Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää miehiä, jotka puuttuvat toisten miesten huonoon käytökseen?

Vierailija
25.09.2025 |

Tämä palsta on pelkkää naisvihaa täynnä nykyisin. Onko täällä yhtään normaalia miestä lukemassa ja kirjoittamassa? Jos on, niin miksi teistä kukaan ei puutu muiden miesten käyttäytymiseen? Jos naiset käyttäytyvät huonosti, muut useimmiten puuttuvat. Miksi miehet eivät puutu, kun näkevät ja kuulevat huonoa käyttäytymistä naisia kohtaan?

Kommentit (364)

Vierailija
341/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puuttua? Tasa-arvoinen yhteiskunta niin nainen voi puuttua siihen siinä missä mieskin.

M55

No just tämä! Koska miehet kokee oikeudekseen aina korjata naista ja naisen käytöstä. Mutta kun pitäisi puuttua jonkun miehen käytökseen, jokainen jantteri pyörittää peukaloitaan ja mutisee että, tasa-arvon nimessä naisten pitäisi kyllä itse puolustaa itseään, ei ole miesten tehtävä puuttua toisten miesten tekemisiin.

Ja miten niin miehet eivät puolusta enää naisia? Eiväthän ne koskaan ole puolustaneetkaan! Hyvä veli- verkostot ja sanaton sopimus siitä, että toisten perseilyyn tai sikailuun ei puututa, on osa miesten välistä kulttuuria, jolla mahdollistetaan myös oma asema. Ja kaikki väkivalta muu on lopulta naisen vika kuitenkin- myös miehen huono käytös.

uli uli uli

Hieno on panoksesi keskusteluun. Ihan itsekö tämän keksit?

Vierailija
342/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on vaikeuksia ymmärtää asiaa meidän miesten kannalta. Jos minä kahden lapsen isänä puutun, se johtaa väkivaltaan ja minä hakkaan jonkun sairaalaan. Tulee siitä iso lasku minulle maksettavaksi, jo se että joudun juoksemaan kuulusteluissa häiritsee elämääni, senjälkeen mennään oikeuteen jossa laskut tulee sitten maksettavaksi. 

Rikosrekisteristä tulee myös mainehaitta joka vaikeuttaa töiden saantia. Sentakia minä maksan veroja, että viranomaiset pääsääntöisesti hoitavat nämä asiat. On aika paljon pyydetty, että me miehet lähdemme hoitamaan kaikkien asioita vaikka nyrkein, meillä on ihan oma elämäkin elettävänä, omat vastuut, perhe ja ystävät, työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo ja naisten ylimielisyys ja v ttuilu. 

Pitäkää tunkkinne.

Mikä ylimielisyys? Se, etteivät naiset enää halunneet olla kourittavana?

Juuri se. Miten kuvittelette esivanhempanne tavanneen, kirkkokuorossako?

Joskus miehet olivat herrasmiehiä. Eivät kysyneet nimen jälkeen, että irtoisko pillua.

Herrasmies on seksistinen konsepti jossa nainen laitetaan jalustalle ja mies palvoo.

Se ei ole tätä aikaa enää. Nyt on tasa-arvo.

Ei herrasmies ole herrasmies ollakseen nai

"Et siis ymmärrä koko sanaa. Ok. Herrasmies on herrasmies ihan kaikkia kohtaan, ei vain naisia."

Se herrasmiehen käytös ja suhtautuminen kohdistuu ihan kaikkeen elämään. En tiedä, onko kasvatuksen tulos vai syntymäominaisuus. Tunnen pari tällaista puhdassieluista miestä.

Ovat kaukana mistään alistetusta. Päinvastoin. 

Vierailija
344/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on vaikeuksia ymmärtää asiaa meidän miesten kannalta. Jos minä kahden lapsen isänä puutun, se johtaa väkivaltaan ja minä hakkaan jonkun sairaalaan. Tulee siitä iso lasku minulle maksettavaksi, jo se että joudun juoksemaan kuulusteluissa häiritsee elämääni, senjälkeen mennään oikeuteen jossa laskut tulee sitten maksettavaksi. 

Rikosrekisteristä tulee myös mainehaitta joka vaikeuttaa töiden saantia. Sentakia minä maksan veroja, että viranomaiset pääsääntöisesti hoitavat nämä asiat. On aika paljon pyydetty, että me miehet lähdemme hoitamaan kaikkien asioita vaikka nyrkein, meillä on ihan oma elämäkin elettävänä, omat vastuut, perhe ja ystävät, työt.

Kyllä tuo ymmärretään. Ymmärrä itse, ettei asia koske vain fyysisiä tilanteita vaan myös esim tätä keskustelupalstaa. Täällä hyvin harva mies puolustaa naisia. Ja kun pari hassua vihamielistä kirjoittajaa spammaa ideologiaansa, voi alkaa tuntia siltä että se vihamielisyys on miehille yleistä.

Kuten mm tässä ketjussa äänekkäänä oleva spermaviemärittelijä.  Jos joku näyttäisi hänelle paikkansa, muuttuisi ehkä käytöskin.

Vierailija
345/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko vitunkantotelineet kitisee täällä?

Aina

joka päivä

0700 - 2301

Oikeasti ihmettelette, et naisvaltaisella palstalla naiset kommentoi? Minusta se suurin ihmetyksen aihe on naisia vihaavat miehet, jotka täällä päivystävät aamusta iltaan. 

Kiitos kun myönnät että naiset vihaavat miehiä, eikä se ole kuin kommentointia

Vierailija
346/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kauppakeskuksissa kasvaa uusi sukupolvi joille naiset eivät merkitse mitään. Naiset voivat myös tulevaisuudessa päästä nauttimaan rääväsuiden öykkäröinnistä eikä sille voi mitään.

Vierailija
347/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan vain lähipiiriäni kuuluvia, sukupuolesta riippumatta. En vaaranna henkeäni jonkun tuntemattoman takia, et voi koskaan tietää vetääkö hän veitsen tai jonkin muun aseen esiin. Ja jos satutan tekijää, saan ankaramman rangaistuksen kuin tekijä.

Vierailija
348/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aina vähätelleet ja syrjineet minua joten ilolla lietson täällä vuodesta toiseen vastakkaisasettelua. Väliilä esiinyn myös naisena ja haukun miehiä jota nämä ärsyyntyisivät enemmän naisille.

Voi luoja, todella kypsää toimintaa, kostaakaa kaikille naisille ihan kuin sun huonot kokemukset olisivat joku yleinen syy kohdella kaikkia yhtä paskasti. Onko tää vaan sitä, että koska itse koet tulleesi syrjityksi kun et ole saanut seksiä, niin pitää vetää kaikki mukaan siihen samaan vihaan? Jos ajattelet, että miehiä ärsyttämällä saat jotenkin tasoitettua tilannetta, niin taitaa olla että et ole ihan perillä siitä, mitä oikeasti tarkoittaa empatia tai aikuisen ihmisen käyttäytyminen. Ja hei, tooosi huikee idea esittää naisena vain ärsyttääkseen, se kertoo kyllä paljon siitä, kuinka vähän sulla on itselläsi tarjottavaa oikeassa keskustelussa

Vierailija
349/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa toinen on aina enemmän, tai vähemmän päsmäri.

Ok. Nyt ei vaan ollut kyse parisuhteista.

Vierailija
350/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuohon naisten törkeään huonoon käytökseen uskalla muut naiset puuttua. Voi syntyä tosi paha konflikti.  J'lkikäteen voi jakaa itselleenkin porttikieltoja.

Ei ehkä livenä, mutta entäs netissä?

Vierailija
351/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina

joka päivä

0700 - 2301

Oikeasti ihmettelette, et naisvaltaisella palstalla naiset kommentoi? Minusta se suurin ihmetyksen aihe on naisia vihaavat miehet, jotka täällä päivystävät aamusta iltaan. 

Noita miehiä on ehkä tyyliin 3. Jos ei ole töitä eikä tyttöystävää, on paljon aikaa herjata tuntemattomia.

Vierailija
352/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ymmärretään. Ymmärrä itse, ettei asia koske vain fyysisiä tilanteita vaan myös esim tätä keskustelupalstaa. Täällä hyvin harva mies puolustaa naisia.

Jos koet että spermaviemäri terminä kuvaa juuri sinua, en voi asialle mitään. Se koira älähtää johon kalikka... jne.

Ja käytän tuota termiä vain näissä miesvihaa tihkuvissa ketjuissa. Jos törmäät siihen jatkuvasti, kannattaa miettiä miksi olet näissä 16/7

Vierailija
353/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ymmärretään. Ymmärrä itse, ettei asia koske vain fyysisiä tilanteita vaan myös esim tätä keskustelupa

Jos koet että spermaviemäri terminä kuvaa juuri sinua, en voi asialle mitään. Se koira älähtää johon kalikka... jne.

Ja käytän tuota termiä vain näissä miesvihaa tihkuvissa ketjuissa. Jos törmäät siihen jatkuvasti, kannattaa miettiä miksi olet näissä 16/7

Jopa on laiskaa.. Hän ei edes kommentoinut sun viestiä! Sulla on kyllä omituinen tarve saada haukkua naisia. Nimettömänä. 

Vierailija
354/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein riittää, että tuo läsnäolonsa julki ahdistelijalle, hak kaamaan ei tarvitse ryhtyä.

Vierailija
355/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein riittää, että tuo läsnäolonsa julki ahdistelijalle, hak kaamaan ei tarvitse ryhtyä.

Jep. Ja jos samalla kertaa useampi ihminen toisi läsnäolonsa julki, ratkeaisi tilanne nopeasti.

Vierailija
356/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autan vain lähipiiriäni kuuluvia, sukupuolesta riippumatta. En vaaranna henkeäni jonkun tuntemattoman takia, et voi koskaan tietää vetääkö hän veitsen tai jonkin muun aseen esiin. Ja jos satutan tekijää, saan ankaramman rangaistuksen kuin tekijä.

Näitä viestejä, kun lukee tulee mieleen miten moni mies ei ymmärrä asetelmaa naisen ja miehen välillä väkivaltatilanteessa. Nainen menettää hengen, jos mies näin haluaa: henki ei vain vaarannu, se menetetään.

Olen itse joutunut arvaamattoman hyökkäyksen kohteeksi miehen taholta, minkä jälkeen en ole kyennyt luottamaan siihen, että voin olla turvassa miehen lähellä. Moni viestti tässä ketjussa osoittaa sen, että apua hyvin suurella todennäköisyydellä ei ole tarjolla, joitain poikkeuksia lukuun ottamatta. 

Kiitos niille miehille, jotka kirjoititte puolustavanne, toivottav

Itse olen ollut paikalla, kun poikaystävälleni annettiin turpaan. Olin ainoa joka oli menossa väliin, ja hakkaajan kaverit piteli mua aloillani. Onneksi poikaystävältäni ei murtunut luita tai käynyt pahemmin, mustan silmän ja muuallekin mustelmia sai kyllä. Olisin kyllä toivonut, että joku olisi puuttunut asiaan.

Vierailija
357/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on pelkkä yksinäinen, miehiä vihaava incel

Naimissa ja kahden lapsen äiti. Pojan ja tytön. Kummatkin on kasvatettu kunnioittamaan ihmisiä sukupuolesta huolimatta.

Ap 

Miehesi on siis naisvihaaja? Miksi katselet sitä sikaa?

Ei, hän on hyvinkin tasa-arvon kannattaja. Feministi. Mutta ihmettelee kanssani tätä levinnyttä naisvihaa.

Ap

Meidän perheessä miehet ovat todellakin tasa-arvon kannalla. Useimmilla ihmisillä on lähipiirissä sekä miehiä että naisia. Miksi nämä ihmiset toivoisivat aille toiselle sukupuolelle mitään pahaa? 

"Älä jaksa. Toi vaan innostaa trollaajaa."

Tuo oli minulle osoitettu. Millä perusteella olen trolli? Perheessä fiksuja miehiä. Omituista, että mielestäsi tällainen on trollausta.

T: munaton, mutta en homo

Vierailija
358/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina

joka päivä

0700 - 2301

Kiitos kun myönnät että naiset vihaavat miehiä, eikä se ole kuin kommentointia

Missä tuossa kukaan mitään myönsi? Ihmetteli vain. Lukemisen ymmärtämisen haasteet...

Vierailija
359/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kauppakeskuksissa kasvaa uusi sukupolvi joille naiset eivät merkitse mitään. Naiset voivat myös tulevaisuudessa päästä nauttimaan rääväsuiden öykkäröinnistä eikä sille voi mitään.

Jos joku asia ei merkitse mitään, ei sellaiseen kiinnitä mitään huomiota edes. Öykkäröinti taas kertoo siitä, että on kova tarve tulla nähdyksi. Jos ei hyvällä, niin pahalla.

Vierailija
360/364 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku asia ei merkitse mitään, ei sellaiseen kiinnitä mitään huomiota edes. Öykkäröinti taas kertoo siitä, että on kova tarve tulla nähdyksi. Jos ei hyvällä, niin pahalla.

Jep. Jos ei huomiota saa hyvällä, niin ottavat sitä väkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä