Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää miehiä, jotka puuttuvat toisten miesten huonoon käytökseen?

Vierailija
25.09.2025 |

Tämä palsta on pelkkää naisvihaa täynnä nykyisin. Onko täällä yhtään normaalia miestä lukemassa ja kirjoittamassa? Jos on, niin miksi teistä kukaan ei puutu muiden miesten käyttäytymiseen? Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat. Miksi miehet eivät puutu, kun näkevät ja kuulevat huonoa käyttäytymistä naisia kohtaan?

Kommentit (364)

Vierailija
181/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tosielämässä puhuisi naisista näin kuin nettipalstoilla niin toki puuttuisin. 

Mielenkiintoista. Teetkö jotenkin merkittävän eron netissä käytävän keskustelun ja todellisen elämän keskustelujen kanssa siten kuin netissä keskustelevat eivät olisi aivan yhtä ihmisiä?

Ei siis liity tähän aiheeseen, mutta tämä oli kiinnostava vastaus johon olisi kiva saada lisätietoja miten hahmotat asian.

Helppo. Et. Tiedä. Onko. Kommentti. Mieheltä.  Ymmärrätkö?

-eri

Vierailija
182/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kertoneet, että he pärjäävät itse, eivätkä tarvitse miehiä mihinkään. Joten nyt sitten pärjäikää!

Naiset toki pärjäisivät ilman miesten aiheuttamaa paskaa. "Tarvitsette miestä suojelemaan miehiltä".

Da Igorinna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kertoneet, että he pärjäävät itse, eivätkä tarvitse miehiä mihinkään. Joten nyt sitten pärjäikää!

Tuskin kaikki ovat kertoneet. Minua pahoinpiteli ex-mies, mutta silti en pidä kaikkia miehiä väkivaltaisina. Yleistäminen on typerää ja mustavalkoista ajatusmaailmaa. Minusta kaikkien pitäisi auttaa toisia, jos huomaavat jonkun olevan pulassa. 

Olen samaa mieltä

Terveisin mies, joka saanut paskaa niskaan molemmilta. Eikä ketään kiinnosta. Eli kuten joku aiemmin totesi: pitäkää tunkkinne.

Vierailija
184/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kysymys oli, että puututko huonoon käytökseen, ei että käyttäydytkö huonosti.

Miksi naiset eivät puutu naisten huonoon käytökseen?

Vierailija
185/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo ja naisten ylimielisyys ja v ttuilu. 

Pitäkää tunkkinne.

Mikä ylimielisyys? Se, etteivät naiset enää halunneet olla kourittavana?

Se että noiden varjolla aletaan sitten perseilemään kunnolla

Vierailija
186/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei naisia tarvitse pyytää puolustamaan toisia naisia. Tekevät sen automaattisesti. Miehet eivät puolusta edes toisiaan"

Tämä oli hyvä vitsi.

Vierailija
187/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin puuttuu toisten miesten käytökseen, koska se on samalla aina haaste ja riski. Lopputulos voi päättyä tappeluun ja suurin osa miehistä ei halua sitä riskiä ottaa. Tilanne on toinen jos kyseessä on esim oma lapsi tai vaimo, mutta niitäkin pelkureita on jotka ei tee silloinkaan mitään. 

Mutta niitäkin miehiä on jotka puuttuu pelottomasti. Olen esim nähnyt miten sellainen 3-kymppinen nuorukainen puuttui vähän vanhemman miehen rasistisiin solvauksiin ratikassa. Mies siis heitteli jotakin ryönää takana istuville mustille tytöille. Tämä nuorempi mies toimi hyvin päättäväisesti ja pelottomasti ja oli selvästi valmis yhteenottoon. Juopunut vanhempi mies lähti sitten ratikasta pois, mutta nämä on äärimmäisen harvinaisia tapauksia.

Vierailija
188/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset ne yleensä auttavatkin tuntemattomia. Ja kyllä sitä odotetaan apua keneltä tahansa joka sattuu paikalla olemaan. Mutta mitä tulee naisvihaisiin puheisiin, yllättäen niitä puhuvat miehet eivät kuuntele jos nainen ne puheet tuomitsee. Ainoa ratkaisu on että miesten kesken rakennetaan kulttuuri jossa naisvihapuheet tuomitaan. Harvalla on siihen kiinnostusta."

Naiset eivät auta ketään. Katsovat vaan vierestä.

Vierailija
189/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä eivät naiset puutu toisten naisten huonoon käytökseen? 

Koska naisia ei kiinnosta...

Vierailija
190/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nainen huutelee jatkuvasti kuinka ei tarvitse tai kaipaa miehiä. Nyt huudellaan kuinka toisten miesten pitäisi vartioida toisten miesten käytöstä. Naisille vain kelpaa se mistä he voivat hyötyä. Pitäkää tunkkinne.

Kyllä, yhteiskuntarauhan vuoksi miesten olisi syytä vartioida toisten miesten huonoa käytöstä, tai saatte itse osanne siitä paskasta käytöksestä. Onko koskaan juolahtanut mieleesi?

Olen eri, mutta kyllä juolahti. Jo noin 3 vuotiaana. Arvaa mitä? Olen saanut paskaa niskaani sen jälkeen vuosikymmeniä. Molemmilta. Eli enää en vaivaudu. Saatte mitä ansaitsette.

Vierailija
191/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkomaalaisen näköinen häirikkö naisennkimpussa niin on parempi ettei sekaannu vaan menee pois.

Raukkis selittelee raukkamaista käytöstään ihan julkisesti. Missä ne entisajan herrasmiehet ovat?

Ne herrasmiehet on sielä samalla aikakaudella kuin kotiäidit. Tunkkaisessa menneisyydessä.

Jenkeissä nuo "herrasmiehet" puuhailevat naisten äänioikeuden poistoa...

Vierailija
192/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naiivius on suorastaan häkellyttävää, jos hän kuvittelee törkyviestien kirjoittelijoiden reagoivan anonyymeihin viesteihin alkamalla käyttäytymään siivosti. Vai onko palstan tarkoitus kerätä irtopisteitä tuiki tuntemattomilta naisilta?

Vierailija
193/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi

Vierailija
194/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkomaalaisen näköinen häirikkö naisennkimpussa niin on parempi ettei sekaannu vaan menee pois.

Raukkis selittelee raukkamaista käytöstään ihan julkisesti. Missä ne entisajan herrasmiehet ovat?

Samassa paikassa kuin naiselliset ja arvokkaat, miehiäkin arvostavat naiset. Menneisyydessä.

Vierailija
195/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä naisista jotka tästä mutisee haluaa "suojelua", mutta myös moittia siitä suojelusta. Esimerkiksi rikollisten mmuuttajien karkotus on etunenässä ollut miesten ajama asia, niin ketkä siellä on häiriköimässä toimintaa? Etunenässä naiset, jotka hauskasti kuitenkin hanakasti vaativat kuinka yhteiskunnan tulisi olla naisille turvallisempi jne. 

Vierailija
196/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset ne yleensä auttavatkin tuntemattomia. Ja kyllä sitä odotetaan apua keneltä tahansa joka sattuu paikalla olemaan. Mutta mitä tulee naisvihaisiin puheisiin, yllättäen niitä puhuvat miehet eivät kuuntele jos nainen ne puheet tuomitsee. Ainoa ratkaisu on että miesten kesken rakennetaan kulttuuri jossa naisvihapuheet tuomitaan. Harvalla on siihen kiinnostusta."

Naiset eivät auta ketään. Katsovat vaan vierestä.

Väärin, naiset metatyöskentelee armottomasti ja suunnittelevat auttamista

Vierailija
197/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi

Ei vaikuta tällä palstalla.

Vastaava vuodatus naisista poistettaisiin nopeammin kuin ehdit sanoa "Sanomamedia ei tue miesvihan levittämistä alustallaan"

Vierailija
198/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne herrasmiehet on sielä samalla aikakaudella kuin kotiäidit. Tunkkaisessa menneisyydessä.

Jenkeissä nuo "herrasmiehet" puuhailevat naisten äänioikeuden poistoa...

No aika turhaa naisten äänioikeus tuntuu olevan kun olette kerran jenkkilässä tuollaiset äänestäny valtaan.

Vierailija
199/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon vuoksi naiset hoitavat itse turpaan annot.😁😁

T: nainen

Vierailija
200/364 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itse äänestäneet muslimimiehet tänne, jotka ovat pahimpia häirikköjä, esim. seksuaalirikostilastoissa väh. 20 x yliedustus. 

En viitsi auttaa naisia tämän vuoksi, että ovat itse hommanneet muslimit tänne ja sitten kun hätä on kädessä, suomalaismiehen pitäisi auttaa.

En auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan