetteleekö sudet asvaltilla istuvia immeisiä että mitä siinä touhuavat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottuvat nopeasti
Citysusi? Mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on viherpiipertäjät varmaan tyytyväisiä. Mun puolesta kaikki 300 (ehkä oikeampi luku 3000) petoa voisi siirtyä kehä 3 sisäpuolelle
Noinko vähän niitä on? Saisi hyvin olla enemmän.
Miksi pitäisi pelätä? Edelleenkin ihminen on ainoa vaarallinen eläin sekä metsässä, että kaupungissa.
Kevään sudenpaskakeskustelua odotellessa.
Olisko ne vaan sorkkaeläinten perässä ja sellaisen, Etelässä lämmintä verrattuna Pohjoiseen ja Itään. Ei ne tiedosta etteivät saa sinne liikkua. Joidenkin eläinten reviiri voi olla laaja. Onko susikuiskaajaa, mielellään telepaattista, kaukaa. ;)
Siellä keskustassa on susien hyvä olla kun autot ei häiritse liikkumista. Pyörät ja kävelijät ainoina riesoina.