Kauanko olet ollut työttömänä?
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen. Olen itse himpun alle 50 v. Asun pohjanmaalla. Töissä olen ollut viimeksi kesällä 2023. Koulutukseltani merkonomi. Viimeisin työpaikka päiväkoti.
Olen hakenut töitä aktiivisesti yli 2 vuotta.
Mikä minussa on vikana? Olen valmis tekemään ihan mitä tahansa työtä josta maksetaan tessin mukaisesti palkkaa.
Kauanko sinä olet ollut työtön?
Kommentit (47)
tiedän olevani onnekas, 1988 koulusta vakituiseen duuniin ja 90-luvun laman aikaan olin 2kk työttömänä. Muuten on saanut painaa pitkää päivää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1,5 kk. Nyt aloitan koulun maanantaina.
Siis tarkoitan koulun keittiössä keittiöapulaisena. Olen aina ollut työhöni tyytyväinen vaikka jotkut työkaverit sanovat, että AP miten jaksat kun ikäänkuin on yli 60 v.
Hyvä AP ikää on yli 60 ja aina tyytyväinen!
15 vuotta on tainnut tulla täyteen. Olen välillä opiskellut pari vuotta ja ollut vuoden töissä palkkatuella.
Normaalissa työssä en ole 2010- tai 2020-luvulla ollut.
Syyskuusta toukokuuhun vuodesta 2016 lähtien
3 vuoden ajan joka vuosi tulee oltua yhteensä noin 5kk työttömänä. Saan lyhyitä pätkätöitä vuokrafirmojen kautta. Nyt viimeisimmästä 3viikon työsuhteesta on kuukausi. Sitä ennen olin 2kuukautta työttömänä.
Hakemuksia laitan joka kuukausi oman alan töihin, mutta avoimia paikkoja on vaihdellen noin 1-10 kuukaudessa. Vuokratyöpaikkoja tulee hakuun lähes viikoittain, mutta joskus niitä ei ole olemassakaan.
Siis tarkoitan koulun keittiössä keittiöapulaisena. Olen aina ollut työhöni tyytyväinen vaikka jotkut työkaverit sanovat, että AP miten jaksat kun ikäänkuin on yli 60 v.