Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta

Vierailija
21.09.2025 |

Jokin vika?

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua vain parisuhdetta. Haluan kokonaisen onnellisen perheen. Ja haluan elää yhdessä onnellisena elämän loppuun saakka. 

Hyvä valinta jos natsaa,minulla on jo niin pitkällä parisuhde,lapset maailmalla ja kaksistaan puolison kanssa,on leppoisaa ja työelämäkin loppusuoralla,vuosikymmeniä yhdessä ja hyvä on olla toisen kanssa edelleen.

Vierailija
142/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin tämän ketjun naisille on noin kova paikka, että toiset naiset nauttii seksistä miehen kanssa? Hyikytellään eritteillä yms. Oikeasti, todella lapsellista. Jotakin on korvien välissä vialla, jos ei osaa asiallisesti sanoa, että seksi miesten kanssa ei ole mun juttu. Ei tarvitse solvata muita sen takia.

Itse täällä riitelet ja haukut naisia, jotka eivät piittaa seksistä miesten kanssa. 

Saat pitää kaikki miehet. Mikä ongelma. Eikö se ole hyvä asia ettei ole kilpailua. 

Koita kuitenkin kestää eriävät mielipiteet aiheesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä muutamat vastaavaa miesvihaa tursunneet naiset myöntäneet, että heidät raiskattu aikoinaan. Täällä sitten purkavat loppumatonta vihaansa miehiä kohtaan. Aika surullinen kohtalo päivästä toiseen iltamyöhään asti spammaa tuollaista.

Vierailija
144/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä seksivastaisia naisia.

N46

Meinaatko että noi on naispuolisia? Juu ei.

Kyllä, naispuolisia ollaan ainakin täällä. Jos katsot minkä tahansa "aikuisten lelukaupan" hittituotteita, niin siellä ovat vibrat ja sauvat myydyimpiä - paljon ennen miehille tarkoitettuja taskupimpuloita. Ja jos luet sekä suomenkielisiä että kansainvälisiä keskusteluja, niin huomaat että heterosuhteissa olevat naiset ovat niitä, jotka valittavat surkeasta seksistä (eli seksistä miesten kanssa). "Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vain taitamattomia miehiä."

N48

Niitä leluja moni nainen käyttää puolisonsa kanssa. Tollo olet jos et tuota tiedä. Sä olet todella kylmä nainen ja jotakin sun korvie

Meni jo asiattoman puolelle. Mieti vähän ennen kuin kirjoittelet näitä. Mistä moinen purkaus.

Musta ei muutu valkeaksi huutamalla. 

Eri

Vierailija
145/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Nääh, emme me ole seksivastaisia, vaan miehet tekevät seksistä vastenmielistä meille. Kommenteista huomaat, että moni nainen kertoo omistavansa vibraattoreita ja muita leluja, eli seksuaalisuus kyllä kukoistaa - ilman miehiä.

N48

On mullakin leluja, mutta ei lelu korvaa aitoa kullia. 

N46

Mea klitoriskiihotinta ei kukaan mies voita. Sulla on huonoja leluja. Kun lopulta kohtaat sen oikean lelun niin ymmärrät. 

Vierailija
146/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään lasten (teinien) jälkien siivoaminen ja heidän tarpeistaan huolehtiminen riittää, päivätyön lisäksi. En jaksa muuta (huolehtia vielä parisuhteesta).

N40

Vierailija
147/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin tämän ketjun naisille on noin kova paikka, että toiset naiset nauttii seksistä miehen kanssa? Hyikytellään eritteillä yms. Oikeasti, todella lapsellista. Jotakin on korvien välissä vialla, jos ei osaa asiallisesti sanoa, että seksi miesten kanssa ei ole mun juttu. Ei tarvitse solvata muita sen takia.

Itse täällä riitelet ja haukut naisia, jotka eivät piittaa seksistä miesten kanssa. 

Saat pitää kaikki miehet. Mikä ongelma. Eikö se ole hyvä asia ettei ole kilpailua. 

Koita kuitenkin kestää eriävät mielipiteet aiheesta. 

Häh? Etkö ymmärrä, että tässä ketjussa kirjoittaa useita ihmisiä? En mä ole missään riidellyt ja haukkunut. Tehän tässä itse solvaatte niitä naisia jotka haluaa seksiä ja vähättelette heidän kokemuksiaan. Mulle on ihan sama onko sulla tai muilla seksiä miesten kanssa vai ei, mutta tuota teidän käytöstä en ymmärrä. Mä kysyin erittäin selkeästi, että miksi teille joillekin on niin kova paikka, että toiset naiset nauttii seksistä miesten kanssa? Tähän et sitten voinut vastata vaan piti alkaa syyttelemään mua. 

Sähän tässä et ymmärrä eriäviä mielipiteitä.

Vierailija
148/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämääni lisää "metatyötä" ja velvollisuuksia.

Näihin sisältyy mm. vähintäänkin tuplamäärä kissanristiäisiä, tarve miettiä huolella lahjoja ja illanistujaisten tarjottavia  koska miltä me näytetään muiden silmissä, enemmän säätöä vaativat ja myös kalliimmat reissut koska niihin täytyy aina sisältyä luksus-hemmottelua, vaatimusta tarttua jokaiseen kodin epäsiisteyteen H-E-T-I, tyhjänpäiväisten ihmissuhdekuvioiden ja työpaikkajuorujen puiminen, naisen lapsiin liittyvät velvollisuudet, lemmikeihin kuten koiraan liittyvät velvollisuudet, kaverien näkeminen huomattavasti harvemmin, jne jne jne.

Jos mikään näistä ei päde sinuun, voin harkita asiaa uusiksi. Tällä hetkellä elämäni on sellaista kuin pitääkin. On harrastuksia ja kavereita, hyvä työ, ei taloudellisia huolia. Sellaisena haluan emämäni pitääkin.

Vierailija
149/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Nääh, emme me ole seksivastaisia, vaan miehet tekevät seksistä vastenmielistä meille. Kommenteista huomaat, että moni nainen kertoo omistavansa vibraattoreita ja muita leluja, eli seksuaalisuus kyllä kukoistaa - ilman miehiä.

N48

N46

Mea klitoriskiihotinta ei kukaan mies voita. Sulla on huonoja leluja. Kun lopulta kohtaat sen oikean lelun niin ymmärrät. 

Lopeta jo aikuinen ihminen. Sä et määrää siitä mistä muut pitää. Koita kasvaa aikuiseksi. 

N46

Vierailija
150/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Kyllä, naispuolisia ollaan ainakin täällä. Jos katsot minkä tahansa "aikuisten lelukaupan" hittituotteita, niin siellä ovat vibrat ja sauvat myydyimpiä - paljon ennen miehille tarkoitettuja taskupimpuloita. Ja jos luet sekä suomenkielisiä että kansainvälisiä keskusteluja, niin huomaat että heterosuhteissa olevat naiset ovat niitä, jotka valittavat surkeasta seksistä (eli seksistä miesten kanssa). "Ei ole olemassa kylmiä naisia, on vain taitamattomia miehiä."

N48

Niitä leluja moni nainen käyttää puolisonsa kanssa. Tollo olet jos et tuota tiedä. Sä olet todella kylmä nainen ja jotakin sun korvien välissä on pahasti vialla. Onko sua käytetty lapsena hyväksi vai mikä mättää? Vai oletko syntynyt tuollaisena?

Tollo jankkaaja paikalla. Tällä kertaa esiintyy naisena.

Niitä leluja moni nainen käyttää puolisonsa kanssa. Tollo olet jos et tuota tiedä. Sä olet todella kylmä nainen ja jotakin sun korvie

Vierailija
151/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

N48

N46

Sä olet tainnut suristella jo aivosi pilalle. 

Vierailija
152/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

N48

Niitä leluja moni nainen käyttää puolisonsa kanssa. Tollo olet jos et tuota tiedä. Sä olet todella kylmä nainen j

Ai kuka on tollo jankkaaja? Mä olen nainen joka ymmärtää todellista elämää enkä kuvittele muiden asioita kuten jotkut tollot tässä ketjussa.

N46

Vierailija
153/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?

Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii. 

T. M55 

ei ole sen väärti. Seksi huonoa ja mieluusti maksan enemmän, jotta saan olla rauhassa

N 53

Vierailija
154/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehiä nuo trollijankkaajat ovat. Kirjoitusasun siisteydellä pyrkivät luomaan vaikutelmaa naissukupuolesta. Ylilaudalta tänne valuneet.

Vierailija
155/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja äm miä ketju täynnä.

Vierailija
156/156 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään parisuhdetta vaan pari suhdetta.