Mies ei tullut yöksi kotiin
Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin.
Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta.
En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?
Kommentit (93)
Hullu. Sehän nussi minua ja miksi olisi tullut mieti vähän rupikonna
Vierailija kirjoitti:
Outoa sekin, mitä ne kaverit tähän puuttuu.
Kaverit on hätäpäissään rekrytoitu todistajiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitää aina toistensa puolta. Yks mun ex totes reteesti että akat vaihtuu mutta kaveripiiri pysyy aina samana.
No siis tää. Bros before hoes, tietenki. Jos yks akka lähtee, uuden saa tilalle. Ja vaihteluhan virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Siksikä sanot noin kun oma elämäsi meni kerran päin vittua.
Vierailija kirjoitti:
Meille on sammunut moni miehen kaveri saunaillan aikana. Toisinaan jopa jokunen naapurikin. Eikä niissä yhdessäkään ollut mitään vilunkia.
Vain yhden vaimo ei ota uskoakseen ja se mies ei enää luvan kanssa meillä käy. Käy silti. Tää mies myös pitää olutpiiloa roskakatoksessa ja on kova poika viemään roskia.. eikä vaimo huomaa sitäkään, että jätkä on toistuvasti pienessä kännissä.
Millainen ryyppykämppä teillä on kun moni kaveri on sammunut saunaillan aikana?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt yksi kerta pettäjäksi tee. Cmoon.
Tekeepäs!
Vierailija kirjoitti:
kannattaa olla sinkku jos on noin epävarma. Kukaan ei jaksa mustasukkaista puolisoa.
Tämä se varmaan on. En tosin ole sillä tavalla mustasukkainen että jäisin tivaamaan tai kieltäisin menemästä. En sanonut yhtään mitään kun lähdin, enkä ole vastannut miehelle yhteenkään viestiin tai puheluun. Joten en spämmääkään. Onko se sitten mustasukkaisuutta vai itsekunnioitusta. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo voi toimia. Mietit tuota koko suhteen valehteliko.
Ei ap:n kaltainen nainen mikään muu suhdekaan toimisi. Mies lähtee vaikka yhden yön työreissulle ja sanoo, että nukkui ihan yksin hotellihuoneessa. Sama ongelmahan tulisi siinäkin! Ja ap miettisi, että valehteleeko ja suhde poikki..
Vierailija kirjoitti:
Kovat luulot on naisilla aina siitä että mies saisi jonkun naisen paneskeltavaksi. Kyllä se sohvaloukku on yleisin ja käteensä tyytyminen. Niin vainoharhaisia ne naiset kuitenkin. Kyllähän se kertoo enemmän siitä että itse pettää, jos epäilee miehen pettävän. Naisten on helpompi saada seksiä kuin miesten.
Ja joku känninn mies ei kyllä ole ikinä saalis.
Ap:n mies pettää?
Ei millään todennäköisyydellä. Miehet ei yksiselitteisesti saa naisia.
Jätkäporukoissa sitäpaitsi on aina tapana juoda niin törkeet lärvit että ei varmasti seiso ja kiinnosta naiset pätkääkään.
Naiset on niin sanotusti perseestä jätkien ryyppyilloissa. Tarkoituksena on juoda taju pois ja päästä nirvanaan.
Kaikista paras on hypnoottinen känni, missä kaikki istuu pyöreän pöydän äärellä ja kukaan ei saa aikaiseksi sätkääkään. Siinä ollaan ja sössötetään ja sammutaan pöydän ääreen, joku kusee alleen ja kaatuilee matkalla takapihalle. Naisilla ilmeisesti ryyppääminen tarkoittaa aina panetuksi tulemista. Jännä käsitys ap:lla ryyppäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverit sanoo sen mitä mies pyytää. Päättele siitä.
Jos tapahtuisi sama naisen kohdalla. Niin ne voi sanoo naisenkin kaverit sen mitä nainen pyytää. Uskopa sitten .... luotan miehiin enemmän kuin kateellisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kertonut homostelusuhteestaan? No paljastuuhan se lopulta kuitenkin.
Kyl se nainen on tiennyt kaaauuuuan.
Vierailija kirjoitti:
Kovat luulot on naisilla aina siitä että mies saisi jonkun naisen paneskeltavaksi. Kyllä se sohvaloukku on yleisin ja käteensä tyytyminen. Niin vainoharhaisia ne naiset kuitenkin. Kyllähän se kertoo enemmän siitä että itse pettää, jos epäilee miehen pettävän. Naisten on helpompi saada seksiä kuin miesten.
Todellakin saa ja todellakin pettää. Miksi perähikiällä oikein asut??
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaverit eivät lähettäneet kuvaa sammuneesta miehestäsi sinulle?
No tuo nyt olisi ollut aika tökeröä, kuvata nyt sammunutta ihmistä. He olisivat kyllä voineet ilmoittaa sinulle ettet turhaan huolestu. Miksi aina epäillään, että kaveri ja vaimonsa olisi valehdellut? Nyt miehelle kokeeksi puolen vuoden alkoholiton jakso jos kerran kohtuukäyttö ei onnistu.
Niin kuin se mies ei olisi voinut baarista jo pokata naista kahdeksalta illalla, käydä panemassa ja olla jo klo 23 kotona ja vielä hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkäporukoissa sitäpaitsi on aina tapana juoda niin törkeet lärvit että ei varmasti seiso ja kiinnosta naiset pätkääkään.
Naiset on niin sanotusti perseestä jätkien ryyppyilloissa. Tarkoituksena on juoda taju pois ja päästä nirvanaan.
Kaikista paras on hypnoottinen känni, missä kaikki istuu pyöreän pöydän äärellä ja kukaan ei saa aikaiseksi sätkääkään. Siinä ollaan ja sössötetään ja sammutaan pöydän ääreen, joku kusee alleen ja kaatuilee matkalla takapihalle. Naisilla ilmeisesti ryyppääminen tarkoittaa aina panetuksi tulemista. Jännä käsitys ap:lla ryyppäämisestä.
Jännä käsitys sulla ryyppäämisestä....
Ne on juoneet jalat alta pois. Ollut niin kännissä, että laittanut nukkumaan. Laita miehesi 6kk tipattomalle, että todistaa; että ei ollut uskoton. Anna rangaistus.
Sammui tohon mun sohvalle, ei ollut edes siinä kunnossa että olisi voinut soittaa. Oli aamulla hyvin pahoillaan tilanteesta.
Jos ne on miesporukalla juoneet, niin hyvä suoritus, jos pystyy kävelemään. Panemaan ei varmasti pysty. Ja jos sellaista olisi tapahtunut, niin ei varmaati edes muista promilleiltan. Sulla voi olla juoppo-ukko, pahempi ongelma, mitä paneminen.
Miesten sauna-iltaan on hyvä, noin 5-8 olutta per henkilö. Ja ei mitään kirkkaita. Kontrolloiko kukaan, kuinka paljon nuo osti viinaksia. Voitko ensikerralla vaikka laittaa puolet piiloon ostoksista.
Kuinka sinisilmäinen voi nainen olla :D
Sä uskot ihan oikeastiko noi selitykset? Nukkuu työhuoneella??? Niin varmaan, huh huh. Sillähän on toinen nainen ja on sen naisen kotona.