Harmittaa lääkäripalvelujen ajanvarausten asiantuntemattomuus.
Terveystaloon olisin varannut aikaa magneettiin. Siellä ei ajanvarauksessa tiedetty juuri mitään tai sanottiin jopa ohjeita väärin. Hintaakaan ei osattu sanoa. Sain sentään soittoajan, että magneettiyksiköstä soittavat takaisin. Sitten joskus, kun ehtivät. Aamupäivästä olen odotellut. Tokko enää tänään soittavat. Maksupuolikin oli hankalaa.
Mehiläisessä ajanvaraus ei tiennyt mistään sen enempää. Sentään antoivat magneettiin numeron, josta voin kysyä. Se oli mennyt kiinni jo tältä päivältä. Eli toistaiseksi mehiläisen palvelu oli parempaa.
En tykkää yhtään, että puhelut menee jonnekin yleiskeskuksiin, joissa ei sitten edes tiedetä asioista eikä paikallisista palveluista. Kaiken huippu, että on takkuista saada yhteys sellaiseen, joka tietäisi.
Mahdollisimman suuri voitto vain lääkärikeskusten omistajille.
Kommentit (26)
Mitä sitten kysyit niin erikoista, ettei osattu vastata?
Siis on minulla lähete lääkäriltä. Kyselen eri paikoista, sillä esim hinnat vaihtelevat.
Ap
Kyse on siitä, että yleisesti harmittaa lääkäriasemien yhteiskeskukset. Niissä ei tiedetä paikallisten samaan ketjuun kuuluvien yksiköiden käytäntöjä.
(Esim pysäköinnistä en edes vaivautunut kysymään, vaikka sekin olisi kiinnostanut.)
Ap
Vierailija wrote:
https://www.terveystalo.com/fi/palvelut/magneettitutkimus
Olisiko tästä hyötyä?
Kiitos, kun yritit auttaa. Ei valitettavasti kylläkään löytynyt mitään uutta tuosta.
Kiitos silti. Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
https://www.terveystalo.com/fi/palvelut/magneettitutkimus
Olisiko tästä hyötyä?
Kiitos, kun yritit auttaa. Ei valitettavasti kylläkään löytynyt mitään uutta tuosta.
Kiitos silti. Ap
Kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos siis oi kiitos!!!
Toimistomaksutkin on jo yli 30 euroa. Silti ei saa kunnollista asiakaspalvelua
Menen omalla kustannuksellani. Ihmeellistä, ettei lääkäritalot enää vaivaudu pitämään jokaisessa toimipisteessään asiantuntevia asiakaspalvelijoita vastaamassa tiedusteluihin.
Mihin se toimistomaksu 31,90 euroa menee, jollei asiakaspalveluun?
Joo, tietotekniikka toki on kalliita, muttei noin kallista.
Muistan ajan, kun ei ollut toimistomaksuja ollenkaan.
Nykyään ei kukaan sitoudu työhönsä. Ei varsinkaan tuollaiseen matalapalkkaisten työhön, joten siksi kukaan ei tiedä enää mitään.
Ennen sentään yksityiseltä sai hyvää palvelua. Nykyään näemmä ei.
Vierailija wrote:
Mitä sitten kysyit niin erikoista, ettei osattu vastata?
🤣🤣🤣 niinpä ja näinpä! Pösilö antaa vertaistukensa aspalle tässä.
Katsopa onko paikkakunnalla SynLab, itse kävin siellä lannerangan magneettissa ja oli halvempi kuin muualla ja ajan sai seuraavalle päivälle kätevästi verkosta.Vastauskin tuli nopeasti.
Vierailija wrote:
Katsopa onko paikkakunnalla SynLab, itse kävin siellä lannerangan magneettissa ja oli halvempi kuin muualla ja ajan sai seuraavalle päivälle kätevästi verkosta.Vastauskin tuli nopeasti.
On täällä synlab. Siellä tosiaan näytti olevan kohtuullisemmat hinnat. Lääkärini suositteli, etten menisi sinne, vaan noihin muihin paikkoihin. Onko se kone sitten kehittyneempi muualla, en tiedä. Jotain sen suuntaista hän perusteli.
Luulen, että menisin juurikin synlabiin, jollei olisi suositeltu muuta.
Ap
Olisi tosiaan asiakkaan kannalta selkeämpää ja parempaa palvelua, jos jokaisessa rakennuksessa olisi asiakaspalvelu puhelimitse erikseen.
Ja erityisesti magneettipuoli vielä siitäkin erillään, kun se on niin hintavaa ja vaatii erityisempiä neuvoja valmistautumiseen ja muita tietoja.
Tuolla tavalla toimi ennen Koskiklinikka Tampereella. Ei siitä ole edes kovin kauaa. Nykyään sekin on osa valtakunnallista toimijaa. Harmi!
Samoin toimi itsenäisenä Pulssi Turussa. Siitä en sinänsä kovin paljoa pitänyt ennenkään, mutta siellä asia tunsi talon toiminnot ja siellä sai myös yhteyden magneettihoitajalle aikaa varatessa.
Miten yksityinen toimii nykyään näin huonosti. Itse saa palvella itseään tai soittaa johonkin valtakunnallisiin numeroihin.
Mä olin 8 kk töissä yhdessä tuollaisessa. Ja sillä kokemuksella konkari. Työ oli hirveää, perehdytystä ei saanut, suoraan linjaan kauheiden tulostavoitteiden (puhelumäärät ja kestot) kanssa kuuntelemaan asiakkaiden huutoa ja vittuilua kaikesta, mikä ikinä on terveydenhuollossa ollut vialla. Me ei oltu hoitajataustaisia, koska tes pyrittiin vaihtamaan halvempaan. Mitään tarkkaa hintaa mistään ei koskaan saatu sanoa, vain alkaen -hinta, sillä privaattihan laskuttaa joka saatanan laastarinkin erikseen, ja jos hinta on luvattu eurolleen, asiakkaan on saatava se luvattu hinta. Toiset osasivat käyttää tätä hyväkseen. Kaikki puheluthan nauhoitetaan juuri siksi, että niihin voidaan tarvittaessa palata.
Mee sinne Synlabbiin! Jos sulla oikeasti epäiltäis jotain niin spesifiä että se näkyy vaan tietynlaisella koneella kuvattaessa niin sut kuvattais julkisella. Käytännössä ne koneet on kaikki samanlaisia. Pääset helpommalla ja halvemmalla! Lääkäri tod.näk. saa provikat näistä kalliimmista paikoista.
Vierailija wrote:
Mihin se toimistomaksu 31,90 euroa menee, jollei asiakaspalveluun?
Joo, tietotekniikka toki on kalliita, muttei noin kallista.
Muistan ajan, kun ei ollut toimistomaksuja ollenkaan.
Digipalvelujen ylläpitoon.
Vierailija wrote:
Mitä sitten kysyit niin erikoista, ettei osattu vastata?
Hoitajille vähän kaikki on joskus erikoista.
Somesta poimittua: sain lääkelaskutentin läpi, kun muistin sun postauksesta yhden lääkeaineen nimen. (Tili sisältää tavallista kieltä eli ei edes latinaa tai vastaavaa ammattikieltä vaan tavallisia lauseita, kuten tämä sulkeissa oleva.)
Että saa sitä ihmetellä, miksi kukaan ei oikein mitään osaa tehdä.
Harvemminpa sitä magneettikuvataan ilman lääkärin lähetettä