Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piers Morgan kertoo mikä vika late night talkkareissa on. Ne on samalla tavoin vasemmalle vinossa kuin koko media

Vierailija
25.09.2025 |

Look at this and youll understand the real problem with Americas late-night comedy shows. Theyre ALL partisan political activists for the Democrats, in a country where the majority of voters at the last election voted Republican.

https://x.com/piersmorgan/status/1970806383395078256

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woketus sitä polarisointia on. Jakaa ihmiset ryhmiin, sortajiin ja sorrettuihin. 

Taas kerran ne ihmiset historian väärälä puolella. 

ai, onko äärioikea  woketusta, tuota en ole aiemmin kuullutkaan

Vierailija
82/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kimmel lost his job for four days, and they said free speech was under attack. Charlie Kirk was killed for exercising free speech, and they said he had it coming."

https://x.com/ThePatriotOasis/status/1971004796917383661

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa miten persut ja jenkkien oikeisto samaistuvat johtajiinsa ja palvovat heitä.

Mua ei haittaa yhtään, jos vassaripoliitikkoihin kohdistetaan satiiria silloin kun ovat vallassa. Ihan rauhassa saa mun puolesta hutkia. En palvo heitä tai ole sitä mieltä, että ovat aina oikeassa. Ihan itse osaan muodostaa mielipiteeni. 

Köh. Sanna Marin. Köh.

Köh, se ei ole palvomista, jos inhoaa yhden ihmisen jatkuvaa systemaattista mustamaalaamista, köh.

Vierailija
84/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ongelmallista jos TV-juontajat ja uutistenlukijat vääristelee tietoa. Siis faktoja. Se on uhka demokratialle. Ei ole enää mitään keskusteltavaa jos ei ole mitään tapaa todistaa omaa väitettä oikeaksi faktoihin perustuen.

Niin kuin se fakta että ilmastonmuutosta ei ole ihmisen aiheuttamana olemassa ja että kannattaa satsata nyt täysillä fossiilisiin polttoaineisiin.

Tämä kuulostaa erittäin venäläiseltä. Venäjällähän ei ole muuta mitä myydä, kuin fossiiliset polttoaineet.

Vierailija
85/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa miten persut ja jenkkien oikeisto samaistuvat johtajiinsa ja palvovat heitä.

Mua ei haittaa yhtään, jos vassaripoliitikkoihin kohdistetaan satiiria silloin kun ovat vallassa. Ihan rauhassa saa mun puolesta hutkia. En palvo heitä tai ole sitä mieltä, että ovat aina oikeassa. Ihan itse osaan muodostaa mielipiteeni. 

Köh. Sanna Marin. Köh.

Köh, se ei ole palvomista, jos inhoaa yhden ihmisen jatkuvaa systemaattista mustamaalaamista, köh.

Ahaa.  Köh, Donald Trump, köh.

Vierailija
86/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köh. Sanna Marin. Köh.

Ahaa.  Köh, Donald Trump, köh.

Ahaa. Köh, tarkoitat sitä, miten Trump mustamaalaa Bideniä, köh.

Vierailija
87/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi lähteä ketju poistoon..

Vierailija
88/88 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kimmel lost his job for four days, and they said free speech was under attack. Charlie Kirk was killed for exercising free speech, and they said he had it coming."

https://x.com/ThePatriotOasis/status/1971004796917383661

Onhan siinä hieman eroa, hyökkääkö sanavapautta vastaan yksittäinen häiriintynyt henkilö vai koko USA:n hallinto (jota toki myös johtaa yksi häiriintynyt henkilö).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan