Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (93)
Minä jättäisin tuollaisen miehen. En mahdollisen vieraissa käymisen, vaan ryyppäämisen takia. Jos ei tauteja tuo, on monta viikkoa paljon nöyrempi rakastaja. Pari kertaa vuodessa vieraissa, niin ei se kikuli siitä kulu, eikä aiheuta ihastusta.
No voihan hän sen varmaan todistaakin. Mieti tausta missä oli/piti olla, kenen luona, pääseekö sieltä pois ilman taksia, onko tultu sinne taksilla, mitä tietoja kännykässä, onko valokuvia, onko some päivityksiä/kaverit, miten tilitiedot täsmää etc.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi jo punainen lippu se, että ylipäätään sammuu! Teinimeininkiä.
Tämä. Aikuiset ihmiset pitää jotain teinien kännibileitä, joissa sammutaan sohvalle. Eikä kukaan niistä pommittavista kavereista voinut sitten yöllä laittaa viestiä sille naiselle, että ukkos nukkuu täällä sohvalla sammuneena. Ei tuossa vaiheessa ole kovin uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia olet ylipäätään miehen kanssa, joka ryyppää niin että sammuu?!?
Ymmärtäisin jos kyseessä on korkeintaan parikymppinen poika, mutta ei parisuhteessa oleva aikamies juo alkoholia niin että sammuu.
M 50+
Taidat olla vähän simppeli. Jos kavereiden kanssa vietetään iltaa myöhään niin ei siihen välttämättä edes alkoholia tarvita että voi nukahtaa jonkun luokse. Varsinkin jos on raskas työ eikä ole tarpeeksi unta edellisenä yönä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverit sanoo sen mitä mies pyytää. Päättele siitä.
Ja naisen kaverit vannoo miehen pettäneen, vaikka kukaan ei ole paikalla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä se oli! Ei huolta!!
Ja täällä myös ja naapurin Ranenkin luona!
- Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi jo punainen lippu se, että ylipäätään sammuu! Teinimeininkiä.
Tämä. Aikuiset ihmiset pitää jotain teinien kännibileitä, joissa sammutaan sohvalle. Eikä kukaan niistä pommittavista kavereista voinut sitten yöllä laittaa viestiä sille naiselle, että ukkos nukkuu täällä sohvalla sammuneena. Ei tuossa vaiheessa ole kovin uskottavaa.
No sepä onkin eka asia joka tulee mieleen kun on itsekin puolitajuttomana että alanpas nyt lähettää känniviestejä Penan eukolle, jonka sukunimeä en muista ja puhelinnumerosta ei ole aavistustakaan. Ei yhtään vaikeaa eikä onnistuessaan yhtään helvetin epäilyttävää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia olet ylipäätään miehen kanssa, joka ryyppää niin että sammuu?!?
Ymmärtäisin jos kyseessä on korkeintaan parikymppinen poika, mutta ei parisuhteessa oleva aikamies juo alkoholia niin että sammuu.
M 50+
Taidat olla vähän simppeli. Jos kavereiden kanssa vietetään iltaa myöhään niin ei siihen välttämättä edes alkoholia tarvita että voi nukahtaa jonkun luokse. Varsinkin jos on raskas työ eikä ole tarpeeksi unta edellisenä yönä.
Sitä paitsi kerran pari vuodessa kaverien kanssa oikein kunnolla saunottelu ja juopottelu on oikeasti todella henkisiä jumeja avaavaa. Tulee juteltua puolen vuoden asiat kavereiden kanssa ja vietettyä kunnolla aikaa yhdessä. Ei siinä ehdi välttämättä miettiä, miten kotiin löytää, kun on mukavassa ja turvallisessa seurassa.
Tiedät, että tämä ei ole kaikkien juttu, mutta tuollainen yllä oleva "M 50+":n "holier than thou" -jeesustelu on ihan turhaa.
- M57
Ei se oo sulta pois, jos mies saa pi lllua
Älä usko.Mulle syötettiin tota samaa vuosia kun oli jääkiekko sauna iltaa yms.Petti.