Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tullut yöksi kotiin

Vierailija
21.09.2025 |

Vannoo ja kaikki hänen kaverinsa vannoo että oli sammunut kaverin sohvalle mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty uskomaan tuota tarinaa. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja ensimmäinen reaktioni oli aamulla pakata omat kimpsut ja painua hotelliin. 

Nyt sieltä pommittaa koko porukka minua, että uskoisit nyt. Haluaisin toki uskoa, mies on ollut aivan ihana ja ei ole koskaan ennen tehnyt näin mutta jokainen solu kehossani huutaa että valetta. 

En tiedä miksi tänne avauduin, ei ole ketään muutakaan. Kerro vaikka mitä sulle kuuluu?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut aivan ihana ja silti ryyppää kavereiden kanssa?

Niin? Miksei mies saisi ryypätä kavereidensa kanssa? Miksi se tekisi miehestä jotenkin huonomman, jos haluaa viettää aikaa ja juhlia myös kavereidensa kanssa, eikä pelkästään puolison.

Toki jos se tyyliin joka viikonloppu toistuu, niin asia on toinen, mutta en minä ainakaan saanut tästä aloituksesta kuvaa, että mies jatkuvasti juopottelisi. 

Vierailija
62/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hänellä olla naispuolinen kaverikin? Jonka sohvalle siis jäänyt nukkumaan känniään pois? Älkää nyt olko niin ahdasmielisiä, kamoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli myös tuollainen, että "sammuskeli" milloin kenenkin sohvalle. Siinä vaiheessa heitin rukkaset naulaan ja pensselit santaan, kun ne sohvat alkoivat soitella miehen perään. ;ID

Vierailija
64/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia olet ylipäätään miehen kanssa, joka ryyppää niin että sammuu?!?

Ymmärtäisin jos kyseessä on korkeintaan parikymppinen poika, mutta ei parisuhteessa oleva aikamies juo alkoholia niin että sammuu.

M 50+

Vierailija
65/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jätkäporukoissa sitäpaitsi on aina tapana juoda niin törkeet lärvit että ei varmasti seiso ja kiinnosta naiset pätkääkään.

Naiset on niin sanotusti perseestä jätkien ryyppyilloissa. Tarkoituksena on juoda taju pois ja päästä nirvanaan.

Kaikista paras on hypnoottinen känni, missä kaikki istuu pyöreän pöydän äärellä ja kukaan ei saa aikaiseksi sätkääkään."

Jo on teillä ihme kavereita. Olen käyttänyt alkoholia koko aikuisikäni, enkä koskaan ole tuollaista kokenut muutamaa nuoruuskokemusta lukuunottamatta. Mitä witun iloa normaalille ihmiselle on juoda porukalla itsensä pöydän alle??

Vierailija
66/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaverit sanoo sen mitä mies pyytää. Päättele siitä. 

Voi ne silti puhua tottakin.

Ei varmaan olisi ensimmäinen mies, joka on sammunut kaverin sohvalle - sellaistakin tosiaan sattuu ja tapahtuu. Tällä palstalla aina ja automaattisesti asetutaan tälläisissa keisseissä naisen puolelle miestä vastaan ja saat roppakaupalla vastauksia, että ihan varmasti mies on pettänyt, älä usko häntä - jätä hetimiten. Minä olen itse nainen, mutta satun tietämään että hyviä ja luotettaviakin miehiäkin on olemassa. Sanot itse, että mies on ihana, joten mitä jos et nyt kuitenkaan samantien häntä jättäisi aiemman huonon kokemuksesi ja mammapalstan puolueellisten neuvojen perusteella, hanki ainakin todellisia todisteita pettämisestä ensin ja puhu miehesi kanssa.

Vierailija
67/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jätkäporukoissa sitäpaitsi on aina tapana juoda niin törkeet lärvit että ei varmasti seiso ja kiinnosta naiset pätkääkään.

Naiset on niin sanotusti perseestä jätkien ryyppyilloissa. Tarkoituksena on juoda taju pois ja päästä nirvanaan.

Kaikista paras on hypnoottinen känni, missä kaikki istuu pyöreän pöydän äärellä ja kukaan ei saa aikaiseksi sätkääkään."

Jo on teillä ihme kavereita. Olen käyttänyt alkoholia koko aikuisikäni, enkä koskaan ole tuollaista kokenut muutamaa nuoruuskokemusta lukuunottamatta. Mitä witun iloa normaalille ihmiselle on juoda porukalla itsensä pöydän alle??

Mutta olethan sammunut "kaverin sohvalle"?

Vierailija
68/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toiminut viettinsä mukaan ja päässyt pukille. Eipä siinä mitään uutta. Pelkkä pano vain. Ei mitään sen vakavampaa. Anna olla ja jatkakaa elämäänne niin kuin ennenkin.

Vierailija
69/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytät siis miestäsi sinun exäsi pettämisen takia?

todella epäreilu tilanne. Et voi kostaa nykyiselle entisen miehen tekosia. 

Vierailija
70/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea vouhottaminen jos kumppani käy välillä vieraissa. Ihmisluontoon, varsinkin miesten, kuuluu monet seksikumppanit. Pari vuotta jaksaa yhtä torttua, mutta sen jälkeen aito intohimo katoaa ja homma menee teeskentelyksi.

Vierailija
71/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaverit eivät lähettäneet kuvaa sammuneesta miehestäsi sinulle?

Eikö puhelimesta näe sijaintitiedotkin? Mutta jos luottamusta ei ole niin sitä ei vaan ole ja ero on parhaaksi teille molemmille. Entisten suhteiden traumoja ja syyllistämistä en silti suosittele tuomaan koskaan uusiin suhteisiin. 

Vierailija
72/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia olet ylipäätään miehen kanssa, joka ryyppää niin että sammuu?!?

Ymmärtäisin jos kyseessä on korkeintaan parikymppinen poika, mutta ei parisuhteessa oleva aikamies juo alkoholia niin että sammuu.

M 50+

Tunnen useita jotka ottavat ehkä kerran pari vuodessa, eivät montaa tarvitse kun sammuvat 

Vierailija
73/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaa olla sinkku jos on noin epävarma. Kukaan ei jaksa mustasukkaista puolisoa.

Tämä se varmaan on. En tosin ole sillä tavalla mustasukkainen että jäisin tivaamaan tai kieltäisin menemästä. En sanonut yhtään mitään kun lähdin, enkä ole vastannut miehelle yhteenkään viestiin tai puheluun. Joten en spämmääkään. Onko se sitten mustasukkaisuutta vai itsekunnioitusta. -Ap

Sairasta mykkäkoulua 

Vierailija
74/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On köynyt itelle kaksi kertaa. Eka mies aikoinaa "nukahti" kaverinsa sohvalle. En uskonut alkuunkaan ja olin oikeassa. Se suhde päättyi.

Nykyinen mies sammui kerran kaverilleen. Tuli kotiin aamulla ja olin aivan hiilenä, koska oli kokemusta.

Hän sanoi, että ei petä koskaan. Hän sanoi sellasella äänellä, että uskoin heti häntä. Eikä hän ollut mitään todellakaan tehnyt. 

Vierailija
75/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi jo punainen lippu se, että ylipäätään sammuu! Teinimeininkiä.

Vierailija
76/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hirveää ? Että ryyppää kavereiden vaikka on parisuhteessa, kohta tulee vielä pikkujoulukausi ja kaikki, eikä niissäkään käy kuin sinkut. Parisuhteessa olevalla ei ole muuta elämää kuin toinen puolisko, varsinkin miehellä se on heti pallo jalassa ? 

Vierailija
77/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että suhteessa on jotain vialla jos tulee edes mieleen, että mies on pettämässä jos ei tule yöksi kotiin. Kyllä mulla olisi kaikki kauhuskenaariot mielessä, muttei pettäminen jos mies olisi kadoksissa. Ja se, että on kännissä ei ole mikään syy olla ilmoittamatta missä yön viettää, se on vain välinpitämättömyyttä toisen tunteita kohtaan.

Vierailija
78/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hirveää ? Että ryyppää kavereiden vaikka on parisuhteessa, kohta tulee vielä pikkujoulukausi ja kaikki, eikä niissäkään käy kuin sinkut. Parisuhteessa olevalla ei ole muuta elämää kuin toinen puolisko, varsinkin miehellä se on heti pallo jalassa ? 

Kavereiden kanssa saa tietenkin viettää aikaa, käydä pikkujouluissa ym. mutta itsensä tajuttomaksi juominen on idioottimaista.

Vierailija
79/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi koskaan olla varma. Nyt vain päätät joki luottaa tai olla luottamatta.

Nuorena itse luotin, mutta niitä kertoja oli useampia. Eron jälkeen mies tunnusti että naisissahan hän oli ollut niinä kertoina. Olin sen kyllä sisimmässäni tiennyt jo aiemmin. Ehkä eniten siksi, että olin huomannut muutenkin olevani miehen prioriteettilistalla ehkä korkeintaan kakkosena kavereiden jälkeen.

Miehen kavereita on turha kuunnella, he pelaavat miehen pussiin joka tapauksessa. Ystäväni oli uskoton miehelleen pari vuotta sitten. Oltiin kaikki huolissaan kun hänestä ei kuulunut. 5 naisen Wa-ryhmään tuli heti kaksi viestiä että voin sanoa että Liisa on mun luona yötä.

Vierailija
80/93 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit sinua on petetty aikaisemmin ja siksi sinulla on selvästi traumoja etkä ajattele tätä selkeästi. Ei siinä ole mitään niin ihmeellistä jos joku sammuu kun vahingossa liikaa ottaa. Toki on myös mahdollista että on petetty mutta jos et luota kumppaniisi niin miksi olet hänen kanssaan yhdessä muutenkaan?