Onko enää miehiä, jotka puuttuvat toisten miesten huonoon käytökseen?
Tämä palsta on pelkkää naisvihaa täynnä nykyisin. Onko täällä yhtään normaalia miestä lukemassa ja kirjoittamassa? Jos on, niin miksi teistä kukaan ei puutu muiden miesten käyttäytymiseen? Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat. Miksi miehet eivät puutu, kun näkevät ja kuulevat huonoa käyttäytymistä naisia kohtaan?
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puuttua? Tasa-arvoinen yhteiskunta niin nainen voi puuttua siihen siinä missä mieskin.
M55
Ei eded ole tasa-arvoinrn yhteiskunta käytännön tasolla. Suomalaiset miehet ovat juurikin tälläidiä, että ottavat tästä ns tasa-arvosta sen mikä hyödyttää heitä itseään, ei mitään muuta. Teiltä puuttuvat mm ne käytöstavat, koska tasa-arvo. Suomalainen mies ei myöskään pidä huolta, hoivaa tsi suojele naista, koska tasa-arvo. Ei pidä ihmetellä, miksi naiset eivät kaltaistenne kanssa halua parisuhdetta. Koska siellä on naiselle rasite, teille hyötysuhde. Ja nyt voit sinäkin lopettaa tämän lässyttämisen tasa-arvoisesta yhteiskunnasta.
Eivätkä hyvät miehet halua naisten kanssa parisuhdetta, olette niille pelkkä rasite.
Sulla nyt ei ole mitään käsitystä siitä, mitä hyvät miehet haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen huusin miehelle joka yritti lähteä miesten vessasta pesemättä käsiään.
En ole valkoritari, en puolustele naisoletettuja internetissä miesoletetuilta ilkeilijöiltä mutta jos julkisella paikalla joku mies (tai nainen) käy naisen kimppuun, niin tietenkin menen väliin ja puolustan. Ja veikkaan että aika moni mies tekisi samoin.
Sinulla on nettifoorumin takia ilmeisesti täysin vääristynyt kuva miehistä.
Oho, miespuolinen Karen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä usein puutunkin ja väittelen palstan tosiuroiden kanssa, mutta en mainitse sukupuoltani koskaan. Myös palstan arvot ladyt voisivat joskus olla päättelemättä automaattisesti kirjoittajan sukupuolia.
Palstan ongelma tuntuisi olevan, että kaikkia järkevästi kirjoittavia jotka eivät tuo ilmi sukupuoltaan pidetään automaattisesti naisina.
Koska suurimmat riehujat ovat täällä miehet + sukupuolihullu.
En oikein tiedä missä puuttuisin. Omassa lähipiirissä ei miehet puhu naisista mitään väärää paitsi ehkä joku yksittäinen asia, josta on keskusteltu. Nuorena pyörin huumepiireissä ja ei siellä raiskaajia hyvällä katsottu vaan kohtelu oli paljon raaempaa kuin näin korkeakoulutettuna ja töissä käyvänä. Armeijassa puhuivat kaikkea kyseenalaista alle 16-vuotiaista tytöistä, mutta en heidän kanssa enää ole yhteyksissä, koska ovat pahempaa porukkaa kuin varastelevat piripäät. Taitaa olla yöelämässä yleisempää, mutta siellä en ole käynyt raitistumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kertoneet, että he pärjäävät itse, eivätkä tarvitse miehiä mihinkään. Joten nyt sitten pärjäikää!
Tuskin kaikki ovat kertoneet. Minua pahoinpiteli ex-mies, mutta silti en pidä kaikkia miehiä väkivaltaisina. Yleistäminen on typerää ja mustavalkoista ajatusmaailmaa. Minusta kaikkien pitäisi auttaa toisia, jos huomaavat jonkun olevan pulassa.
Huomaatko spermaviemäri aloituksessa mitään yleistämistä?
Puutuitko siihen?
Miksi et?
Aika noloa tulla huutelemaan, kun ainoa, joka vastaanottaa sun spermaa, on kylppärin viemäri.. ja sekin vastentahtoisesti
Eipä huudella siellä *puuttuu miehenä naisen huonoon käytökseen*
Miten täällä palstalla nyt pitäisi/voisi erityisesti puuttua?
Joskus vastaan älyttömiin postauksiin, jos eivät ole aivan ilmiselviä trolleja. Enkä pysty postauksen älyttömyyden perusteella arvioimaan, onko lähettäjällä pippeli vai pimppi.
Tosielämä on vähän eri juttu, mutta en nyt sielläkään ole tullut em. tilanteita vastaan. Jos nyt Prismassa miehet hakkaisivat vaimojaan, menisin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette selvästi osoittaneet kuinka ette oikeasti välitä miehistä joten miksi nyt vingutte kun miehet antavat toisten miesten riehua? Olisiko aika katsoa peiliin ja alkaa tekemään parempia päätöksiä?
Naiset kyllä tuntuvat välittävän miehistä enemmän kuin miehet itse.
Mutta kenties ne naiset jotka ovat lakanneet välittämästä miehistä, mitä se sitten tarkoittakaan, näkivät kuinka paljon miehet "välittävät" naisista ja totesivat että pitäkää tunkkinne. Kun näkee 10+ vuotta jatkuvaa naisvihaa netissä ja oikeassa elämässä, ehkä sitä pikkuhiljaa uskoo että kyllä ne miehet oikeasti taitaavat vihata naisia. Ja miksi sitä vihaajansa kanssa haluaisi hengailla.Miehet kyllä vihaa naisia koska petitte miehet ja nyt on aika kostaa.
Aina yhtä surullista nähdä, kun yksittäinen katkera mies kuvittelee, että hänen oma torjutuksi tulemisen traumansa on koko miessukupuolen yhteinen kokemus. Pettitte miehet... ketkä muka? Kaikki naiset? Koko historian ajan? Oma äippä? Tässä ei puhu miehet. Tässä puhuu yksi yksinäinen, vihaa täynnä oleva poika, joka ei saanut haluamaansa ja nyt kuvittelee olevansa jonkin miehisen 'koston' profeetta. Tosiasiassa sä olet vaan yksi niistä, jota monet aikuiset ihmiset, niin miehet, naiset kuin äitisi, häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Lehmän ulinaa.
Kiitos tästä eläinääninäytteestä. Palataan asiaan kun opit puhumaan ihmisille kuin ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko tunnustaa, että päätyminen tänne vauva-palstalle vuosia sitten karkotti kaikki halut toimia missään asiassa suomalaisten naisten hyväksi. Jo yli kymmenen vuoden ajan olen tapaillut ainoastaan ulkomaisia naisia, vietän talvikuukaudet tropiikissa, enkä oikeasti edes katso suominaisiin päin kotimaassakaan. Olen ymmärtänyt, että nuorena kaipaamani parisuhde ei oikeasti olisi minulle yhtään sopiva elämänmuoto, olin vain ehdollistunut ympäristön paineessa etsimään puolisoa "kun kaikillahan se pitää vaimo olla". Elämänlaatuni on noussut valtavasti kun olen ymmärtänyt, että minulle sopii parhaiten satunnaiset eksoottiset panokaverit.
Jos muutaman nettikirjoittajan mielipiteet saavat sinut vetäytymään kaikesta, mikä voisi palvella yhteistä hyvää, niin ongelma ei ole suomalaisissa naisissa, vaan siinä, miten herkästi otat kaiken henkilökohtaisesti.
Olen tuon lainaamasi viestin kirjoittaja, joten kommentoin lyhyesti. Ensinnäkin uskon että olen n. 7-8 vuoden aikana lukenut vähintään satojen, luultavsti tuhansien naisten kirjoituksia, ei vain muutamien. En ole vetäytynyt kaikesta, mikä voisi palvella yhteistä hyvää, tuo oli ihan oma olkiukkosi. Ja siis en mitenkään naamioi tai salaile vihaavani suomalaisia naisia, olen sen ääneen sanonutkin monelle. Syy ei suinkaan ole pelkästään vauvapalstassa, vaan myös ihan tosielämän kohtaamisissa naisten kanssa. Enkä ymmärrä mistä tuon moraalisen ylemmyyden tuohon tempaisit, en taatusti koe mitään sellaista. Mutta tuollainen väärintulkinta ei yllätä, olethan suomalainen nainen, joka tyypillisesti avaa sanaisen arkkunsa ennen kuin lukee ajatuksella läpi mihin on reagoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä usein puutunkin ja väittelen palstan tosiuroiden kanssa, mutta en mainitse sukupuoltani koskaan. Myös palstan arvot ladyt voisivat joskus olla päättelemättä automaattisesti kirjoittajan sukupuolia.
Palstan ongelma tuntuisi olevan, että kaikkia järkevästi kirjoittavia jotka eivät tuo ilmi sukupuoltaan pidetään automaattisesti naisina.
Koska suurimmat riehujat ovat täällä miehet + sukupuolihullu.
Juu me riehutaan niin että kikkeli vaan heiluu :D woohooo
Vai onko niin, että napakka vasta-argumentti katsotaan 'riehumiseksi', jos onkin vastakkainen oman aatemaailman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla AP menkat 😄
Tällainen kommentti ei ole vain typerä, vaan kertoo kommentoijan älyllisestä epävarmuudesta ja halusta nolata toisen sukupuolen kustannuksella, kun ei ole oikeita argumentteja
Okei, miksi vihaat? Vihaatko vaan suomalaisia naisia vai ehkä myös saksalaisia ja brasilialaisia?
Mites muut nisäkkäät, jos niillä on pillu?
T. Mies
Jaa inkeli menikin näköjään jäähylle. Turhaan vastasin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla AP menkat 😄
Tällainen kommentti ei ole vain typerä, vaan kertoo kommentoijan älyllisestä epävarmuudesta ja halusta nolata toisen sukupuolen kustannuksella, kun ei ole oikeita argumentteja
Toinen menkkahirviö bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla AP menkat 😄
Eli on.
Kyllä ne ainakin luonnossa innostuu automaattisesti jos epämiellyttäväkin miekkonen saa huonoa palautetta. On kuin olisi neitiheikki hädässä, jolloin puolustusreaktio iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kertoneet, että he pärjäävät itse, eivätkä tarvitse miehiä mihinkään. Joten nyt sitten pärjäikää!
Tuskin kaikki ovat kertoneet. Minua pahoinpiteli ex-mies, mutta silti en pidä kaikkia miehiä väkivaltaisina. Yleistäminen on typerää ja mustavalkoista ajatusmaailmaa. Minusta kaikkien pitäisi auttaa toisia, jos huomaavat jonkun olevan pulassa.
Huomaatko spermaviemäri aloituksessa mitään yleistämistä?
Puutuitko siihen?
Miksi et?
Aika noloa tulla huutelemaan, kun ainoa, joka vastaanottaa sun spermaa, on kylppärin viemäri.. ja sekin vastentahtoisesti
Se vastentahtoisuushan on vaan plussaa. Rawr :D
Kylppärin viemäri punastuu ku setä vähän opettaa... *spruits*
Leikki sikseen, tuo naisista S-viemäreistä puhuva henkilö on melko rasittava. Muissakin ketjuissa vakiokamaa.
Kai ymmärrät että täällä on pieni joukko häiriköitä jotka suoltavat sontaa palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nainen huutelee jatkuvasti kuinka ei tarvitse tai kaipaa miehiä. Nyt huudellaan kuinka toisten miesten pitäisi vartioida toisten miesten käytöstä. Naisille vain kelpaa se mistä he voivat hyötyä. Pitäkää tunkkinne.
Sun ajatusmaailma on jämähtänyt 1800-luvulle. Naiset eivät enää tarvitse ketään miestä elättämään tai omistamaan puolestaan. No ei yllätä, kun sun pääsi tuntuu olevan ihan vieraantunut nykypäivän todellisuudesta. Ja mitä siihen miesten apuun tulee, niin me kaikki (niin miehet, naiset kuin sinäkin) tarvitaan yhteiskuntaa. Yhteiskunta, lait ja ihmiset pitävät meidät pystyssä ja turvassa, vaikka joku täällä kuvittelee elävänsä yksin ja itsekseen. Valitettavasti todellisuus ei kumartele fantasioita
Tämä kuulostaa enemmän siltä, miltä sun oma elämä tuoksuu: yksinäisyys, katkera itsetyydytys ja hikipaska. Vahva fiilis, että losoperse on viimeinen asia, jonka kanssa sulla on ollut minkäänlaista fyysistä kontaktia.